autokoulun jälkeen tehtävä...

ggg

ku menin sen autokoulun ja tuli niit tehtävii
tein ne mutsitte siinä on se laiva josta voi hakee autoja tai niitä pitää viedä sinne. mitä siinä pitää tehä? mitä autoja sinne voi viedä ja mitätehdään haetuille???

4

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli se lista mitä autoja sinne pitää löytyy sataman päästä niitä on 3 erinlaista listaa. autot pitää nostaa sillä nosturilla sinne laivan kyytiin kun olet kerännyt kaikki autot sinne voit ostaa niitä vietyjä autoja sieltä

      • Reed

        Ite oon sen verran laiska, että ajan autot vaan suoraan sinne ylös kannelle. Niin ja mitä ehjempänä sen auton sinne viet, niin sitä enemmän massia saat.


      • kyllä eetu tietää
        Reed kirjoitti:

        Ite oon sen verran laiska, että ajan autot vaan suoraan sinne ylös kannelle. Niin ja mitä ehjempänä sen auton sinne viet, niin sitä enemmän massia saat.

        HAHA!!! :D ottaa auton jos tulee lommo tai tuuli lasi paskaks nii tekee ( R1,R2,L1,X,vasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylös


      • eetu ei taida tietää
        kyllä eetu tietää kirjoitti:

        HAHA!!! :D ottaa auton jos tulee lommo tai tuuli lasi paskaks nii tekee ( R1,R2,L1,X,vasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylösvasen,alas,oikee,ylös,vasen,alas,oikee,ylös

        Kuka nössö nyt koodeja rupee käyttämään? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe