Skype?

mirjamarja

Koneeni mainostaa Skypeä. Hanki ilmainen puhelinyhteys, se kehoittaa.
Mikä juttu tämä on? Onko joku viisas paikalla?

43

9739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta Skype on ja sillä voi pitää kivasti ilmaista yhteyttä,tai siis sillä maksulla millä tietokonekin pelaa.

• Klara*

Miten ja mistä voi ladata skypen suomen kielellä?
        Riittäkö Windows98?

Minä yritin googlen kautta etsiä tietoa, mutta aina ennenkuin pääsin "latausetäisyydelle", opastus muuttui englanninkieliseksi.

Itsekö Sinä olet ladannut?

• Klara* kirjoitti:

Riittäkö Windows98?

Minä yritin googlen kautta etsiä tietoa, mutta aina ennenkuin pääsin "latausetäisyydelle", opastus muuttui englanninkieliseksi.

APUUN TUOSSA SKYPESSÄ !!!!!!

Minullakin se on.mutta en osaa neuvoa.

Sen sanon kannattaa ostaa pääkuukloke.
        Eise kallis ole.

• muori67 kirjoitti:

APUUN TUOSSA SKYPESSÄ !!!!!!

Minullakin se on.mutta en osaa neuvoa.

Sen sanon kannattaa ostaa pääkuukloke.
        Eise kallis ole.

näin pitkälle:

* Sain Skypen ladattua - vai imuroinniksiko sitä kutsutaan - koneelleni. Minulla on WindowsXp. Älkää kysykö, miten se tehdään. Minä vain jotenkin sain sen tehdyksi.

* Ostin kuulokkeet, Creative-merkkiset. Olivat myyjän mukaan parhaimmat, mitä liikkeessä oli. Tukevan tuntuiset ovat ja mikrofonikin niistä löytyy.

* Kiinnitin kuulokkeen johdot keskusyksikköön, punaisen johdon punaiseen ja vihreän johdon vihreään reikään.

Nyt on vain yksi pulma. Minä kuulen skypepuhelun, mutta ystävättäreni ei kuule minua:)))

Voi, meitä!

• Klara* kirjoitti:

Riittäkö Windows98?

sanoa, en ole itse laittanut,koneeni huoltaja laittoi ja se kuuluvuus,onkohan Frederiikka johdot oikeissa rei´issä.

Titanium tule apuun,,,,Klara tarvitsee !!!!

• ullapulla (toisinpäin)
        Klara* kirjoitti:

Riittäkö Windows98?

Skypen sivuille niin sielä Oikeassa yläreunassa on paikka (ne pikku liput) josta voi kielen klikata --se on myöskin suomeksi!

• SkillaN kirjoitti:

sanoa, en ole itse laittanut,koneeni huoltaja laittoi ja se kuuluvuus,onkohan Frederiikka johdot oikeissa rei´issä.

Titanium tule apuun,,,,Klara tarvitsee !!!!

olen johdot laittanut. Tarkistin taas kerran. Punaiselle johdolle on vain yksi reikä- mahdollisuus, vihreälle kaksi. Molempia olen kokeillut.

• Kirjar ilman postimerkkiä
        Klara* kirjoitti:

Riittäkö Windows98?

http://kotisivu.mtv3.fi/aaltonenjyri/popohje.html

Ohjeet joilla Skype on helppo asentaa omalle koneelle.

Ja puhelut on halpoja.

• Frederiikka kirjoitti:

näin pitkälle:

* Sain Skypen ladattua - vai imuroinniksiko sitä kutsutaan - koneelleni. Minulla on WindowsXp. Älkää kysykö, miten se tehdään. Minä vain jotenkin sain sen tehdyksi.

* Ostin kuulokkeet, Creative-merkkiset. Olivat myyjän mukaan parhaimmat, mitä liikkeessä oli. Tukevan tuntuiset ovat ja mikrofonikin niistä löytyy.

* Kiinnitin kuulokkeen johdot keskusyksikköön, punaisen johdon punaiseen ja vihreän johdon vihreään reikään.

Nyt on vain yksi pulma. Minä kuulen skypepuhelun, mutta ystävättäreni ei kuule minua:)))

Voi, meitä!

