miksi mozilla firefox on hitaampi ku internet explorer ?

riseristo

miksi mozilla firefox on hitaampi ku internet explorer ?

vastauksia tähän

11

1798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpph68

Meillä ihan taas päinvastaisia kokemuksia.
      Firefox on huomattavasti nopeampi avaamaan kaikki sivut kuin ie.

Syytä moiseen en kylläkään tiedä, mutta siksi olen käyttänyt nykyisin firefoxia enemmän täällä.

• Fjalle

Molempia nopeustestillä,keskimäärin käytännössä yhtänopeita!

• Vaihtoehto

Mulla sama homma. Firefox on nopeempi ja yllätys yllätys kaikin puolin parempi. Firefox tukee html standardia. Vaihdoin kanssa Firefoxiin. Explorer 7 beta versio ilmestyy keväällä ja täysi versio vuoden loppupuolella, mutta ei sekään tue html standardia. En vaihda enää takaisin.

• hommiin, mutta

IE miettii ja kuhnaa.

• kokemusta on

k-meleon siinä vasta nopea selain

• örkki

Laita firetune jo rupes aukeemaan nopiaa sivut firefoxilla!

• riseristo

Mistä sen voi ladata ?

• nui,,

• täällä on.
        Timoheinä kirjoitti:

toinen vihtoehto on FasterFox-laajennus
        löytyy mm. tuolta
        https://addons.mozilla.org/quicksearch.php?q=fasterfox§ion=A&application=firefox

Hakemaasi sivua ei löytynyt.

Sivua, jota pyysit, ei löydy palvelimeltamme. Ehkä napsauttamasi linkki oli vanhentunut tai teit kirjoitusvirheen kirjoittaessasi osoitetta.

* Tarkista osoite kirjoitusvirheiden varalta jos kirjoitit sen itse.
        * Jos napsautit linkkiä jollain toisella sivulla, kerro siitä meille osoitteeseen [email protected]. Kerro meille englanniksi, miltä sivulta olit tulossa sekä mitä olit hakemassa ja yritämme parhaamme mukaan korjata vian.

Vaihtoehtoisesti voit avata jonkin seuraavista sivustomme suosituista sivuista.

* Haluatko nähdä listamme suosituista lisäosista?
        * Haluatko etsiä lisäosaa? Siirry hakusivullemme tai käytä alla olevaa hakukenttää.
        * Jos haluat aloittaa alusta, siirry lisäosasivustomme etusivulle.

• ..

...vuonna 2009! IE yhä nopein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      12
      4860
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      44
      4764
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      202
      3941
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      52
      3675
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      123
      3624
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      69
      3121
    7. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      117
      2061
    8. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1100
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      907
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      822
    Aihe