minä en kiusaa -kampanja on naurettava! Mitäköhän ne luulee saavuttavansa? Keitä ne luulee olevansa?
N A U R E T T A V A A ! ! ! !
minä en kiusaa kampanja
4
592
Vastaukset
- pikkuhaukku
Kiusaamaan vaan vai? Nehän haluu vaan hyvää ja parasta koulaisille, ite et varmaan oo koskaan joutunu koulukiusauksen uhriks? Paitsi jos oot ite ollu kiusaaja niin sit kyllä ymmärrän, et aattelet noin, kiusaajathan on raukkiksia!
- vampyrli
No ei ne välttämättä mitään edes saavuta mutta kyllä mä vähän luulen että ainakin jotkut se saa hiukan tutkimaan omaa käytöstään ja ehkäpä se saa aikaiseksi sen että muutama kiusaaja lopettaa kiusaamisen. Ja ainakin sen se saa aikaan että kiusatut tietää että siellä on myös ihmisiä jotka ei kiusaa ja joihin saattaa voida tukeutua.Saattaahan sinne olla ilmoittautunut myös näitä pissiksiä jotka ovat koulunsa oppilaskunnassa ja vain sen takia sinne ilmoittautunut kun opettajat ovat painostaneet. Ehdotan sinulle että miettisit hetken ihan omilla aivoillasi mutta jos mielipiteesi ei muutu niin ei sitten.
- jaa.a
minä en kiusaa kampanja on jees juttu.. siis iha oikeesti... yrittäkää tajuta hei ett ketää ei kiusata.. ei ainakaa pienempiä... hei haloo... tajuta täytyy jos ei mitää järkee oo... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siis on tuo kampanjan idea hyvä mutta en ihan usko,että millään rannekkeella koulukiusaaminen loppuu..nuo tarinat noilla sivuilla ovat ihan mielenkiintoisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845247Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283498Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402854Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin182031Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581830Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861596- 471586
- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71115