Minullakin oli tyttäreni kanssa New Yorkiin alkuun samanlainen ongelma, en tiedä miten he sen saivat korjattua. se saattaa olla ystäväsi laitteissakin se vika. Tutkikaa.

• Ani_liini*
        Frederiikka kirjoitti:

näin pitkälle:

Voi, meitä!

Minulla on SKYPE ollut kauan.
        Kyllä sain sen itse imuroitua, en enää edes muista.
        Seurasin vain ohjeita mitä tehdä seuraavaksi.
        Minulla on sama juttu kuulen itse kuulokkeista puheen mutta minun puheeni ei kuulu toiselle.
        Voin kyllä puhua ilman kuulokkeita kun koneessa on mikrofoni mutta se on paljon hankalampaa.

• Frederiikka kirjoitti:

näin pitkälle:

Voi, meitä!

Joko sinun tietokoneesi äänikortille ei riitä sen mirofonin signaali tai vastapäässä on kaiutinvahvistus pienellä.

Ilmeisesti paras ratkaisu tällä hetkellä on "skypeluuri", joka laitetaan USB-väylään.

Jaa yksi mahdollisuus vielä - sinulla on määriteltynä koneessasi useampi mikrofonisisääntulo ja se mikki on väärässä reiässä. (se punainen on oikea reikä, mutta kuunteleeko tietokone sitä)

Minkähänlainen se R-kipsan skypepaketti on, olen kuullut, että se on aika edullinen...

• vaarivaari kirjoitti:

Joko sinun tietokoneesi äänikortille ei riitä sen mirofonin signaali tai vastapäässä on kaiutinvahvistus pienellä.

Ilmeisesti paras ratkaisu tällä hetkellä on "skypeluuri", joka laitetaan USB-väylään.

Jaa yksi mahdollisuus vielä - sinulla on määriteltynä koneessasi useampi mikrofonisisääntulo ja se mikki on väärässä reiässä. (se punainen on oikea reikä, mutta kuunteleeko tietokone sitä)

Minkähänlainen se R-kipsan skypepaketti on, olen kuullut, että se on aika edullinen...

Tulostin ohjeet ja pähkäilen niitä! Tuli mieleeni vielä yksi kysymys: ystävättärelläni on käyttöjärjestelmänä Mac, minulla WindowsXp. Voisiko ongelma johtua erilaisista käyttöjärjestelmistä? Juolahti mieleen, kun Ylikypsä sanoi ongelmia olleen yhteyksissä USA:han.

• Lokari1
        Ani_liini* kirjoitti:

Minulla on SKYPE ollut kauan.
        Kyllä sain sen itse imuroitua, en enää edes muista.
        Seurasin vain ohjeita mitä tehdä seuraavaksi.
        Minulla on sama juttu kuulen itse kuulokkeista puheen mutta minun puheeni ei kuulu toiselle.
        Voin kyllä puhua ilman kuulokkeita kun koneessa on mikrofoni mutta se on paljon hankalampaa.

Mutta sanon vaan asian , pistäkää ääntä lisää niin toisetkin kuulee,minulla on eräs kaveri jolla on aina "volyymi" niin alhalla että en kuule juuri mitään, mitähän hän luulee säästävänsä?
        Sitten toinen asia jonka olen pistänyt merkille , jos ei ääni kuulu tai katkoo , niin katkase puhelu ja heti perään soita toinen kerta niin paljon paremmin kuuluu.
        Hyvä ja halpa soitto muoto minusta.
        Terv: Lokari1.

• Lokari1
        Frederiikka kirjoitti:

Tulostin ohjeet ja pähkäilen niitä! Tuli mieleeni vielä yksi kysymys: ystävättärelläni on käyttöjärjestelmänä Mac, minulla WindowsXp. Voisiko ongelma johtua erilaisista käyttöjärjestelmistä? Juolahti mieleen, kun Ylikypsä sanoi ongelmia olleen yhteyksissä USA:han.

