Mulla on Wolfenstein enemy terriroty ja kun siinä saa niitä tähtiä kun pelaa hyvin mutta kun alotan pelaamaan nii niitä tähtiä ei ole enää siinä ja kun saa lisää tähtiä ja lopettaa ja käynnistää pelin alusta nii ne tähdet häviää! Voisko joku jeesata vähä tos hommassa??
Wolfenstein enemy territory apua!
6
981
Vastaukset
- keleksi
lol nobo sinun pitää duelaa enemmän t.keleksi
- auttaja
siis tää tarkottaa, että oot pelannu liian vähän. sun pitää saada lääkintämiehellä, insinöörille, sotilaalle, vakoojalle, luutnantille sekä supermiehelle täydet tähdet, ni ne pysyy.
- lol nobo
ei lol. rofl evo nobo. Ei voi olla!!! tietty ku sä lopetat sen pelaamisen nii ne tähdet nollaantuu!!! Muutenha joillaki olis miljuuna tähteä!!! joillain servuilla xp ja tähdet nollaantuu joka mapin vaihossa. ootsä nobo.
- ....
iha sevusta, ku kaikis xp:t ei pysy
- Juupeli
Joo että oot aloittelia jos mapissa mitä pelaat ei ole xp-save niin ainako alotat alusta merkkisi ja xp-si ovat kadonneet eihän siinä mitään järkee olisi jos ne eivät koskaan lähtisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197