RISTEILY

SkillaN

käy kurkkaamassa 70 :ssa.

10

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • risteilyohjus

      Eihän siitä kovin pitkää reissua saa aikaan, jos vain eri ikäryhmässä käy. :))))))))

      • hihihihi

        §:-O
        DDDD


      • oikeassa,,, korjaankin,,,,käykää lukemassa tuolla 70 :ssa minkälaista risteilyä on hommattu.
        Risteily tehdään Romantikalla 14.02.2006,laiskuuttani en kirjoita kaikkea tänne, kun matka tuonne 70 :saan on kolmen-nejän hiiren likkauksen päässä.

        Tulikohan nyt vähän selkeämmin;;))DD


    • mummi

      Kun en ole rekannut itteni niin en kuulu joukkoon.
      Seriffiä huudatte avuksi joka käänteessä niin
      tuskin pääsis laivaan asti.

      • Elä kulta pieni ota tuollaista asennetta. Me olemme täällä kaikki ihan samanlaisia palliaisia, tottakai pääset mukaan ja tanssimaankin haen, jos itse pääsen muilta kiireiltä lähtemään.

        Hyvää matkaa kaikille.


    • Jos haluatte mukaan suuremmankin joukon, ehdotan, että lataisit kaikki asiaan liittyvät tiedot ja ohjeet (aikataulun, hinnat, kohtaamisohjeet yms.) sekä tälle että mielellään myös 50 -palstalle.

      Ainakin teoriassa minuakin houkuttaisi ajatus päästä teidän "vanhempien ja viisaampien" mukaan ;)). Ikäeroa voi joskus olla vaikea arvata, ellei pääse passia kurkistamaan.

      Jään kuulolle.

      • kun minä laitoin tiedot tuonne 70 palstalle,niin olisiko mahdollista käydä katsomassa siellä.
        En tätä tekniikkaa hallitse,voisi kai niitä siirrellä,,,
        Ystävällisesti sopiiko vilkasta sieltä.
        Kaikki on tervetulleita,,,,kerro kaverille;))tyyliin.


    • Nyt tuumat on lyöty lukkoon ja seuraavat tiedot kiinnostavia.

      Lähtöpäivä 14.02.2006 Helsingistä,klo 18.80
      Laiva Romantika,risteilyn kesto 22 tuntia.
      Tallinnassa ostoksilla käynti mahdollisuus.
      Takaisin 15.02, lähtö 13.30,Helsingissä 16.45.

      Jokainen tilaa/lunastaa lippunsa itse, lippu tulee kotiin ja sen voi maksaa pankkiin.
      Terminaalissa vaihto maihinnousu korttiin.
      Lipputilaus [email protected]
      (tietysti voi hoitaa muutakin kautta)

      Lippujen hinnat tuossa edellisessä ketjussa,alennuksia ei saa,koska tilaukset olisi pitänyt hoitaa yhden ihmisen kautta.
      Tiistain lähdöissä naisilla mahdollisuus saada alennusta, jos löytää hyttikavereita.

      Terminaalin toinen kerros on lippujen vaihtopaikka ja siinä aiomme muorin kanssa seisoskella kyltit pystyssä ja sitten laivalla,olemme infon lähettyvillä 6:kannella,
      sitten hyttiin majoittumisen jälkeen.
      Siellä tapaillaan viimeistään.(19 toista paikkeilla)

      Nyt toivoisin reipasta ilmottautumista,innostamalla toisiamme ,saamme porukan liikkeelle.
      Jos jotakin kysyttävää on, minuun saa yhteyden s.postiyhteydellä, skypekin on, tunnuksella airikyl,S.posti os. proffiilissa.
      Pitäkäämme hauska YSTÄVÄNPÄIVÄ.

      • Minä siis en ole järjestämässä vaan SkillaN
        profiilista löytyi:
        ai-on-ju(at)suomi24.fi
        vaihdoin tuon miukun, ettes skanneriohjelmat saa roskapostiin siepattua.


      • vaarivaari kirjoitti:

        Minä siis en ole järjestämässä vaan SkillaN
        profiilista löytyi:
        ai-on-ju(at)suomi24.fi
        vaihdoin tuon miukun, ettes skanneriohjelmat saa roskapostiin siepattua.

        olet kiltti, no kun Varkaudessa oot asunut et muuta voi ollakkaan, niin me täällä;))DD
        Kiitos kovasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe