http://www.sonypictures.com/movies/silenthill/
Mitä muuta tähän voisi lisätä? Pää kolmantena jalkana traileria katsomaan! =)
Tämä todellakin lisäs mielenkiintoani elokuvaa kohtaan.
Traileri julkaistu
9
998
Vastaukset
- ...
hyvältä näyttää!!odotukset olivat korkealla mutta nyt tietää jo aikapaljon tosta leffasta ton trailerin jälkeen. pakko mennä heti kattoo kun on ensi ilta!!
- pettuneiti
Traileri oli minunkin mielestäni hieno, lisäsi todellakin mielenkiintoa itse leffaa kohtaan. Muutenkin oli mielestäni hienot sivut, se tausta oli upea... :)
Tuntuu lupaavalta. Selvästi Silent hill ykkösestä otettu eniten vaikutteita.
- Adryne
Minkäköhän takia Dhaliasta on tehty tällänen koditon pummi http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&id=1808718754&cf=pg&photoid=602720
Traileri näyttää kyl tosi hyvältä ja nyt täytyy vaan toivoo et tälle elokuvalle ei käy niiku Resident Evil elokuville jotka oli täyttä ***** - kalamaljakkoerkki
apua!mä siis katoin jonku trailerin siit youtubes sja siin näky ihan väläyksel PYRTSI!!!!!!!IIIK!!!!!ihan pikku väläys ja sillai jännäst sivult....se voi olla mikä vaan mut..PYRTSI!!!!IIIK!!!!!
- Lord Artzi
SH on kova. Ite vetany ykkosen lapi kokonaan ja kakkosenkin kohta. (kaikki loput) 3 ja 4 ei meinaa oikee loytya kaupasta. taiampa warettaa kun kerran pc versiotkin on.
- kesällä
Jenkkien ensi-ilta on 21.4. Suomeen vasta 6.6.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710782
- 1276903
- 955573
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324840- 404124
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303589- 613444
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323372Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192804- 542569