NIin että kun tein tän nimimerkin niin haluasin poistaa tämän ja tehdä uuden.. miten tämän nimimerkin voi poistaa? kiitos niille jotka vastaavat!
Mulla ois kysymys joka EI liity millään tavalla simsiin xD
7
397
Vastaukset
- tih
jos ei liity simsiin niin miksi ämän olet laitannut tänne?? oiskai täälä voinut olla parempiakin paikkoja minne pistää... järkikäteen kiitos
- ...........
en tiedä miten voi poistaa, varmasti löydät siihen ohjeen jostakin, mutta mikset vain rekisteröidy uudella nimimerkillä??
- felaCA
Eihän tää tänne kuulu!?Blaah!?
felaCA kirjoitti:
Eihän tää tänne kuulu!?Blaah!?
Juu...
Ei kuulu viesti tänne ei...
Mutta otsikossa ainakin selvästi sanottiin, ettei tämä tänne kuulu, siitä voi sitten itse lukea ja päätellä, että lukeeko viestin vai ei.
Toisin kuin "apua apua" -viesteistä...
Tämä oli kuitenkin vain yksi viesti muiden joukossa... Ja tiedän senkin että, jos kaikki ajattelevat omaa viestiään yhtenä kaikkien muiden joukossa, tulee tänne suma asiattomista ja tänne kuulumattomista viesteistä, mutta mutta...
Koitetaan vain jaksaa näiden asioiden kanssa!!!
Hih...- ...
squrtle kirjoitti:
Juu...
Ei kuulu viesti tänne ei...
Mutta otsikossa ainakin selvästi sanottiin, ettei tämä tänne kuulu, siitä voi sitten itse lukea ja päätellä, että lukeeko viestin vai ei.
Toisin kuin "apua apua" -viesteistä...
Tämä oli kuitenkin vain yksi viesti muiden joukossa... Ja tiedän senkin että, jos kaikki ajattelevat omaa viestiään yhtenä kaikkien muiden joukossa, tulee tänne suma asiattomista ja tänne kuulumattomista viesteistä, mutta mutta...
Koitetaan vain jaksaa näiden asioiden kanssa!!!
Hih...siis jos se sano et tää ei kuulu tänne ja kysisee asiaa,nii miks pitää ruveta valittaa:ei kuulu tänne jne..
- melinda
... kirjoitti:
siis jos se sano et tää ei kuulu tänne ja kysisee asiaa,nii miks pitää ruveta valittaa:ei kuulu tänne jne..
sitä mäkin.. jos kerran otsikos lukee EI liity.. nii miks pitää alkaa valittaa:"ei tää tänne liity" Noh mut kuitenkin.. valitettavasti en osaa auttaa tos poistamis aisas :S öö.. kannattaa kysäistä josain muissa paikoissa tai etsiä ohjeet tai jotain :D sori olen huono neuvomaan :D noh mutta niin yritä etsiä vielä tietoa siitä, onnea sulle!! ;D
- melliex
Tosiaan, olen aina ihmetellyt mihin ne "nämä eivät kuulu tänne" viestit kuuluvat. ;)
Ainakin ajattelet muita, kun haluat poistaa entisen nimimerkkisi, että toiset voivat käyttää sitä. Mutta en sitten tiedä miten se tapahtuu, eiköhän täältä löydy ohjeet siihen, jos se on mahdollista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362878
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572288Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281839- 1291568
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641338- 681303
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731302- 891085
- 901009
- 131969