Jossain päin Eurooppaa ollaan sentään rehellisiä ja ilmoitetaan suurimmat tukien saajat.
http://farmsubsidy.org/index.php?cmd=sumcon&c=FI
Suomi on mm. Ranskan kanssa sellainen salamyhkäinen maatalousvetoinen yhtesikunta.
Suurimmat tukien saajat maittain
7
1117
Vastaukset
- Nimetön
...nähdä mistä rahoista ne mersut ja asunto-osakkeet oikein on maksettu.
- MINÄ
Voi vi..ttu idiootit, jos on lukutaitoa sen verran, niin kannattaa katsoa vaikka Tanskan saamat tuet. Minkähälaisia maanviljelijöitä esim.Danish Crown,Arla,Tican Hirtshalsin satama ja Roskilden Kaupunki ovat. SADAN suurimman tuensaajan joukossa ei liene yhtäkään oikeaa talonpoikaa/viljelijää. NÄMÄ tuet ovat tukea KOKO
Elintarvikeketjulle, ETTÄ sosialidemokraatti SAISI suolentäytettä alle TUOTANTOKUSTANNUSTEN.
TOIMIVA ELINTARVIKETEOLLISUUS JA KAUPPA ON TÄMÄNPÄIVÄN YHTEISKUNNASSA VÄLTTÄMÄTÖNTÄ. TUET
VALUVAT loppujen lopuksi koko ketjun läpi ja sinne sosialidemokraattiseen ruokapöytään halvempina syömisinä.- hömppäveikko
Ei ne tuet kyllä viljelijältä minnekkään valu. Se on ihan selvä.
Ruokapöydässä kuluttaja huomaa vaan tulojen vähyyden, mutta kuluttaja ei saa mitään hyötyä maksamistaan tukieuroista. - MINÄ
hömppäveikko kirjoitti:
Ei ne tuet kyllä viljelijältä minnekkään valu. Se on ihan selvä.
Ruokapöydässä kuluttaja huomaa vaan tulojen vähyyden, mutta kuluttaja ei saa mitään hyötyä maksamistaan tukieuroista.Mitähän siellä Sun "Ruokakorissas" sitten oikeasti on?? Näitä veisaajia piisaa vaikka puolet veisi saunantaa. Jos puhutaan korista missä on peruselintarvikkeita. Maitoa,leipää,lihaa,kananmunia, kasviksia jne on TAKUULLA tullut alennusta verrattuna esim 1994 koriin ja vielä suhteutettuna palkkojen nousuun tai ei. MUTTA jos korissasi on vaikka kortonkeja,tamppooneja,keltainen pörssi, tupakkaa,iltasanomat,karkkeja,kaljaa, ym.ym.krääsää. Useimmiten nämäkin luetaan tavallisen sosialistin korissa maataloustuotteisiin ja taas oli liikaa tukia.
Kulutustottumukset on muuttuneet rajusti viimeisen 15v aikana ja sellainen pöljempi tuulipukuporukka joka siellä lähiön kanikopissaan valittaa, voi vaan todeta että:"Voi
vi....u taas meitä vietiin.." - hömppäveikko
MINÄ kirjoitti:
Mitähän siellä Sun "Ruokakorissas" sitten oikeasti on?? Näitä veisaajia piisaa vaikka puolet veisi saunantaa. Jos puhutaan korista missä on peruselintarvikkeita. Maitoa,leipää,lihaa,kananmunia, kasviksia jne on TAKUULLA tullut alennusta verrattuna esim 1994 koriin ja vielä suhteutettuna palkkojen nousuun tai ei. MUTTA jos korissasi on vaikka kortonkeja,tamppooneja,keltainen pörssi, tupakkaa,iltasanomat,karkkeja,kaljaa, ym.ym.krääsää. Useimmiten nämäkin luetaan tavallisen sosialistin korissa maataloustuotteisiin ja taas oli liikaa tukia.
Kulutustottumukset on muuttuneet rajusti viimeisen 15v aikana ja sellainen pöljempi tuulipukuporukka joka siellä lähiön kanikopissaan valittaa, voi vaan todeta että:"Voi
vi....u taas meitä vietiin.."Lidl tulee muuten myös kampin sähkötaloon, joten sitten voidaan heittää minun puolestani hyvästit S ja K ylivallalle ja suomalaisille elintarvikkeille. Osa Lidl tuotteista on suomalaisia, mutta olen jo oppinut erottamaan ne pois koristani kalliimman hinnan ja heikomman laadun takia. Uskoisin Lidlin myötä ostoskorin hinnan laskevan ainakin 40 prosenttia.
Hintaa on laskenut lähinnä kilpailun koveneminen ja ulkomaisen elintarviketuonnin halpeneminen.
Esimerkiksi munien hinnan alennukseen oltaisiin päästy ilman tukiakin. - Ostopäätöksestä
hömppäveikko kirjoitti:
Lidl tulee muuten myös kampin sähkötaloon, joten sitten voidaan heittää minun puolestani hyvästit S ja K ylivallalle ja suomalaisille elintarvikkeille. Osa Lidl tuotteista on suomalaisia, mutta olen jo oppinut erottamaan ne pois koristani kalliimman hinnan ja heikomman laadun takia. Uskoisin Lidlin myötä ostoskorin hinnan laskevan ainakin 40 prosenttia.
Hintaa on laskenut lähinnä kilpailun koveneminen ja ulkomaisen elintarviketuonnin halpeneminen.
Esimerkiksi munien hinnan alennukseen oltaisiin päästy ilman tukiakin.Mutta tuet edelleen suomi-jussia!
Ja lisää onnea mukaan, Lidl on ruokakaupan Tiimari, sieltä löydät tarkan markan ostajan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427