tanskandoggi vai bernhardilainen

blackmagictiger

ihan muuten vaan kyselen kumpi on teidän suosikkinne

15

962

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahmatassun

on mun suosikki, ku tykkään nalleista ;)On tanskandogitkin kivoja, mut ei niin nallukoita.

• hei

Ilman muuta :)

• anniina

kyllä se ehdottomasti on tuo tanskandoggi! kyllä tuo nallukkakin on todella ihana:)

• Kyllä se on bernhardilainen se miun suosikki..:) Joskus perheessä ollukkin sellainen,ja ehkä tulevaisuudessa tulee toinenkin..:)

• moona69

Kyllä se miulta tuo Bernhardilainen on sydämen viennyt mennessään!=)Miun oma nalle,Suuri Rakkauteni,katsoo tälläkin hetkellä pilven reunalta,meidän ystävyys jäi vain aivan liian lyhyeksi....Aivan mahtava rotu,olen sanaton!=)

• bansku

tuo suloinen nalle tietenkin:)joskus kun voitan lotossa ja ostan talon missä on iso piha niin ostan bernhardilaisia (eli sitä päivää joudun odottaa pitkään)

• ei tarvi lottovoittoa
        bansku kirjoitti:

tuo suloinen nalle tietenkin:)joskus kun voitan lotossa ja ostan talon missä on iso piha niin ostan bernhardilaisia (eli sitä päivää joudun odottaa pitkään)

kun sellaisen talon voi ostaa ihan pankkilainallakin. Kuhan puhut vaan, et varmaan kuunapäivänä ottais dogia huusholliis !! Paskat suuria siivota pihalta ja kuolaa jokapaikassa, eli paskaa huushollissakin 1.5 metristä alas-ja ylöspäin.
        Onnea vaan suurille suunnitelmille. Toivottavasti niistä ei tosielämässä tule kärsimään ainakaan koira.

• blackmagictiger

sekä doggi että bernhardilainen....ja varsinkin pitkäkarvainen sekä musta doggi ja sininen

• m&m

Tanskandoggi!! IHANIA!! :) Ihana rotu myös tuo toinen.

• epänormaali

jos haluat että vaatteesi ja huushollisi on yltäpäältä kuolassa ja rähmässä. hei mieti vähä mitä lausut ääneen.

• epänormaali kirjoitti:

jos haluat että vaatteesi ja huushollisi on yltäpäältä kuolassa ja rähmässä. hei mieti vähä mitä lausut ääneen.

taas ja näitä ei saa vastustaa????

• viivus

ei tarvitse edes miettiä: Tanskandogi!
      Semmosen olisin halunnut mutta avomies ei lämmennyt ajatukselle..

• ilman muuta

Tanskandoggi - koiramaailman Apollo - ilman muuta. Iloni on omistaa niitä useampi.

• milie81

Doggipa hyvinkin..=D

• blackmagictiger

mulla on molemmat < ois kivaa omistaa kaksi bernhardilaista ja kaksi tanskandoggia

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2017
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1693
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe