Suurimmat tukien saajat maittain

Fruikkari

7

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ...nähdä mistä rahoista ne mersut ja asunto-osakkeet oikein on maksettu.

    • MINÄ

      Voi vi..ttu idiootit, jos on lukutaitoa sen verran, niin kannattaa katsoa vaikka Tanskan saamat tuet. Minkähälaisia maanviljelijöitä esim.Danish Crown,Arla,Tican Hirtshalsin satama ja Roskilden Kaupunki ovat. SADAN suurimman tuensaajan joukossa ei liene yhtäkään oikeaa talonpoikaa/viljelijää. NÄMÄ tuet ovat tukea KOKO
      Elintarvikeketjulle, ETTÄ sosialidemokraatti SAISI suolentäytettä alle TUOTANTOKUSTANNUSTEN.
      TOIMIVA ELINTARVIKETEOLLISUUS JA KAUPPA ON TÄMÄNPÄIVÄN YHTEISKUNNASSA VÄLTTÄMÄTÖNTÄ. TUET
      VALUVAT loppujen lopuksi koko ketjun läpi ja sinne sosialidemokraattiseen ruokapöytään halvempina syömisinä.

      • ,vaikka kaikki tuen saajat ilmoitettaisiin tukisummineen julkisesti. Ei se ketään hetkauttaisi.


      • hömppäveikko

        Ei ne tuet kyllä viljelijältä minnekkään valu. Se on ihan selvä.

        Ruokapöydässä kuluttaja huomaa vaan tulojen vähyyden, mutta kuluttaja ei saa mitään hyötyä maksamistaan tukieuroista.


      • MINÄ
        hömppäveikko kirjoitti:

        Ei ne tuet kyllä viljelijältä minnekkään valu. Se on ihan selvä.

        Ruokapöydässä kuluttaja huomaa vaan tulojen vähyyden, mutta kuluttaja ei saa mitään hyötyä maksamistaan tukieuroista.

        Mitähän siellä Sun "Ruokakorissas" sitten oikeasti on?? Näitä veisaajia piisaa vaikka puolet veisi saunantaa. Jos puhutaan korista missä on peruselintarvikkeita. Maitoa,leipää,lihaa,kananmunia, kasviksia jne on TAKUULLA tullut alennusta verrattuna esim 1994 koriin ja vielä suhteutettuna palkkojen nousuun tai ei. MUTTA jos korissasi on vaikka kortonkeja,tamppooneja,keltainen pörssi, tupakkaa,iltasanomat,karkkeja,kaljaa, ym.ym.krääsää. Useimmiten nämäkin luetaan tavallisen sosialistin korissa maataloustuotteisiin ja taas oli liikaa tukia.
        Kulutustottumukset on muuttuneet rajusti viimeisen 15v aikana ja sellainen pöljempi tuulipukuporukka joka siellä lähiön kanikopissaan valittaa, voi vaan todeta että:"Voi
        vi....u taas meitä vietiin.."


      • hömppäveikko
        MINÄ kirjoitti:

        Mitähän siellä Sun "Ruokakorissas" sitten oikeasti on?? Näitä veisaajia piisaa vaikka puolet veisi saunantaa. Jos puhutaan korista missä on peruselintarvikkeita. Maitoa,leipää,lihaa,kananmunia, kasviksia jne on TAKUULLA tullut alennusta verrattuna esim 1994 koriin ja vielä suhteutettuna palkkojen nousuun tai ei. MUTTA jos korissasi on vaikka kortonkeja,tamppooneja,keltainen pörssi, tupakkaa,iltasanomat,karkkeja,kaljaa, ym.ym.krääsää. Useimmiten nämäkin luetaan tavallisen sosialistin korissa maataloustuotteisiin ja taas oli liikaa tukia.
        Kulutustottumukset on muuttuneet rajusti viimeisen 15v aikana ja sellainen pöljempi tuulipukuporukka joka siellä lähiön kanikopissaan valittaa, voi vaan todeta että:"Voi
        vi....u taas meitä vietiin.."

        Lidl tulee muuten myös kampin sähkötaloon, joten sitten voidaan heittää minun puolestani hyvästit S ja K ylivallalle ja suomalaisille elintarvikkeille. Osa Lidl tuotteista on suomalaisia, mutta olen jo oppinut erottamaan ne pois koristani kalliimman hinnan ja heikomman laadun takia. Uskoisin Lidlin myötä ostoskorin hinnan laskevan ainakin 40 prosenttia.

        Hintaa on laskenut lähinnä kilpailun koveneminen ja ulkomaisen elintarviketuonnin halpeneminen.

        Esimerkiksi munien hinnan alennukseen oltaisiin päästy ilman tukiakin.


      • Ostopäätöksestä
        hömppäveikko kirjoitti:

        Lidl tulee muuten myös kampin sähkötaloon, joten sitten voidaan heittää minun puolestani hyvästit S ja K ylivallalle ja suomalaisille elintarvikkeille. Osa Lidl tuotteista on suomalaisia, mutta olen jo oppinut erottamaan ne pois koristani kalliimman hinnan ja heikomman laadun takia. Uskoisin Lidlin myötä ostoskorin hinnan laskevan ainakin 40 prosenttia.

        Hintaa on laskenut lähinnä kilpailun koveneminen ja ulkomaisen elintarviketuonnin halpeneminen.

        Esimerkiksi munien hinnan alennukseen oltaisiin päästy ilman tukiakin.

        Mutta tuet edelleen suomi-jussia!
        Ja lisää onnea mukaan, Lidl on ruokakaupan Tiimari, sieltä löydät tarkan markan ostajan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe