Onko tähän malliin edes saatavana datakaapelia? Puhelimen käyttöohjeesta en ainakaan löytänyt mainintaa eikä puhelimessa näytä mitään ylimääräisiä kaapelin paikkojakaan olevan. Ja jos sellainen löytyy niin mistä?
Samsung E340-E:hen datakaapeli???
Ei löydy
3
657
Vastaukset
- Roope7+
Näyttäis maksavan enempi kuin Bluetooth usb-porttiin tietokoneeseen...
Sitten jokainen voi päätellä, kumpi kantsii enemmin. itse ostin (tilasin) netistä soleil:n bluetoothin postikuluineen 19,00 ja toimitus 24 h kuluessa. 1v. takuu. Tuli asennus-d ja itse vehje, toimii tosi hyvin! Eikä ollut hinnalla pilattu:)Kävi hyvin myös perheen muihin kännyihin (Nokia, Ericsson)Että pitäiskö sanoa neljä yhdellä toothilla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227