Ikä Gallup

Nuppu82

Eli minkä ikäistä porukkaa täällä foorumissa käy, kerro ikäsi. Itse olen jo 23v. ja pidän itseäni hirrrrrveeeen vanhana.

26

1269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adonia

...13. Kukaan ei ole liian vanha pelaamaan simssiä :P Olen yli kolmekymppisistäkin kuullut.

• fanitus

olen 18, ja pidin itseäni vanhana sims pelaajana, mut en taida ollakkaa =)

• mie vain..

heh, 22..pian 23 myös. tunsin itseni vanhaksi pelaajaksi tässä yksi päivä töissä kun ekaluokkalaisen kanssa jutellessa tuli ilmi, että hän myös siskonsa kanssa pelaa sims 2:ta..minä siihen ihan innoissani että meillä on se myös ja tyttö katsoi mua hetken hämmentyneen näköisenä ja sanoi "en mä tiennyt että sulla on lapsia".. :D piti sitten todeta ettei olekaan vaan pelailen sitä ihan itse. :) se oli hassu tilanne. :D

• - xD

12-vuotias...

• Sartza1

Oon vasta 11v varmaan nuorin simssin ja sims2 pelaaja...

• MiNiTsU

et oo ainut 11 vuotias Sartza1 mä ja mun kaks kaveriini ollaan kans sims 2 pelaajii!!!

• meikäläinen

mäkin olen 11v!!!

• Adonia

Minä pelasin simssiä jo kahdeksanvuotiaana. Heti kun saatiin se. Eli ihan eka The Sims ilman mitään lisäosia. Et muutenkaan kyllä tällä hetkellä todellakaan ole nuorin.

• Hei vaan!

Ette te oo kaikist nuorempii ku mun pikkusisko pelaa simssii ja se on 9v.

• melliex

Minun pikkusiskoni pelaa simssiä, ja hän on kuusivuotias, ei hän pelaakkaan ilman minun apuani. Hyvä että osaa lukea edes... ;)
      Mutta mä olen 14 ja risat, enkä pidä itseäni liian vanhana tai nuorena pelaamaan simssei. :)

• TheSimssari..

Mulla on ikää 11 ja täytän helmikuussa 12.

• .,.,.,

Mie oon 11wee ja täytän huhtikuussa 12wee.

• maikki8

18-vuotta olen, enkä ole kuvittelut olevani liian nuori

• maikki8

eiku siis vanha piti sanoa xD

• Itsekin olen 23 v. ja tunnen itseni vielä niin nuoreksi... ;D

• sari

39 äiti lapset 11 ja 8 ,7 pelavat joo ukkokin innostu 38.....eli ollaan vanhat

• Katmar

Koukkuun olen jäänyt. Ikää 36 lapset 16 ja 9. Ei se ikä, vaan se into pelaamaan :-)

• Moikka!

Olen 22. Puolenvuoden päästä 23.

Huoh... Olipa ihanaa huomata, että en ole täällä ainut "vanhus", joka pelaa ja lukee tätä palstaa...

Sims vaan on sellainen, ettei siitä voi olla rakastamatta!

Aivan, ei se ikä, vaan se into pelaamaan!!!
        Olen samaa mieltä!!!

• Sedona

Olen 15-vuotias

• Minä olen 37 vuotias, enkä koe olevani liian vanha Simssin pelaamiseen. Odottelen jo kovasti seuraavaa lisäosaa, niinkuin varmaan tekin.

• Sinisimmu

... kukaan ei ole liian vanha pelaamaan simssiä! Minä itse olen 12 vuotta...

• pelaajaäiti

Eikä lapset ole meillä innostuneet läheskään yhtä paljon pelistä kuin minä =).

• 22 vuotias

Vuonna -84 on synnytty

• Ginnyskainen

Vasta 14-vuotias kersa olen.

• Nimetön

Mä alotin simssin pelaamisen 6 vuotiaan, Englannin kielellä. Mä olen aina osannut Englantia just ton takia, että oon pelannu pelejä Englanniksi. Nyt on Enkun numerot kymppejä ja tuntuu vaan, että miks me käydään näin helppoja asioita Englannissa? Suosittelen tota jos haluu oppia hyvän Enkun kielen! (en kyllä yritä kehua itseäni!!)

Enhän mä mitään välillä ymmärtäny, mutta kyllähän sitä oppii nopeasti. Ja en mä sitä itse halunnut Englanniksi pelata, mutta mulla on vanhempia sisaruksia.

• Pörrösex

Mä oon 45.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe