elikkä: mul on yhes talos 11 hautaa osa valmiiks siel ollu ja osa pelaamalla tullu, ja yhestäkään ei nouse öisin haamua...mitä mä voin tehdä?Miten saan ne haamut sinne?Ja sitte viel mikä koodi piti kirjottaa siin naapurustonäkymässä et voi vedellä niit tarvepalkkeja ku pelaa?
Haamuista..
5
394
Vastaukset
- melliex
Tuosta haamujutusta en tiedä. Mutta se koodi on:
boolprop testingcheatsenabled true
:) Moikka!
En tiedä, että käytkö suremassa niitä haudoidda aina silloin tällöin.
Itselläni haamut tulee, jos en käy pitkään aikaan haudoilla suremassa tai jos estän simini itkemästä...Moikka!
En tiedä, että käytkö suremassa niitä haudoidda aina silloin tällöin.
Itselläni haamut tulee, jos en käy pitkään aikaan haudoilla suremassa tai jos estän simini itkemästä...boolprop testingcheatsenabled true.
mielestäni ei oo koodia millä ne haamut saa nousemaan,kai ne vaan joskus sieltä nousee..?Tai sitten ei!- kokenut
mulla ne nousee, koska oon tappanu ne esim. hukuttamalla. ne on vihasia mun tyypille ja ne tulee kummittelemaan. tosin jos ne säikäyttää simin, sille sattuu vesivahinko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1371419Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 52455