Ostaisin kaksi terraariota mieluiten käytettynä. Hinta ei sais olla kalliimpi kuin eläinliikkeissä. Löytyykö?!?
Vastaukset 3
- Nimetön
Vai terraariota tai akvaariota kaivataan!!!!No hanki sellanen kohteliaasti kysymällä äläkä sano olevasi köyhä. Lue gerbiilisivut ennenkuin hankit gerbiiliä. Ja vielä yks asia, Älä hanki kahta gerbiiliä eri terraarioihin!!!!
- Tanjuska..
Eihän se välttämättä hanki kahta gerbiiliä eriin häkkeihin! Mistä voit päätellä hahhah että se on laittamssa gerbiilit yksin. Ei kukaan laittaisi kaikki on sentään niin viisaita jotka on hankkimassa
gerbiilejä. MInulla saatta kohta vapautua kaksi terraariota kun gerbiilini ovat jo nin vanhoja minulla on kolme terraariota mutta yhdessä on vain ihan nuoria mutta toisissa anhoja. Ja terraariot maksaisi yksi 35e. Tanjuska.. kirjoitti:
Eihän se välttämättä hanki kahta gerbiiliä eriin häkkeihin! Mistä voit päätellä hahhah että se on laittamssa gerbiilit yksin. Ei kukaan laittaisi kaikki on sentään niin viisaita jotka on hankkimassa
gerbiilejä. MInulla saatta kohta vapautua kaksi terraariota kun gerbiilini ovat jo nin vanhoja minulla on kolme terraariota mutta yhdessä on vain ihan nuoria mutta toisissa anhoja. Ja terraariot maksaisi yksi 35e.Kiitos,johan helpotti.Oon kiinnostunu niistä. Enkä tosiaankaan oo hankkimassa kahta eri terraan. Missä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891736
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39902En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56811- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38536Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531- 21527