minä en kiusaa -kampanja on naurettava! Mitäköhän ne luulee saavuttavansa? Keitä ne luulee olevansa?
N A U R E T T A V A A ! ! ! !
minä en kiusaa kampanja
4
611
Vastaukset
- pikkuhaukku
Kiusaamaan vaan vai? Nehän haluu vaan hyvää ja parasta koulaisille, ite et varmaan oo koskaan joutunu koulukiusauksen uhriks? Paitsi jos oot ite ollu kiusaaja niin sit kyllä ymmärrän, et aattelet noin, kiusaajathan on raukkiksia!
- vampyrli
No ei ne välttämättä mitään edes saavuta mutta kyllä mä vähän luulen että ainakin jotkut se saa hiukan tutkimaan omaa käytöstään ja ehkäpä se saa aikaiseksi sen että muutama kiusaaja lopettaa kiusaamisen. Ja ainakin sen se saa aikaan että kiusatut tietää että siellä on myös ihmisiä jotka ei kiusaa ja joihin saattaa voida tukeutua.Saattaahan sinne olla ilmoittautunut myös näitä pissiksiä jotka ovat koulunsa oppilaskunnassa ja vain sen takia sinne ilmoittautunut kun opettajat ovat painostaneet. Ehdotan sinulle että miettisit hetken ihan omilla aivoillasi mutta jos mielipiteesi ei muutu niin ei sitten.
- jaa.a
minä en kiusaa kampanja on jees juttu.. siis iha oikeesti... yrittäkää tajuta hei ett ketää ei kiusata.. ei ainakaa pienempiä... hei haloo... tajuta täytyy jos ei mitää järkee oo... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siis on tuo kampanjan idea hyvä mutta en ihan usko,että millään rannekkeella koulukiusaaminen loppuu..nuo tarinat noilla sivuilla ovat ihan mielenkiintoisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511