Nainen

onko niitä

Haluaako suomalainen nainen antaa tosiaa itsestään sellaisen kuvan itsestään, kun näissä kirjoituksissa naiset antaa. Minä sanon vaan että haloo mikäli näin on. Olen lukenut näitä kirjoituksia nykyään jonkin verran, yhteenveto on että noin 80 % haluaa pettää (tehdä huorin).
Pitääkö tosiaan lähteä etsimään itselle nais kumppania muualta maasta jossain uskollisuus on kunniassa. Menee siinä ainakin hetki ennen kuin oppii tähän Somen kulttuuriin.

16

2069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansu

että miehissä on paljon enemmän pettureita mitä naisissa .
      Pitääkö naisen sitten olla joku siveyden sipuli ja mies saa pettää.

Mua ainakin v.tutti, kun itse en ymmärtänyt pettää ex miestäni vaikka hän jonkun huoran kanssa työmatkallaan oli.

• kostoa,kostoa,anteeksiantaminen?

• KOSTONHIMOINEN
        arvo-poika kirjoitti:

kostoa,kostoa,anteeksiantaminen?

ja sen exmieskin on saanut kokea mua ei kohdella miten sattuu :)

• uskoo

että löytyy mitään statistikka kuka on enemmän pettueri tai ei, mies vai nainen. Varman aikaa saman määrääinen luku.

• KOSTONHIMOINEN kirjoitti:

ja sen exmieskin on saanut kokea mua ei kohdella miten sattuu :)

lapsellisuuttasi!

• saa tehdä
        arvo-poika kirjoitti:

lapsellisuuttasi!

mitävaan ja naisen pitäisi kestää sellaistahan se on näin tasa-arvon aikana.

• ...ne...

...joka ei halua sananmukaisesti pettää mutta silti halua kokeilla joku uus mies, ne vaan helposti sanoo yks päivä että se on loppu. Ja sitten ne on vielä omin silmiin ja muiden myös vain yhden miehen nainen. Naurettava

• löytyy

Kyllä Suomessa on kunnollisia ja uskollisia naisia todella paljon. Kaikki eivät vaan välttämättä ole innokkaita tuomaan omia mielipiteitään julki.

• onko niitä

Ehkä nämä sivut tosiaan antavat väärän kuvan asiasta.

• onko niitä
        onko niitä kirjoitti:

Ehkä nämä sivut tosiaan antavat väärän kuvan asiasta.

Ilmesesti on niin että näille sivuille on ajautunut hieman yleisestä käsityksestä ja moraalista poikkeavaa porukkaa. Koston halukin on hyvin edustettuna. Kuinkahan monen vaikeudet johtuu siitä että kun toinen menee ja sitten pitää mennä itsekin. Tietysti sitä itsekunkin mennä vähintään yhtäpaljon kuin toisenkin.
        Siinä sitä sitten mennään kunnes todetaan että ei ole mitään yhteisiä asioita. Jolloin yleensä jompi kumpi ilmoittaa haluavansa eron syystä tai toisesta.

• solisaali erkki

Mitä tuo nyt haettovaa jos sitä joku muuhii naeja pärryyttää. Soap kaverittii ja se on kotona paljo ilosempi ihminen kun on soanu mieleistään. Aokasoo se paarin sullehii valillä.

• osata suomea

Niin mun kaveripiirissä ei yksikään nainen ole uskoton.
        Baariin , kun lähdetään niin tanssia voidaan ja siinä ei ole mitään pahaa , mutta siihen se sitten jääkin vaikka miestä ei kyllä tuntuis asia yhtään hidastavan vaikka tietää , että nainen on varattu.

• on ?
        osata suomea kirjoitti:

Baariin , kun lähdetään niin tanssia voidaan ja siinä ei ole mitään pahaa , mutta siihen se sitten jääkin vaikka miestä ei kyllä tuntuis asia yhtään hidastavan vaikka tietää , että nainen on varattu.

Onko sulla kavereita ?
        Vai yksinkö pakerrat ?

• on muutama
        osata suomea kirjoitti:

ja kavereita paljon .

• vahan
        on muutama kirjoitti:

ja kavereita paljon .

Ma ainakin jarkytyin kun ruotsin risteilylla mua yritti iskea sellainen hyvannankoinen suomalaismies,ja mahan oli ihan otettu...mut sit se alko halailee ja kerto mulle etta hanella on vaimo kotona,ja kertoi miten paljon han rakastaa hanta jne. (ei ollut edes kauheesti kannissa)...siina vaiheessa mua alko suututtamaan,ja kyselin etta eiko han mielestaan ole tekemassa mitaan vaaraa silla hetkella,ja han sanoi etta ei...hanen tyokaverinsakin kattelivat miesta vahan ymmallaan. En ymmarra miksi joku pettaa,en ymmarra miksi ihmiset eivat nae pettamisena vaarana asiana...onko meilla enaa omaatuntoa tallella?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3475
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2819
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1897
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      200
      1059
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      874
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    Aihe