Uskokaa pois...

juissi50

kun olen sitä mieltä että kaikki asiat tahtovat järjestymään. Pitää vain uskoa. Näin ainakin viimeaikoina kohdallani on käynyt. Olen parantunut kohtalaisesti sairauksitani ja nyt jo menee jollain tavalla. Uskokaa kyllä se siitä. Kaikki ajallaan.

10

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoa

      mutta kun kaikki ei ole todellakaan sitä miltä se näyttää, sanoinhan jo?

    • vielä et

      olen ilmeisesti jo sairastunut. Tiedon siitä saan kohta puoliin. Kaikki on muutenkin mennyt päin sitä yhtä viimevuosina, eikä yhtään hyvää ole lisännyt eräs täällä palstalla, että voisin edes vähän paremmin, ei huvita kirjoitella tänne liiemmin. minä olen tähän asti kyllä yrittänyt uskoa..

      • yhtä sekava on kai

        mielenikin välillä? Aloin kirjoittelemaan tänne nimimerkillä, seurattuani jonkin aikaa palstaa, sitten tulikin eräs, joka vei kaiken mielenkiinnon palstasta, eräs, -joku vaan, kaikkien palstalaisten tuntema nikki!
        Nykyään runoilen, harrastan jotain muuta kuin palstaa. Tänään olin täällä, huomenna ehkä en enää.


      • kyllä hyvin
        yhtä sekava on kai kirjoitti:

        mielenikin välillä? Aloin kirjoittelemaan tänne nimimerkillä, seurattuani jonkin aikaa palstaa, sitten tulikin eräs, joka vei kaiken mielenkiinnon palstasta, eräs, -joku vaan, kaikkien palstalaisten tuntema nikki!
        Nykyään runoilen, harrastan jotain muuta kuin palstaa. Tänään olin täällä, huomenna ehkä en enää.

        kuka se nikki oli, sillä apinoin sitä nykyään. ;)
        Ihan vaan hauskuuttani tein niin pari päivää sitten. Olin tämän nikin yksi uhreista.
        Nyt on lähdettävä, ehkä palaan illalla, ehkä en. Minulla on myös nykyään muutakin tekemistä kuin palstailla.


      • kyllä hyvin kirjoitti:

        kuka se nikki oli, sillä apinoin sitä nykyään. ;)
        Ihan vaan hauskuuttani tein niin pari päivää sitten. Olin tämän nikin yksi uhreista.
        Nyt on lähdettävä, ehkä palaan illalla, ehkä en. Minulla on myös nykyään muutakin tekemistä kuin palstailla.

        Monikohan kyseisen nikin viesteistä onkaan yhden ihmisen kirjoittamia - vai onko nimimerkki aloittanut oman elämänsä.
        Kilroy kävi täällä?


    • Pääsky64

      en pääsyt käsityksiin onko tämä sitä kelilläpuhumista,niin arvoitukselliselta tuntuu.En ymmärrä mikä on se johtolanka mistä te puhutte.
      Toivottavasti en ole se joka on vienyt teidän kirjoitteluhalun.Keksiihän sitä toisenkin ajankulun helposti kun täällä olla.Tuntee tällä enemmän ihmisten läsnsolo kun jossain viraalla palstalla.
      Pakkanen kun pitää sisällä pakolla,ensikerran aukaisin koneen tänää.
      Suutin ilalla kun kone vei minun tekstini sähköp.Kirjoitan sinne meidän kylän historiaa siksi s.postiin kun sieltä voin printata missä vain.
      Joku Antivirus tuli ja poisti.Laittaisin korpulle mutta olen unohtanut miten sen alottaa.
      Tässäpä teille pöljääkin puhetta välistä.
      Menee muuten aneemiseksi.

      • Otontytär

        Pääsky, sinun juttusi eivät varmaan kenenkään mieltä pahoita! Täällä on eräs, jonka nickiä en viitsi tähän kirjoittaa, joka silloin tällöin syöksyy piilostaan sanomaan 'painavan' mielipiteensä meidän muiden kirjoitelmista. Minäkin sain osani ja lopetin lähes kokonaan kirjoittelun. En kovin pahasti saanut nenälleni ja ehkä oli hyväksi nähdä, ettei täälläkään voi tuudittautua häiriöttömyyteen.


