Meillä on 2 noin 4kk:n ikästä kissanpentua, tulivat 12 viikkoisina. Pojat on ilmeisesti erotettu emosta liian aikaisin koska imeskelevät väsyneinä niiden nukkumakorissa olevaa peittoa. Sylissäkin (väsynä) ollessa alkaa usein imeä paitaa tms. Tuo tapa alkaa jo tuntua rasittavalta kun aina on jokapaikka märkänä.. Pitäiskö niiden antaa imeä vai kieltää?
Meneekö jossain vaiheessa ohi?
Imeskely
4
351
Vastaukset
Meillä oli kissa joka imeskeli häntäänsä vielä 5 vuotiaanakin. Ja vielä kun oli kokonaan valkoinenkin, niin hännän pää oli keltainen. En mennyt sitä mitenkään kieltämään. Paita voi olla eri asia :)
- mullakin
Ei se imeskely loppunut vaikka kuinka torui ja yritti levitellä chiliä paitaan. :P
- kiskis
kyllä se melkein aina loppuu jossain vaiheessa, ei pidä kieltää eikä kannustaa kissaa esim. antamalla jonkun kankaan imeskeltäväksi. Usein se johtuu liian aikaisesta vieroituksesta emosta.
- HeliM
Meillä on kaksi tyttökissaa, jotka tulivat meille 12 viikkoisina. Nyt toinen on keksinyt alkaa imemään nukkumaan menessää toisen nisää.. Yöllä saattaa herätä kuuluvaan lutkutukseen. Onko ihan normaalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247