käy kurkkaamassa 70 :ssa.
RISTEILY
10
872
Vastaukset
- risteilyohjus
Eihän siitä kovin pitkää reissua saa aikaan, jos vain eri ikäryhmässä käy. :))))))))
- hihihihi
§:-O
DDDD oikeassa,,, korjaankin,,,,käykää lukemassa tuolla 70 :ssa minkälaista risteilyä on hommattu.
Risteily tehdään Romantikalla 14.02.2006,laiskuuttani en kirjoita kaikkea tänne, kun matka tuonne 70 :saan on kolmen-nejän hiiren likkauksen päässä.
Tulikohan nyt vähän selkeämmin;;))DD
- mummi
Kun en ole rekannut itteni niin en kuulu joukkoon.
Seriffiä huudatte avuksi joka käänteessä niin
tuskin pääsis laivaan asti.Elä kulta pieni ota tuollaista asennetta. Me olemme täällä kaikki ihan samanlaisia palliaisia, tottakai pääset mukaan ja tanssimaankin haen, jos itse pääsen muilta kiireiltä lähtemään.
Hyvää matkaa kaikille.
Jos haluatte mukaan suuremmankin joukon, ehdotan, että lataisit kaikki asiaan liittyvät tiedot ja ohjeet (aikataulun, hinnat, kohtaamisohjeet yms.) sekä tälle että mielellään myös 50 -palstalle.
Ainakin teoriassa minuakin houkuttaisi ajatus päästä teidän "vanhempien ja viisaampien" mukaan ;)). Ikäeroa voi joskus olla vaikea arvata, ellei pääse passia kurkistamaan.
Jään kuulolle.kun minä laitoin tiedot tuonne 70 palstalle,niin olisiko mahdollista käydä katsomassa siellä.
En tätä tekniikkaa hallitse,voisi kai niitä siirrellä,,,
Ystävällisesti sopiiko vilkasta sieltä.
Kaikki on tervetulleita,,,,kerro kaverille;))tyyliin.
Nyt tuumat on lyöty lukkoon ja seuraavat tiedot kiinnostavia.
Lähtöpäivä 14.02.2006 Helsingistä,klo 18.80
Laiva Romantika,risteilyn kesto 22 tuntia.
Tallinnassa ostoksilla käynti mahdollisuus.
Takaisin 15.02, lähtö 13.30,Helsingissä 16.45.
Jokainen tilaa/lunastaa lippunsa itse, lippu tulee kotiin ja sen voi maksaa pankkiin.
Terminaalissa vaihto maihinnousu korttiin.
Lipputilaus [email protected]
(tietysti voi hoitaa muutakin kautta)
Lippujen hinnat tuossa edellisessä ketjussa,alennuksia ei saa,koska tilaukset olisi pitänyt hoitaa yhden ihmisen kautta.
Tiistain lähdöissä naisilla mahdollisuus saada alennusta, jos löytää hyttikavereita.
Terminaalin toinen kerros on lippujen vaihtopaikka ja siinä aiomme muorin kanssa seisoskella kyltit pystyssä ja sitten laivalla,olemme infon lähettyvillä 6:kannella,
sitten hyttiin majoittumisen jälkeen.
Siellä tapaillaan viimeistään.(19 toista paikkeilla)
Nyt toivoisin reipasta ilmottautumista,innostamalla toisiamme ,saamme porukan liikkeelle.
Jos jotakin kysyttävää on, minuun saa yhteyden s.postiyhteydellä, skypekin on, tunnuksella airikyl,S.posti os. proffiilissa.
Pitäkäämme hauska YSTÄVÄNPÄIVÄ.Minä siis en ole järjestämässä vaan SkillaN
profiilista löytyi:
ai-on-ju(at)suomi24.fi
vaihdoin tuon miukun, ettes skanneriohjelmat saa roskapostiin siepattua.vaarivaari kirjoitti:
Minä siis en ole järjestämässä vaan SkillaN
profiilista löytyi:
ai-on-ju(at)suomi24.fi
vaihdoin tuon miukun, ettes skanneriohjelmat saa roskapostiin siepattua.olet kiltti, no kun Varkaudessa oot asunut et muuta voi ollakkaan, niin me täällä;))DD
Kiitos kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2084623- 1882596
- 671522
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130- 1251129
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91082- 711071
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1321030- 109989