      • häirikkö iski taas

        Jos kirjoitat jollakin tekstinkäsittelyohjelmalla, windows ohjelmien vasemmassa yläreunassa on pudotusvalikko "Tiedosto"
        Siitä kun näpäytät. Putoaa valikko ja siellä on kohta "Talleta nimellä".
        Avautuvan ruudun vasemmassa yläreunassa on valkea aukko, jossa on jonkun oletuskansion nimi.
        Klikkaa sen aukon oikeassa reunassa olevaa nuolenkärkeä (kolmiota), jolloin putoaa taas valikko. Valitse sieltä "A:", se on korppuasema.
        Nimeä tiedosto "Tiedostonimi" kohtaan (esim kylän juorut) ja valitse talletusmuoto, jos ohjelma antaa mahdollisuuden:
        TXT on tavallista raakaa tekstiä ilman muotoiluja
        RTF on rikas tekstiformaatti, jossa voi olla muotoilua ja kuviakin mukana. (sitä osaavat lukea lähes kaikki teksturit koneen merkistä riippumatta)

        PS Luo kiintolevylle kansio, ´jossa säilytät alkuperäisiä tekstituotiksiasi, jolloin korpun katoaminen ei hävitä tekstiä. Tekstinkäsittelyohjelmasta "maalaamalla" ja kopioimalla voit laittaa tekstiä myös sähköpostiisi tulostettavaksi. Jos haluat tiivistellä sähköpostejasi tulostettavaksi, kopioi ne tekstinkäsittelyohjelmaan yksi kerrallaan -> peräjälkeen. Siisti tekstistä tarpeeton pois ja kopioi uudelleen lähetettäväksi itselle sähköpostissa. Säästät esim tulostuskustannuksissa...

        -"paimen"


      • Pääsky64
        häirikkö iski taas kirjoitti:

        Jos kirjoitat jollakin tekstinkäsittelyohjelmalla, windows ohjelmien vasemmassa yläreunassa on pudotusvalikko "Tiedosto"
        Siitä kun näpäytät. Putoaa valikko ja siellä on kohta "Talleta nimellä".
        Avautuvan ruudun vasemmassa yläreunassa on valkea aukko, jossa on jonkun oletuskansion nimi.
        Klikkaa sen aukon oikeassa reunassa olevaa nuolenkärkeä (kolmiota), jolloin putoaa taas valikko. Valitse sieltä "A:", se on korppuasema.
        Nimeä tiedosto "Tiedostonimi" kohtaan (esim kylän juorut) ja valitse talletusmuoto, jos ohjelma antaa mahdollisuuden:
        TXT on tavallista raakaa tekstiä ilman muotoiluja
        RTF on rikas tekstiformaatti, jossa voi olla muotoilua ja kuviakin mukana. (sitä osaavat lukea lähes kaikki teksturit koneen merkistä riippumatta)

        PS Luo kiintolevylle kansio, ´jossa säilytät alkuperäisiä tekstituotiksiasi, jolloin korpun katoaminen ei hävitä tekstiä. Tekstinkäsittelyohjelmasta "maalaamalla" ja kopioimalla voit laittaa tekstiä myös sähköpostiisi tulostettavaksi. Jos haluat tiivistellä sähköpostejasi tulostettavaksi, kopioi ne tekstinkäsittelyohjelmaan yksi kerrallaan -> peräjälkeen. Siisti tekstistä tarpeeton pois ja kopioi uudelleen lähetettäväksi itselle sähköpostissa. Säästät esim tulostuskustannuksissa...

        -"paimen"

        kiitos.Pääsin aloittamaan korpulle s.postissa on paljon tekstiä.
        Paperi maksaa 40.senttiä arkki ettei kannata tyhjää.
        Vieressä on paja jossa pojat laittaa samalle arkille.Malttakohan kirjoitella kun pakkaset loppuvat.
        Kirjastossa oli uuno opettaja tuli turhia arkkeja.


    • ~olennainen~

      asiat aina järjestyvät tavalla tai toisella.
      Ja aina on lopulta hyväksyttävä se tapa millä ne järjestyvät.
      Joskus tekee hemmetin kauan kipeää, mutta jos ei hyväksy sitä ei voi jatkaa elämää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe