Suurimmat tukien saajat maittain

Fruikkari

7

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ...nähdä mistä rahoista ne mersut ja asunto-osakkeet oikein on maksettu.

    • MINÄ

      Voi vi..ttu idiootit, jos on lukutaitoa sen verran, niin kannattaa katsoa vaikka Tanskan saamat tuet. Minkähälaisia maanviljelijöitä esim.Danish Crown,Arla,Tican Hirtshalsin satama ja Roskilden Kaupunki ovat. SADAN suurimman tuensaajan joukossa ei liene yhtäkään oikeaa talonpoikaa/viljelijää. NÄMÄ tuet ovat tukea KOKO
      Elintarvikeketjulle, ETTÄ sosialidemokraatti SAISI suolentäytettä alle TUOTANTOKUSTANNUSTEN.
      TOIMIVA ELINTARVIKETEOLLISUUS JA KAUPPA ON TÄMÄNPÄIVÄN YHTEISKUNNASSA VÄLTTÄMÄTÖNTÄ. TUET
      VALUVAT loppujen lopuksi koko ketjun läpi ja sinne sosialidemokraattiseen ruokapöytään halvempina syömisinä.

      • ,vaikka kaikki tuen saajat ilmoitettaisiin tukisummineen julkisesti. Ei se ketään hetkauttaisi.


      • hömppäveikko

        Ei ne tuet kyllä viljelijältä minnekkään valu. Se on ihan selvä.

        Ruokapöydässä kuluttaja huomaa vaan tulojen vähyyden, mutta kuluttaja ei saa mitään hyötyä maksamistaan tukieuroista.


      • MINÄ
        hömppäveikko kirjoitti:

        Ei ne tuet kyllä viljelijältä minnekkään valu. Se on ihan selvä.

        Ruokapöydässä kuluttaja huomaa vaan tulojen vähyyden, mutta kuluttaja ei saa mitään hyötyä maksamistaan tukieuroista.

        Mitähän siellä Sun "Ruokakorissas" sitten oikeasti on?? Näitä veisaajia piisaa vaikka puolet veisi saunantaa. Jos puhutaan korista missä on peruselintarvikkeita. Maitoa,leipää,lihaa,kananmunia, kasviksia jne on TAKUULLA tullut alennusta verrattuna esim 1994 koriin ja vielä suhteutettuna palkkojen nousuun tai ei. MUTTA jos korissasi on vaikka kortonkeja,tamppooneja,keltainen pörssi, tupakkaa,iltasanomat,karkkeja,kaljaa, ym.ym.krääsää. Useimmiten nämäkin luetaan tavallisen sosialistin korissa maataloustuotteisiin ja taas oli liikaa tukia.
        Kulutustottumukset on muuttuneet rajusti viimeisen 15v aikana ja sellainen pöljempi tuulipukuporukka joka siellä lähiön kanikopissaan valittaa, voi vaan todeta että:"Voi
        vi....u taas meitä vietiin.."


      • hömppäveikko
        MINÄ kirjoitti:

        Mitähän siellä Sun "Ruokakorissas" sitten oikeasti on?? Näitä veisaajia piisaa vaikka puolet veisi saunantaa. Jos puhutaan korista missä on peruselintarvikkeita. Maitoa,leipää,lihaa,kananmunia, kasviksia jne on TAKUULLA tullut alennusta verrattuna esim 1994 koriin ja vielä suhteutettuna palkkojen nousuun tai ei. MUTTA jos korissasi on vaikka kortonkeja,tamppooneja,keltainen pörssi, tupakkaa,iltasanomat,karkkeja,kaljaa, ym.ym.krääsää. Useimmiten nämäkin luetaan tavallisen sosialistin korissa maataloustuotteisiin ja taas oli liikaa tukia.
        Kulutustottumukset on muuttuneet rajusti viimeisen 15v aikana ja sellainen pöljempi tuulipukuporukka joka siellä lähiön kanikopissaan valittaa, voi vaan todeta että:"Voi
        vi....u taas meitä vietiin.."

        Lidl tulee muuten myös kampin sähkötaloon, joten sitten voidaan heittää minun puolestani hyvästit S ja K ylivallalle ja suomalaisille elintarvikkeille. Osa Lidl tuotteista on suomalaisia, mutta olen jo oppinut erottamaan ne pois koristani kalliimman hinnan ja heikomman laadun takia. Uskoisin Lidlin myötä ostoskorin hinnan laskevan ainakin 40 prosenttia.

        Hintaa on laskenut lähinnä kilpailun koveneminen ja ulkomaisen elintarviketuonnin halpeneminen.

        Esimerkiksi munien hinnan alennukseen oltaisiin päästy ilman tukiakin.


      • Ostopäätöksestä
        hömppäveikko kirjoitti:

        Lidl tulee muuten myös kampin sähkötaloon, joten sitten voidaan heittää minun puolestani hyvästit S ja K ylivallalle ja suomalaisille elintarvikkeille. Osa Lidl tuotteista on suomalaisia, mutta olen jo oppinut erottamaan ne pois koristani kalliimman hinnan ja heikomman laadun takia. Uskoisin Lidlin myötä ostoskorin hinnan laskevan ainakin 40 prosenttia.

        Hintaa on laskenut lähinnä kilpailun koveneminen ja ulkomaisen elintarviketuonnin halpeneminen.

        Esimerkiksi munien hinnan alennukseen oltaisiin päästy ilman tukiakin.

        Mutta tuet edelleen suomi-jussia!
        Ja lisää onnea mukaan, Lidl on ruokakaupan Tiimari, sieltä löydät tarkan markan ostajan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe