Nykivä tv-kortti

Apuah! Mulla on koneessa tehoja riittämiin, ajurit on päivitetty, kortin pitäisi olla usb 2.0-väylässä ja signaali kortille on 100%...silti tuo Pinnacle 60e digikortti nykii koko ajan ja TEKEE HULLUKSI. Olisiko kenelläkään kokemusta vastaavasta ja ennenkaikkea...mitä sille pitäisi tehdä? Kirveellä palasiksi?

11

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löpö4

      Nykiikö livenä vai kun katsoo nauhoitettua ohjelmaa?

      • nykii ja vaikka miten koettaisi ne surkeat asetusvalinnat asettaa, niin silti nykii. Enkä ymmärrä hevonveetä noista. Nauhoittamista en ole edes harkinnut kun meno on noin sulavaa...


      • qantamo
        outhearted kirjoitti:

        nykii ja vaikka miten koettaisi ne surkeat asetusvalinnat asettaa, niin silti nykii. Enkä ymmärrä hevonveetä noista. Nauhoittamista en ole edes harkinnut kun meno on noin sulavaa...

        Kuinka tiheää on nykiminen,ja kuinka pitkän ajan on "jumissa?


      • qantamo kirjoitti:

        Kuinka tiheää on nykiminen,ja kuinka pitkän ajan on "jumissa?

        se nykii niinkuin jatkuvasti (alle 10 sek välein) ja jumiin jää vain sekunniksi tms. Pari kertaa on jämähtänyt myös lopullisesti.


      • leadtek.,
        outhearted kirjoitti:

        se nykii niinkuin jatkuvasti (alle 10 sek välein) ja jumiin jää vain sekunniksi tms. Pari kertaa on jämähtänyt myös lopullisesti.

        Nämä digikortit on huonoja,yhtään toimivaa ei löydy.Saako sieltä kortin ohjelmasta pienennettyä resoluutiota,tai jos kokeilis näytönohjaimen resoluutiota laskea.Pikkasen tulee kuitenkin mieleen antennisignaalikin,tv-kortit vaatii paremman signaalin kuin normaalit digiboksit.Onko koskaan toiminutkaan?


      • leadtek., kirjoitti:

        Nämä digikortit on huonoja,yhtään toimivaa ei löydy.Saako sieltä kortin ohjelmasta pienennettyä resoluutiota,tai jos kokeilis näytönohjaimen resoluutiota laskea.Pikkasen tulee kuitenkin mieleen antennisignaalikin,tv-kortit vaatii paremman signaalin kuin normaalit digiboksit.Onko koskaan toiminutkaan?

        signaali on tosiaan täydet 100, koskapa käyttämässäni antennissa on vahvistin mukana. Alusta asti on nykinyt (varsinkin kortin omalla antennilla), mut tuota ohjaimen resoluutiota en ole kokeillut (tai edes tiedä miten sitä alennetaan, neuvoja kiitos?). Kaveri osti juuri toisen merkkisen kortin ja se toimii moitteetta, tietty kun sen asensi asioista tietävä. Kortin omat säätömahdollisuudet ovat aivan perseestä...epäilin itsekin jotain rastia väärässä ruudussa, mutta...kun niitä ruutuja ei ole.


      • Juuso
        outhearted kirjoitti:

        signaali on tosiaan täydet 100, koskapa käyttämässäni antennissa on vahvistin mukana. Alusta asti on nykinyt (varsinkin kortin omalla antennilla), mut tuota ohjaimen resoluutiota en ole kokeillut (tai edes tiedä miten sitä alennetaan, neuvoja kiitos?). Kaveri osti juuri toisen merkkisen kortin ja se toimii moitteetta, tietty kun sen asensi asioista tietävä. Kortin omat säätömahdollisuudet ovat aivan perseestä...epäilin itsekin jotain rastia väärässä ruudussa, mutta...kun niitä ruutuja ei ole.

        Oletko päivittänyt ne softat jos se auttaisi?

        tosin taitaa olla maksullinen tuo päivitys juttu..

        http://estore.pinnaclesys.com/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayPage&Locale=en_GB&id=ProductDetailsPage&SiteID=piestore&productID=38845400



      • lisää
        outhearted kirjoitti:

        signaali on tosiaan täydet 100, koskapa käyttämässäni antennissa on vahvistin mukana. Alusta asti on nykinyt (varsinkin kortin omalla antennilla), mut tuota ohjaimen resoluutiota en ole kokeillut (tai edes tiedä miten sitä alennetaan, neuvoja kiitos?). Kaveri osti juuri toisen merkkisen kortin ja se toimii moitteetta, tietty kun sen asensi asioista tietävä. Kortin omat säätömahdollisuudet ovat aivan perseestä...epäilin itsekin jotain rastia väärässä ruudussa, mutta...kun niitä ruutuja ei ole.

        Jotku kortit näyttää täyttä signaalia,vaikka tosiasiassa onkin liian heikko.Katoppa mikä directX-versio on koneella,jotku vaatii uudemman version.Ootko kokeillu oikealla kattoantennilla.Ei siinä asnnuksessa oikeastaan voi tehdä mitään niin väärin etteikö toimisi oikein.


      • outh...
        lisää kirjoitti:

        Jotku kortit näyttää täyttä signaalia,vaikka tosiasiassa onkin liian heikko.Katoppa mikä directX-versio on koneella,jotku vaatii uudemman version.Ootko kokeillu oikealla kattoantennilla.Ei siinä asnnuksessa oikeastaan voi tehdä mitään niin väärin etteikö toimisi oikein.

        Direct x on joulukuussa julkaistu eli uusin. Talossa on kaapeli, joten en voi testata korttia talon verkkoon. Damned...


    • Paskan möivät

      Minulla on täsmälleen sama ongelma. Pinnacle PCTV USB Stick tökkii noin 5-10sec välein. Olen asentanut uusimmat direct-x softat, päivittänyt graffakortin, ostanut lisää muistia (1G nyt), päivittänyt tikun ajurit. Silti tökkii. Antenneina olen kokeillut taloyhtiön kaapelia (Terrestial), ulkoista aktiiviantennia ja mukana tullutta ulkoista passiiviantennia, kaikilla sama juttu.

      Lainasin kaverilta Anysee E30 tikkua, asensin sen ja heti toimi täydellisesti. Huomenna vien tuon Pinnaclen paskan takaisin liikkeeseen.

      Suosittelen pahimmalle vihamiehelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe