Oon kiinnostunu Yliopistosta, Yöelämä on ihana, mut se mul jo onkin. Paljon suunnilleen Yliopisto maksaa? Asun Tampereella, jos hinnat ovat paikkakunnan mukaan.
Kiinnostaa!
4
281
Vastaukset
- mizuuu
Ei oo paikka kunnan mukaa mut voin kertoo et se maksaa noi 35 e... Ainaki mun mielestä ja mää ostin sen sillä!! :S
- melliex
Kyllä vaihtelee :) Siis jossain pienemmässä kylässä sims peli voi maksaa enemmän kuin, vaikka esim Rovaniemellä. Ja myöskään kaikki pelit eivät tule samaan aikaan kaikkialle suomeen, kaikkiin kauppoihin.
Ja mitä pitempää peli on myytävänä, sen halvemmaksi sen hinta laskee, jo pelkkä sims1 on aikoinaan maksanut puolet siitä nyt tulleesta The sims1 keräilykokoelmasta, missä ovat kaikki lisäosatkan The sins1:n. :)
- Sims2 fani
No se on ainakin täällä meillä 30e
Maksoin omasta yliopistostani pikkasen runsaat 30 euroa. Nyt katselin Turun Citymarketista sen hintaa ja alle 20 eurolla sen saisi. En sitten tiedä, että onko kaikissa Cittareissa sama hinta, kun en ole asiaa lähemmin tutkinut...
=0)
Onnea hankintaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!611834Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1501578Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12933- 98898
- 87780
- 62593
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40573- 38534
- 55496