kysympä vaan täältäkin taas saako mies käyttää sukkahousuja itse käytän aina joskus tälläsiä käytän villakgeppi 70 den ruskeet
mies ja sukkikset
9
3047
Vastaukset
- Coq Hardi
Nuorena miehenä harrastin kilpakuntoilua. Muistan hyvin syysmaratonit ja muut syksyllä olleet kilpailut. Kaverit hieroivat linimenttiä säärin, mutta minä vetäisin sukkahousut jalkoihini ja pelasi erinomaisesti.
- piiiirrrrrrrr
Kenelle se kuuluu mitä mies pitkien housujen alla pitää.Ihan vapaasti vaikka verkkosukkahousut jalkaan.En minä ainakaan kaupungilla kulkeissa katsele miehiä sillä silmällä,että mietin onko tullu laitettua sukkahousut jalkaan ja monenko denierin.
Onhan ne villasukkahousut tämmöisillä pakkasilla mitä mainioimmat jalassa ja taatusti tarkenee.
- Katleija
Jos kivespussit vedetään esim. sukkahousuilla lähelle kehoa, niiden lämpötila nousee samalle tasolle kuin muukin ruumiinlämpö ja se haittaa terveiden siittiöiden kehitystä.
Onko se sitten 60 ongelma? Jos katsot niitä alushousuja, joita myydään parikymppisille farkkujen alla pidettäväksi, saattaisi jo hälykello kilkattaa.
Tukisukkahousut voisivat olla suonikohjuille ja veritulpille hyvä ehkäisin??? Lentomatkoilla ja pitkillä automatkoilla kun pitäisi käyttää tukisukkia.
- Mummuliini
Nykyisin pienien poikien äidit käyttää niitä pojillaan mutta ilman päälyhousuja ne on KAMALAT.
Toisaalta aikuisilla jotka EI dikkaa kalsareita ne käy vastineeksi. Itse en niistä tykkää mutta ei liene lakia kuka niitä saa käyttää ja miehillä on aina päällyhousut yllään. Ne tukee ja on länpimät ja iholle miellyttävät eikä tuu ns.polvipusseja.
Hyvä,että olet keksinyt ne omaan käyttöön. Näin raja aidat kaatuu pukeutumisessaki. - Mieluummin välihousut
Voihan mies käyttää naisen sukkahousuja ja nainen miehensä sepaluskalsareita, jos molemmille niin sopii.
on liikaa
- Pääsky64
ei ole pitkikset liikaa.Saa tulehduksia ja alaselkä tulee kipeäksi jos saa kylmää.
Olen huomannut suoran yhteyden Jos heitän villapitkisten käytön selkään alkaa koskea eikä se lopu ennekun laittaa lämpimästi.
Vielä tiukoista housuista.Nuoret ovat niin tiukoissa farkuissa että ilmankos ovat lapsettomia.
Siellähän lämmintä on kun boksereissa ollaan.
- Kaxsinen
Katselkaapa vanhoja maalauksia. Kummalla ne sukkahousut on, naisilla vai miehillä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss875946Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243547- 1602079
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2312002Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741751Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841513Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031- 671021
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211000Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.110946