Itse jo keski-ikäinen, mutta koira-asioissa aivan uusavuton. Ihmettelen vaan, kun meillä täälläpäin paukkupakkaset ja ketään koirakavereita ei näy ulkona (miinus 30 ) sisällekös ne nyt kuseskelee, vai onkos niillä hiekkalaatikot oikein ,kuten meidän Tiikerillä oli. Kysymys siis; miten pitkiä lenkityksiä nyt uskaltaa karvaiselle pikkukoiralle antaa.? Olisko parempi käydä usein ja vähän vai?? Ei tuo itse näytä palelevan ainakaan yhtään, mutta ihmettelen vaan. Mistä sen palelun voi yleensä nähdä, kun on ihan yhtä reipas ja aktiivisen utelias käppänä kuten yleensäkin..???
HEI te viisaat!!
5
734
Vastaukset
- issu56
ainakin meillä, joka on merkkinä siitä, että on kylmä.
Paukkupakkasilla ei lenkkejä tehdä ensinkään, eikä niiden myöskään anneta turhia jytää tarhallakaan. Tarpeet kun ovat tehneet, niin kipinkapin takaisin sisälle odottelemaan parempia kelejä. - tahmatassun
kun on huono ilma, ( kylmä tai sataa tms.) niin koiranulkoilijoita ei näy missään!!! Yksin saa aina kävellä, hassua, vaix ei koiran ulkoilun tarve keleistä huolimatta vähene. Tai vaikka yhen päivän vähän vähemmän ulkoiliskin, ei sitä voi viikko tolkulla pelkällä pikapissalla käydä, meillä ainakaan :)
No meillä on pakkanen tuossa 24-27 välillä ja meidän koirat kyllä pakenee kuka minnekkin piiloon, kun alan remmejä kaivelee esille, eivät halua lenkille......hyvä niin, en minäkään erikoisemmin kaipaa noita pakkaslenkkejä.
Koirat kyllä käyvät muutamankerran päivässä pihalla omassa veskissään tarpeilla, ja pieniä juoksukilpailuja pihassa harrastaavat.- Tersi
että huonolla säällä saa melko rauhassa tuolla ulkona kävellä. Muutenkin ulkoilijoita tosi vähän nyt pakkasilla mutta annettakoon anteeksi ;). Meidän koira (lk mäyris) on onneksi sen verran tottunut tuohon pakkaseen että nyt pääsee kävelemään jo pieniä lenkkejä, siis tosi pieniä mutta kuitenkin. Aluksi tassut jääty jo postilaatikolla mutta ei enää onneksi.
no mun mielestä 30 asteen pakkanen vaik koira ei palelekkaan ni henkeen se käy niinku ihmisellekki,et minä ainaskaan kovin pitkiä lenkkejä juoksuta ja rauhallisesti etten päästä esim irti juoksentelemaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187