Minä soittelen täältä suomeen ja noin yleensä kuuluvuus on hyvä , mutta täällä muutamille paikalisille onkin paljon huonompi kuuluvuus kun jos soittaisin suomeen.
        Soitan tietokoneelta toiseen ja myös omalta koneeltani puhelimiin suomessa , ja kuuluvuus on ollut minusta kohtalaisen hyvä.
        En usko käyttä järjestelmillä olevan mitään tekemistä , mutta tietysti jos on heikko tehonen kone niin voi siinäkin olla jotain tekemistä kuuluvuuteen.
        En ole mikään asiantuntia tässä skype jutussa , joten ei minun juttujani tarvitte ottaaa ihan uskon asiana.HAHA

• pullaulla
        Frederiikka kirjoitti:

olen johdot laittanut. Tarkistin taas kerran. Punaiselle johdolle on vain yksi reikä- mahdollisuus, vihreälle kaksi. Molempia olen kokeillut.

kenenkä kanssa koitat jutella ja laita toki tännekkin päin niin yritetään soittaa sinulle!
        Minun Skype tunnus on ullapulla956.
        Kuulemisiin :=)

• Lokari1 kirjoitti:

Minä soittelen täältä suomeen ja noin yleensä kuuluvuus on hyvä , mutta täällä muutamille paikalisille onkin paljon huonompi kuuluvuus kun jos soittaisin suomeen.
        Soitan tietokoneelta toiseen ja myös omalta koneeltani puhelimiin suomessa , ja kuuluvuus on ollut minusta kohtalaisen hyvä.
        En usko käyttä järjestelmillä olevan mitään tekemistä , mutta tietysti jos on heikko tehonen kone niin voi siinäkin olla jotain tekemistä kuuluvuuteen.
        En ole mikään asiantuntia tässä skype jutussa , joten ei minun juttujani tarvitte ottaaa ihan uskon asiana.HAHA

Kiitos, niistä! Olen tulostanut neuvonne, mutta luulen, että joudun kutsumaan tänne tietokonetohtorin. Naapurustossani ei taida löytyä asiantuntemusta tähän asiaan.

• Lokari1
        Frederiikka kirjoitti:

Kiitos, niistä! Olen tulostanut neuvonne, mutta luulen, että joudun kutsumaan tänne tietokonetohtorin. Naapurustossani ei taida löytyä asiantuntemusta tähän asiaan.

Kyllä ne ohjeet on niin hyvät että saat sen skypen sinne koneeseesi itse, koska minäkin sain ja minulla on hyvin vähän taitoja tämän koneen käsittelyssä.Joten minä sanon Rohkeesti vaan ,jos ei onnistu niin toinen yritys ja silloin se jo onistuukin.
        Pikku neuvo vielä kirjoita sala sanasi ja osoiteesi muistiin HETI, että ei sitten ole muistin varassa. HAHA
        Ai niin sen saman nimen voi käyttää toisellakin yrityksellä kun pistää vanha käyttäjä siihen aloitukseen jossa kysytään , onko vanha vai uusi käyttäjä.

• ani_liini*
        Lokari1 kirjoitti:

Mutta sanon vaan asian , pistäkää ääntä lisää niin toisetkin kuulee,minulla on eräs kaveri jolla on aina "volyymi" niin alhalla että en kuule juuri mitään, mitähän hän luulee säästävänsä?
        Sitten toinen asia jonka olen pistänyt merkille , jos ei ääni kuulu tai katkoo , niin katkase puhelu ja heti perään soita toinen kerta niin paljon paremmin kuuluu.
        Hyvä ja halpa soitto muoto minusta.

Hyvä kun pistit nokkasi.
        Äänen voimakkuus on ollut täysillä.
        Mutta toista konstia en ole kokeillut.
        Epäilen kyllä että minulla on mikissä vikaa.

• Se skype on todella mainio. Voit maksutta puhua ympäri maapalloa. Voit perustaa kuuden ryhmän ja vielä huippuna jos on kaikilla kamerat, niin saa liikkuvaa kuvaa. Juuri juttelin pojan kanssa espooseen ja siinä kävi lapsenlapsetkin pappaa moikkaamassa.

Hyvä keksintö.

• pullaulla

että tääläkin monella on Skype ,mutta vain sähköpostiosoite näkyy profiilissa?? Miksikääs niin ??

• Lokari1
        pullaulla kirjoitti:

että tääläkin monella on Skype ,mutta vain sähköpostiosoite näkyy profiilissa?? Miksikääs niin ??

ihmetellyt.
        Onko suomalaiset niin ujoja?
        Vai mistä se johtuu kun ei keneläkään , tai melkeen keneläkkän pitäis kai sanoa ole skypen osotetta.
        Minulla kyllä on , mutta ei niitä soittoja ole kyllä siihen tullut.
        Syy on ehkä siinä kun nukun suomen paiväaikaan ja olen hereillä yöllä. HAHA.

• pullaulla
        Lokari1 kirjoitti:

ihmetellyt.
        Onko suomalaiset niin ujoja?
        Vai mistä se johtuu kun ei keneläkään , tai melkeen keneläkkän pitäis kai sanoa ole skypen osotetta.
        Minulla kyllä on , mutta ei niitä soittoja ole kyllä siihen tullut.
        Syy on ehkä siinä kun nukun suomen paiväaikaan ja olen hereillä yöllä. HAHA.

sillä häiritty ---PÄINVASTOIN!
        Kiva kun "joku" aina joskus soittaa_=)

• Vanha nestori.

Olen ainakin pari kertaa kirjoitellut tuosta Skypen rakentelusta, mutta kertaus lienee edelleenkin se opintojen äiti.
        Skype käyttöön suositellaan uudempia koneita, (2-tonninen ja Xp) käytäntö on osoittanut, ettei 98:lla pyori.
        1)Koneessa pitää olla äänikortti. Onneksi se on lähes kaikissa uudemmissa koneissa.Sen tiedät jos koneessa on Media Player tai jokin musiikin rämpytysväline, muuten sen näkee koneen takaa jos siellä on liitännät mikille ja kuulokkeille.(Aivan uusissa koneissa nämä voi olla myös etupanelissa)
        2)Sitten alkaa se migrofonin etsintä. Helpoksi tämän tekee se, että tietokone ei ole niin kovin kronkeli mikin imbetanssista sun muista hienouksista.Käytöstä sivuun heitetty videon tai soittimen mikki kelpaa mainiosti. Ainoa tinkimätön ehto on, että piuhan päässä on 3,5 m/m stereo plugi.
        3)Sama suurpiirteisyys sopii myös kuulokkeiden hankintaan, onhan toistettava äänialue puhetaajuudella.Ja tässäkin johdon päässä 3,5 m/m stereo tulppa. Myöskin koneen omia kaiuttimia voi käyttää.Nämä välineet (ei äänikorttia) saa halvalla esim. rihkamapuoti Biltemasta. Sentraali Santran kuulokkeet, taipuisalla mikillä, maksavat n.10 €.Laitteet saa myös kunnon liikkeestä kunnon hintaan. Ja sitten ei ku omiroimaan softaa. Tuo tässä jutussa annettu suomenkielinen osoite on oikein hyvä, Jos haluaa alkuperäisille apajille mennä, niin osoitteesta http://www.skype.com löytyy englannin kielinen versio.
        Puhelut koneiden välillä ovat ilmaisia, mutta kummallakin pitää olla Skype, Microsoftin Mesengerin kanssa eivät ymmärrä toisiaan. Nykyisin lankaverkkoon ja kännyköihin soittaminen on mahdollista, mutta se maksaa. Skypen ongelma aiemmin oli, että lankaverkkoon soittaessa piti olla hyväksyttävä luottokortti. Pari viikkoa sitten kuulin että tämä ongelma on kierretty sillä. että Rautakirjan kioskilta saa ostaa Skype kortteja. Tämän tiedon pitävyyttä en ole varmistanut.
        Näitä nettipuheluyrittäjiä on Skypen lisäksi lukuisia esim. Cubio Europhone, Maxisat Maxiphone,
        HTV Welho Puhe,Ipon Laajakaistapuhelin ym.
        Lankaverkkoon soitettaessa Skypen hinnat ovat halvimmat.Esim.Ruotsiin 20 min.Skype 0,40€,sama HTV Welho 1,4 €, jenkkeihin 20 min.Skype 0,4 €, sama Maxisat Maxiphone 6,00 €.
        Loppuu tämä palsta, jos muistan, niin myöhemmin voin palata tämän Skypen ongelmiin, kun viesteistä päätellen kuuluvuus on liian usei vain yhdensuuntaista. Hei!

