Pakkanen

ri-a

Oletteko selvinneet pakkasista ilman suurempia ongelmia? Aika kovasti on paukkunut!

18

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on riittänyt

      Auton mittari meni eräänä aamuna mykäksi kun sen kapasiteetti riittää vain - 40:een asteeseen. Kilometrin matkan se oli "tajuttomana" kunnes asettui näyttämään neljääkymppiä. Ei pahempia ole sattunut. Äidille kävin sulattelemassa jäätyneitä vesijohtoja, oli unohtunut kellarissa lämmöt päälle laittamatta. Nyt, su klo 19.00 on enää - 28- astetta. Pahinta on kun ei ole pääsyt viikkoon hiihtämään, alkaa kertyä tuota ympärysmittaa...

      • lämpömittaria, ei Opel

        2.0 DTL niin huono auto ole, kulkee yli neljääkymppiä.


      • ri-a

        kuski kiihtyä yhtä vauhdikkaasti kuin auto, kun kerran jo viikossa sitä ympärysmittaa:)
        Koneet on ollut kovilla, ilmastointi jäätyi, onneksi on jo lauhtumaan päin.


      • ja kuluttaa,
        ri-a kirjoitti:

        kuski kiihtyä yhtä vauhdikkaasti kuin auto, kun kerran jo viikossa sitä ympärysmittaa:)
        Koneet on ollut kovilla, ilmastointi jäätyi, onneksi on jo lauhtumaan päin.

        ruokahaluhan siitä kasvaa. Kyllä säännölliseen energiankulutukseen tottunut huomaa heti eron elimistössä, vaa´alla ja muutenkin. Talvella kun työn puolesta tuleva kulutus on pienempi. Oletkos itse jo hiihdellyt tänä talvena?


      • kawasaki250
        ri-a kirjoitti:

        kuski kiihtyä yhtä vauhdikkaasti kuin auto, kun kerran jo viikossa sitä ympärysmittaa:)
        Koneet on ollut kovilla, ilmastointi jäätyi, onneksi on jo lauhtumaan päin.

        ilmastointia autossa enää noilla ilmoilla tarvitsekkaan pitää päällä?
        No tarkoitit varmaan navetan ilmastointia,
        joo kyllä se toimi (luonnollinen vapaakierto)
        vähän liiankin hyvin, jäi nimittäin luukku illalla auki (huolimattomuutta kun en katsonut tarkemmin että meni varmasti kiinni)ja aamulla oli paikat osaksi jäässä, onneksi pääsi vähillä vahingoilla vaikka juomakupitkin oli "melkein" jäässä putket säily ehjänä yhtä metrin pätkää lukuun ottamatta, muistaapa seuraavalla kerralla olla tarkempi, Niin -39 parhaana aamuna voihan sekin vaikuttaa vanhaan rakennukseen.


      • ri-a
        ja kuluttaa, kirjoitti:

        ruokahaluhan siitä kasvaa. Kyllä säännölliseen energiankulutukseen tottunut huomaa heti eron elimistössä, vaa´alla ja muutenkin. Talvella kun työn puolesta tuleva kulutus on pienempi. Oletkos itse jo hiihdellyt tänä talvena?

        vielä etsinyt edes suksia kesävarastosta, omistan kyllä sellaiset:) Kuntosali on ollut enemmän käytössä. Hiihtäminen on minulle ehkä vähän keväisempi harrastus.


      • ri-a
        kawasaki250 kirjoitti:

        ilmastointia autossa enää noilla ilmoilla tarvitsekkaan pitää päällä?
        No tarkoitit varmaan navetan ilmastointia,
        joo kyllä se toimi (luonnollinen vapaakierto)
        vähän liiankin hyvin, jäi nimittäin luukku illalla auki (huolimattomuutta kun en katsonut tarkemmin että meni varmasti kiinni)ja aamulla oli paikat osaksi jäässä, onneksi pääsi vähillä vahingoilla vaikka juomakupitkin oli "melkein" jäässä putket säily ehjänä yhtä metrin pätkää lukuun ottamatta, muistaapa seuraavalla kerralla olla tarkempi, Niin -39 parhaana aamuna voihan sekin vaikuttaa vanhaan rakennukseen.

        on pakkanen siellä ollut, onneksi ei täällä, pahimmillaan -32. Niin ja navetan ilmastoinnista oli kysymys, jäätyi, onneksi on jo sulanut, kosteus on aika paha ongelma!


    • on juu

      Pientä säätöähän tuo teki... Pihalla Lämmitetyt kupit jääty, ja robotin konehuoneeseen oli joku jättäny ikkunan sepposenselälleen joten kompura jääty... Ja auton syyläri sano et poks...

      • Riia**

        Jospa onkin yleismies
        hame päällä ken ties.
        Rintsikat ja isot bosat
        yleismiehen tärkeet osat.
        Perää on vaikk` muille jakaa
        miesten kanssa sängyss´makaa
        Runon nyt lausun tään
        syy on kai kylmän sään....


      • sinä
        Riia** kirjoitti:

        Jospa onkin yleismies
        hame päällä ken ties.
        Rintsikat ja isot bosat
        yleismiehen tärkeet osat.
        Perää on vaikk` muille jakaa
        miesten kanssa sängyss´makaa
        Runon nyt lausun tään
        syy on kai kylmän sään....

        Ri-A?


      • ri-a
        sinä kirjoitti:

        Ri-A?

        ei pulputa minun runosuoni ihan tuolla tavalla. En kirjoittele muuta kuin kirjautumisen kanssa, se hyvä puoli, että voi tarvittaessa itse poistaa itsensä:)


    • pakkanen vain

      jatkuu...

      • ri-a

        lämmitettäisiin? Ja pukeuduttaisiin lämpimästi:)

        Kyllähän näin kylmä taas omat ongelmansa tuo, mutta on nyt jo vähän paremmin kylmään osannut varustautua. Eikä onneksi ihan niin kylmä kuin edellinen jakso.


      • pitäs päästä hiihtämään
        ri-a kirjoitti:

        lämmitettäisiin? Ja pukeuduttaisiin lämpimästi:)

        Kyllähän näin kylmä taas omat ongelmansa tuo, mutta on nyt jo vähän paremmin kylmään osannut varustautua. Eikä onneksi ihan niin kylmä kuin edellinen jakso.

        talvi kuluu ja mieli tekis hiihtämään.


      • ri-a
        pitäs päästä hiihtämään kirjoitti:

        talvi kuluu ja mieli tekis hiihtämään.

        talvea jäljellä:) Maaliskuussa parhaat hiihtokelit!
        Täällä on jo lauhtunut, ei ole enään kuin 10 astetta pakkasta, hiihtokelit:)


      • :):):)
        ri-a kirjoitti:

        talvea jäljellä:) Maaliskuussa parhaat hiihtokelit!
        Täällä on jo lauhtunut, ei ole enään kuin 10 astetta pakkasta, hiihtokelit:)

        :):):)


      • mutta väliakaisesti...
        ri-a kirjoitti:

        lämmitettäisiin? Ja pukeuduttaisiin lämpimästi:)

        Kyllähän näin kylmä taas omat ongelmansa tuo, mutta on nyt jo vähän paremmin kylmään osannut varustautua. Eikä onneksi ihan niin kylmä kuin edellinen jakso.

        sillä kohta on kevät ja aurinko nousee...


      • ##############
        :):):) kirjoitti:

        :):):)

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe