Ostetaan gerbiilityttöjä=D!!!Väri sais olla agouti,black,yellowfox,honeyfox,greyagouti,
siamese tai jokin muu mustasilmäinen. Mieluiten poikasina ja oulun lähistöltä. Saat olla epävirallinen kasvattaja.Hinta sais olla 5-25e. Asialla hieman kiire!!!!
Ostetaan gerbiilejä!!!!!!!
7
550
Vastaukset 7
- vaan
Miksi asialla on kiire?
- Nimetön
Koska haluan gerbiileitä nyt!!!Enkä ens vuonna!!!
- Mari Kinnunen
Minulla oisi gerbiilin poikasia myynnissä. Kolme tyttöä ja kaksi poikaa. Kaikki on väriltään honey fox. Kaksi gerbiiliä maksaa 15e. Paperit saa mukana mutta ei ole rekisteröityjä.
Muuten mä olin vielä vähän aikaa sitten Nimetön,mut nyt mä oon gerbiilikoira.=D.Voitko laittaa sähköpostiosottees tänne niin pidän varmasti yhteyttä. Honeyfoxia mä alunperin halusin mut en löytänyt=D. Voisin melkein mennä takuuseen et otan kaks tyttöä!!!Missä kasvatat ja onko kuljetusmahdollisuutta? Ja vielä et minkä ikäsii ne on?
- - -
Yellow Fox on kylläkin punasilmäinen väri ;)
- MYYKÖ TÄLLE!
Gerbiilikoira kirjoitti:
Huomasin virheeni vasta ,kun oli jo liian myöhäistä.....
TÄ MYY NE KAIKKI ETEENPÄIN.VAIKKA KÄÄRMEEN RUUAKSI JOS VAA SAA ENEMMÄN RAHAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771654
- 81886
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39842En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60648
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69610Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19551- 19511
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36511Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38506