Meillä on 2 noin 4kk:n ikästä kissanpentua, tulivat 12 viikkoisina. Pojat on ilmeisesti erotettu emosta liian aikaisin koska imeskelevät väsyneinä niiden nukkumakorissa olevaa peittoa. Sylissäkin (väsynä) ollessa alkaa usein imeä paitaa tms. Tuo tapa alkaa jo tuntua rasittavalta kun aina on jokapaikka märkänä.. Pitäiskö niiden antaa imeä vai kieltää?
Meneekö jossain vaiheessa ohi?
Imeskely
4
341
Vastaukset
Meillä oli kissa joka imeskeli häntäänsä vielä 5 vuotiaanakin. Ja vielä kun oli kokonaan valkoinenkin, niin hännän pää oli keltainen. En mennyt sitä mitenkään kieltämään. Paita voi olla eri asia :)
- mullakin
Ei se imeskely loppunut vaikka kuinka torui ja yritti levitellä chiliä paitaan. :P
- kiskis
kyllä se melkein aina loppuu jossain vaiheessa, ei pidä kieltää eikä kannustaa kissaa esim. antamalla jonkun kankaan imeskeltäväksi. Usein se johtuu liian aikaisesta vieroituksesta emosta.
- HeliM
Meillä on kaksi tyttökissaa, jotka tulivat meille 12 viikkoisina. Nyt toinen on keksinyt alkaa imemään nukkumaan menessää toisen nisää.. Yöllä saattaa herätä kuuluvaan lutkutukseen. Onko ihan normaalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998