• anu
        Vanha nestori. kirjoitti:

Olen ainakin pari kertaa kirjoitellut tuosta Skypen rakentelusta, mutta kertaus lienee edelleenkin se opintojen äiti.
        Skype käyttöön suositellaan uudempia koneita, (2-tonninen ja Xp) käytäntö on osoittanut, ettei 98:lla pyori.
        1)Koneessa pitää olla äänikortti. Onneksi se on lähes kaikissa uudemmissa koneissa.Sen tiedät jos koneessa on Media Player tai jokin musiikin rämpytysväline, muuten sen näkee koneen takaa jos siellä on liitännät mikille ja kuulokkeille.(Aivan uusissa koneissa nämä voi olla myös etupanelissa)
        2)Sitten alkaa se migrofonin etsintä. Helpoksi tämän tekee se, että tietokone ei ole niin kovin kronkeli mikin imbetanssista sun muista hienouksista.Käytöstä sivuun heitetty videon tai soittimen mikki kelpaa mainiosti. Ainoa tinkimätön ehto on, että piuhan päässä on 3,5 m/m stereo plugi.
        3)Sama suurpiirteisyys sopii myös kuulokkeiden hankintaan, onhan toistettava äänialue puhetaajuudella.Ja tässäkin johdon päässä 3,5 m/m stereo tulppa. Myöskin koneen omia kaiuttimia voi käyttää.Nämä välineet (ei äänikorttia) saa halvalla esim. rihkamapuoti Biltemasta. Sentraali Santran kuulokkeet, taipuisalla mikillä, maksavat n.10 €.Laitteet saa myös kunnon liikkeestä kunnon hintaan. Ja sitten ei ku omiroimaan softaa. Tuo tässä jutussa annettu suomenkielinen osoite on oikein hyvä, Jos haluaa alkuperäisille apajille mennä, niin osoitteesta http://www.skype.com löytyy englannin kielinen versio.
        Puhelut koneiden välillä ovat ilmaisia, mutta kummallakin pitää olla Skype, Microsoftin Mesengerin kanssa eivät ymmärrä toisiaan. Nykyisin lankaverkkoon ja kännyköihin soittaminen on mahdollista, mutta se maksaa. Skypen ongelma aiemmin oli, että lankaverkkoon soittaessa piti olla hyväksyttävä luottokortti. Pari viikkoa sitten kuulin että tämä ongelma on kierretty sillä. että Rautakirjan kioskilta saa ostaa Skype kortteja. Tämän tiedon pitävyyttä en ole varmistanut.
        Näitä nettipuheluyrittäjiä on Skypen lisäksi lukuisia esim. Cubio Europhone, Maxisat Maxiphone,
        HTV Welho Puhe,Ipon Laajakaistapuhelin ym.
        Lankaverkkoon soitettaessa Skypen hinnat ovat halvimmat.Esim.Ruotsiin 20 min.Skype 0,40€,sama HTV Welho 1,4 €, jenkkeihin 20 min.Skype 0,4 €, sama Maxisat Maxiphone 6,00 €.
        Loppuu tämä palsta, jos muistan, niin myöhemmin voin palata tämän Skypen ongelmiin, kun viesteistä päätellen kuuluvuus on liian usei vain yhdensuuntaista. Hei!

saako enää vanhaa skypeä takaisin ,joka lähti pois konetta putsatessa............vanha oli parempi versio vuoden 2004-2005

• donna.amelita
        anu kirjoitti:

saako enää vanhaa skypeä takaisin ,joka lähti pois konetta putsatessa............vanha oli parempi versio vuoden 2004-2005

Vanhan Skypen saa R-kioskista ostamalla Skypen aloituspakkauksen. Maksaa 6.90. Mukana CD-levy, nappikuulokkeet mikrofonilla sekä latausseteli
        (0,51e). Levyn asennuksessa ilmoitetaan että uudempi versio löytyy netissä, valitse NO, niin ohjelma lataa vanhan version

• mirjamarja

Nyt jään miettimään, kenelle sillä sitten soittaisin.

Kyllä on maailma ihmeitä täynnä!

Minun nuoruudessani ei edes tavallista puhelinta löytynyt joka taloudesta. Nyt on joka lapsellakin omat kännykät, eikä siinä kaikki!
      Nyt on vielä Skype!

• Lokari1

Tuolla mun profiilissa nnimi ja numero ainakin , sillä pitäs päästä.

• Klara*

Johan on tullut tietoa, aikamoisia nörttejä olette koko sakki! Ja sitten vielä sanotaan, että vanha koira ei muka opi uusia temppuja. Tässäpä nähdään, etteivät kaikki vanhat viisaudet pidäkään paikkaansa.

Mutta, mutta. Joskus syksymmällä kyselin eräässä vastaavassa ketjussa, että mikä on erona Messessä ja Skypessä. Ketju oli jo niin alhaalla ja häipyi seuraavalle sivulle, että kukaan ei tainnut kysymystäni huomata.

Siis, kertokaa, mikä ero niisä on ja miksi Skype olisi (vai onko se?) parempi.
      Minä puhun esim. tyttärelleni Italiaan Messen kautta ja kuuluvuus on ihan hyvä. Samoin puhun Suomessa monille ystävilleni.

Ainoa ongelma, jonka olen Messen käytössä havainnut, on jonkun liian tiukka palomuuri, se estää puheen ja täytyy tyytyä kirjoittelemaan.

Kuka kertoisi minulle...

• ullapulla (toisinpäin)

ole muuta eroa kun eri Firma joka ylläpitää sitä kuuluvuutta . Molemmat olen kokeillut ja hyväksi havainnut --Messengerissä käytän joskus WEP kameraakin kun se on Suomessa Pojan tyttärellä ja hänellä ei ole Skypeä.

• Skypestä voi soittaa tavalliseen puhelimeen (pientä maksua vastaan tietenkin) mutta mesestä ei. Kaiken kokeneet väittävät, että skypessä on parempi ääni, mutta itse käytän (vielä) messengeriä.

En ole hankkinut tähän aataminaikaiseen tietokoneeseeni skypeä, mutta kevään mittaan päivitän pentium ykkösen moderniin, niin riittää vääntöä ohjelmillekin. Uusi skype kun vaatii vähintään XP:n

Noista skypen maksuista sanovat paljon ulkomaanpuheluja soittavat tuttavani, että yhden pitkän puhelun hinnalla voi lähettää vastapuolelle R-kioskin skypepaketin ja sitten se onkin ilmaista kuten messengerillä. Lankapuhelimeen soittaminen on noin paikallispuhelun hintainen lähes maahan kuin maahan, mutta kännykkä on kalliimpi. Olisko Suomeen 10 cent/min - en ihan tarkkaan muista - löytyy skypen sivuilta.

• vaarivaari kirjoitti:

Skypestä voi soittaa tavalliseen puhelimeen (pientä maksua vastaan tietenkin) mutta mesestä ei. Kaiken kokeneet väittävät, että skypessä on parempi ääni, mutta itse käytän (vielä) messengeriä.

En ole hankkinut tähän aataminaikaiseen tietokoneeseeni skypeä, mutta kevään mittaan päivitän pentium ykkösen moderniin, niin riittää vääntöä ohjelmillekin. Uusi skype kun vaatii vähintään XP:n

Noista skypen maksuista sanovat paljon ulkomaanpuheluja soittavat tuttavani, että yhden pitkän puhelun hinnalla voi lähettää vastapuolelle R-kioskin skypepaketin ja sitten se onkin ilmaista kuten messengerillä. Lankapuhelimeen soittaminen on noin paikallispuhelun hintainen lähes maahan kuin maahan, mutta kännykkä on kalliimpi. Olisko Suomeen 10 cent/min - en ihan tarkkaan muista - löytyy skypen sivuilta.

skypen numero löytyy "postimerkin"alta.

• muori67 kirjoitti:

skypen numero löytyy "postimerkin"alta.

Poistan "vahinko"numeron skypestä ???

• muori67 kirjoitti:

Poistan "vahinko"numeron skypestä ???

tiedosto (file)
        oman profiilin muokkaus... (edit my profile)
        sieltä löytyvät puhelinnumerot.
        -kotipuhelin (homephone)
        -työpuhelin (office)
        -kännykkä (mobile)
        olihan kyse omasta puhelinnumerosta?

nuo suommennokset ovat viitteellisiä.....

