On se kyllä kumma kun

tylsistynyt mies

niin moni näkee kummituksia ja ufoja sun muuta. Ja itse asioista kiinnostuneena en "ikipäivänä" ole mitään yliluonnolista nähnyt vaikka kuinka yrittäisi. Olisinpa jopa valmis maksamaan jollekin jos veisi minut sellaiseen paikkaan missä näitä näkyisi

19

2562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rationaaliajattelija

      Sama juttu täällä. Koko ikäni olen tarkkaillut ympäristöä jos vaikka jokin jossain vilahtaisi.
      Olen myös aika herkkä ja sellaisethan yleensä enemmän asioita kokee..
      Teinimpänä yritin mm. kovasti tulla uskoon, mutta jokin järjetön JÄRKI vain pani vastaan ja aiheutti masennusta. Ei ollut minusta jeesususkovaiseksi eikä miksikään muuksikaan uskovaiseksi vaikka kuinka itse olisin halunnut.

      Ehkä joillekin on annettu kiroukseksi tälläinen kuivan rationaalinen ajattelutapa josta ei mitenkään eroon pääse.

      • eräs rationalisesti ajattel...

        Silti ei minkäänlaisia ufoja ja aaveita ole koskaan tullut vastaan. Eipä niitä taida toki olla omeassakaan kuin niiden päässä joilla on runsas mielikuvitus.


      • yliluonnollisille

        asioille on sisäsyntyinen lahja ..itsekään en ole mitään muuta kokenut kuin johdatusta lähinnä ja kerran tuntemuksen..eli kummituksia en ole nähnyt enkä uskaltaisikaan nähdä..
        mutta tunteen olen eli menin nukkumaan ja kun laitoin silmät kiinni kämppis tuli huoneeseeni ja ajattelin että mene nyt kämppis pois mun sängyn vierestä mutta se oli sitkee ja käveli työpöydän luo ja takaisin sängyn viereen..no aattelin että pahus ei se lähde niin avasin silmäni ja kun kerkisin sanoa että mitä -niin ei siinä ollutkaan ketään..olin varmaan sitten tietämättäni nukahtanut vaikkei siltä todellakaan tuntunut ..
        toisen kerran kissani näki kummituksen olkapääni vieressä koska murisi siihen noin kymmenen minuutin ajan karvat pystyssä ja meni tutisten katsomaan siihen paikkaan..omituista ..ei ollut tehnyt niin ikinä aiemmin eikä sen jälkeen.


    • Emma

      Minäkin olen kiinnostunut kummituksista, mutta olen vain kaksi kertaa koko pitkän elämäni aikana kokenut jotakin ylipäänsä mystistä. Ja tässä en huomioi mitään tavanomaisia arkipäivän telepatiakokemuksia, joita sattuu niin usein, että pidän niitä lähes itsestäänselvyyksinä.
      Minä olen ollut paikassa, jossa oli joskus kummitellut. Mutta ei siellä silloin mitään erityistä tapahtunut, kun minä siellä yövyin.

      • sinun mystiset

        kokemuksesi oli?


      • ei mitään kummittelua

        Minä en ole kertaakaan törmännyt minkäänlaiseen kummitteluun, ainoastaan kummitusjuttuihin täällä netissä ja paperilla. Itseäni kanssa kiinnostaa tämän luokan asiat. En ole kyllä aktiivisesti mitään tämän luokan kokemuksia hakenutkaan live elämässä, mutta ehkäpä vielä joskus, tai sit ei. Olen meinannut, että joskus itsekseni tai sitten yhden hyvän kaverini kanssa lähden metsästään näitäkin kokemuksia. Onko jollain jotain hyviä konsteja että miten se voisi ehkäpä onnistua? Spiritismi ei kelpaa


      • missä kummittelee
        ei mitään kummittelua kirjoitti:

        Minä en ole kertaakaan törmännyt minkäänlaiseen kummitteluun, ainoastaan kummitusjuttuihin täällä netissä ja paperilla. Itseäni kanssa kiinnostaa tämän luokan asiat. En ole kyllä aktiivisesti mitään tämän luokan kokemuksia hakenutkaan live elämässä, mutta ehkäpä vielä joskus, tai sit ei. Olen meinannut, että joskus itsekseni tai sitten yhden hyvän kaverini kanssa lähden metsästään näitäkin kokemuksia. Onko jollain jotain hyviä konsteja että miten se voisi ehkäpä onnistua? Spiritismi ei kelpaa

        ..ja mieluummin yksin sillä silloin ihminen on herkimmilään...ja haastattelisin ihmisiä jolla on kokemusta henkimaailman asioista..
        eikö turussa ole joku järjestö/yhdistys joka tutkii näitä?..