• vaarivaari kirjoitti:

tiedosto (file)
        oman profiilin muokkaus... (edit my profile)
        sieltä löytyvät puhelinnumerot.
        -kotipuhelin (homephone)
        -työpuhelin (office)
        -kännykkä (mobile)
        olihan kyse omasta puhelinnumerosta?

nuo suommennokset ovat viitteellisiä.....

Minä olen lisännyt sinne listaan jonkin ihme numeron

enkä saa sitä pois ;((

• skypeton
        muori67 kirjoitti:

Minä olen lisännyt sinne listaan jonkin ihme numeron

enkä saa sitä pois ;((

Onnistuisikohan jos klikkaat sitä numeroa hiiren oikeanpuolisella näppylällä, tuleeko vaihtoehdoksi "poista". Jossakin ohjelmissa on moinen ominaisuus.
        Toinen poistotapa on klikata kerran numeroa ja sitten "delete"-näppylää.

• skypeton kirjoitti:

Onnistuisikohan jos klikkaat sitä numeroa hiiren oikeanpuolisella näppylällä, tuleeko vaihtoehdoksi "poista". Jossakin ohjelmissa on moinen ominaisuus.
        Toinen poistotapa on klikata kerran numeroa ja sitten "delete"-näppylää.

Se lähti sillä hiiren klikkauksella.

on se kumma kun ei uskalla alkaa kokeilemaan itse.

Mutta hyvä nyt.

Muori nyt 68

• muori67 kirjoitti:

Se lähti sillä hiiren klikkauksella.

on se kumma kun ei uskalla alkaa kokeilemaan itse.

Mutta hyvä nyt.

Muori nyt 68

Paljon Onnea, Iloa ja Terveyttä tulevillekin vuosille.

Ystäväsi Ruuneperi

• Ruuneperi kirjoitti:

Paljon Onnea, Iloa ja Terveyttä tulevillekin vuosille.

Ystäväsi Ruuneperi

Ystävälle.!

muori nyt 68

• donna.amelita

Msn Messenger toimii paremmin kuin Win Messenger. Msn:llä ei voi soittaa tavalliseen puhelimeen eikä kännyyn, Skypellä voi. Siinä ne erot suurinpiirtein ovat.Skypeen voi myös ostaa puhelinnumeron (30e vuosi). Näin voidaan soittaa lankapuhelimella (ja kännyllä) Skypenumeroon. Vastaaminen ko. puheluun tietokoneella. Soittaja maksaa, kannattaa puhua pitkään.

• Kuulin, että useimmat läpyskätietokoneet tarvitsevat aktiivimikrofonin, eli sellaisen jossa on pieni vahvistin itsessään. Sellaisen tuntee siitä, että se tarvitsee pariston.

Joissakin äänikorteissa voi olla niin heikko vahvistus, että Lokarin mainitsema "säästölinja" on automaattisesti päällä.

• on korvilla olevat kuulokkeet ja siitä lähtee sivusta mikki.
        Kuuntelen kuitenkin kovaäänisten välityksellä, koska se on parempi.

Kuulokkeet korvilla, kun muuten ei ääni mene mikkiin.
        Vähän noita soittoja tulee, vaikka tuntuu melkein kaikilla olevan Skype.

• pullaulla
        SkillaN kirjoitti:

on korvilla olevat kuulokkeet ja siitä lähtee sivusta mikki.
        Kuuntelen kuitenkin kovaäänisten välityksellä, koska se on parempi.

Kuulokkeet korvilla, kun muuten ei ääni mene mikkiin.
        Vähän noita soittoja tulee, vaikka tuntuu melkein kaikilla olevan Skype.

varsinkin jos se Skypen tunnus on salainen --ja miksi on salainen? Minulla on ainakin Profiilissa ja sen näkee klikkaamalla nimeni vieressä olevaa lippua.

• pullaulla kirjoitti:

varsinkin jos se Skypen tunnus on salainen --ja miksi on salainen? Minulla on ainakin Profiilissa ja sen näkee klikkaamalla nimeni vieressä olevaa lippua.

joihinkin viesteihini laittanut, viimeksi tuohon risteily ketjuun.
        Profiiliin ei ole tullut laitettua....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      282
      6377
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3419
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      3001
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2547
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1862
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1602
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      199
      1582
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1491
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1438
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1353
    Aihe