      • pelokas.
        missä kummittelee kirjoitti:

        ..ja mieluummin yksin sillä silloin ihminen on herkimmilään...ja haastattelisin ihmisiä jolla on kokemusta henkimaailman asioista..
        eikö turussa ole joku järjestö/yhdistys joka tutkii näitä?..

        mihinkään menisi. Sitähän pelottaa silloin vaikka ei mitään tapahtuisikaan.


      • ei mitään kummittelua
        missä kummittelee kirjoitti:

        ..ja mieluummin yksin sillä silloin ihminen on herkimmilään...ja haastattelisin ihmisiä jolla on kokemusta henkimaailman asioista..
        eikö turussa ole joku järjestö/yhdistys joka tutkii näitä?..

        voisiko joku ehkä kertoa siitä järjestöstä/yhdistyksestä lisää? pistää ehkä tänne vaikka nettisivujen osotetta mistä löytyisi lisää tai sen järjestön/yhdistyksen nimeä? itseäni vain kiinnostaa valtavasti.


      • menemään
        pelokas. kirjoitti:

        mihinkään menisi. Sitähän pelottaa silloin vaikka ei mitään tapahtuisikaan.

        Siinä on kyl jotain sellast, että kun kuuntelee missä vaan juttuja niin aina on joku uskaltautunut jossain menemään nukkumaan johonkin tollaiseen paikkaan. Voi olla että se kiinnostus kokea tollaisia asioita voittaa sen pelon.


      • et ole
        pelokas. kirjoitti:

        mihinkään menisi. Sitähän pelottaa silloin vaikka ei mitään tapahtuisikaan.

        oikea henkilö tutkimaan asioita jos olet liian arka etkä pysty olemaan objektiivinen asioille tai miettimään voiko joku kolina olla vain vanhan talon narinaa.. :)


      • psykobiofysiikan
        ei mitään kummittelua kirjoitti:

        voisiko joku ehkä kertoa siitä järjestöstä/yhdistyksestä lisää? pistää ehkä tänne vaikka nettisivujen osotetta mistä löytyisi lisää tai sen järjestön/yhdistyksen nimeä? itseäni vain kiinnostaa valtavasti.

        instituuttiin joka suomessa tutkii tiettävästi asioita objektiivisemmin josta voi olla sinulle apua :)

        http://www.psilab.info/index.htm


      • kiitos paljon
        psykobiofysiikan kirjoitti:

        instituuttiin joka suomessa tutkii tiettävästi asioita objektiivisemmin josta voi olla sinulle apua :)

        http://www.psilab.info/index.htm

        Käväsin vähän vilasemassa sivua, paremmalla ajalla sitten katsella hieman lisää. Mutta kiitos vian linkistä!


    • silminnäkijä

      Kerran eläessäni olen ollut silmännäkijä kun esine siirtyi paikaltansa.Eikä sitä taatusti kukaan ihminen liikuttanut,olin yksin.
      Tapahtuma ainakin minulle selvitti että jotain yli luonollista on olemassa,jota tiede ei pysty selittämään.

    • --jp--

      Kannattaako moisia ilmiöitä tieten tahtoen edes etsiä ja hakea?Oletko varma,että psyykesi on tarpeeksi vahva?Toiseen maailmaan ei kannata kurotella kovin hanakasti.

    • noitatyttöinen

      on tapahtunut vaikka mitä yliluonnollista...
      eikä kaikki niitä koekkaan välttämättä koko elämänsä aikana, niin se vain on... ja miten voit sanoa olevasi "herkkä" jos et ole edes kokenut mitään???
      uskokoon kukin mihin uskoo, minä uskon siihen mitä olen kokenut ja nähnyt, nämä asiat ovat kuitenkin erittäin henkilökohtaisia, enkä niihin kajoa tämän enempää tuntemattomille täällä keskustelupalstalla.

      • Herkkis.

        Lettas sentään kun siellä ollaan herkkänä!
        Herkkä voi olla vaikkei näkiskään harhoja. Kyllä tästä maailmasta vielä löytyy ns. terveiksikin luokiteltavia herkkiä ihmisiä.


    • Poppamies

      Söin kerran uskomattoman pahanmakuista ruokaa.

      Ja kerran kakkasin vessassa, mutta kun kurkistin pönttöön ei pökälettä näkynyt missään!

      Ja vanhassa Ladassa oli joku mystinen vika, jota ei saatu koskaan selville.

      Enempää näitä omituisuuksia ei tällainen jammu kestäkkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe