Lueskelin tossa muilta mutta ei löytyny kunnon vastausta..
siis innostuin eilen vasta kokeilemaan noita huijauskoodeja.
Osaan nyt tehdä rahaa.se on ihan easy juttu :)
vähän niinku sims 1:ssä mut noi muut koodit on tehty niin himputin vaikeeksi etten kyllä ymmärrä yhtään.miksi ne ei voi olla helppoja?
Koitin tota aging off/on,siis niiku pitääkö se kirjottaa siihen laatikkoon mihin toi raha juttukin?ja painaa enter?
kun teen niin ei mun simsihein se tehoa,ne vanhenee normaalisti :/
Ja sitten löysin tälläisen: Boolprop testingcheatsenabled true/false niin koitin tota ja loppuun tuli toi true.mihin toi tepsii?siis mitä tosta saa?
eikä se boksi menny edes pois vaan jäi siihen ylös.oon vähän ymmälläni?miksei vaikka siihen vois kirjottaa vaan tool ja painaa enter ja se toimisi..vi**u kun kaikki pitää tehdä niin hankalaksi :(((
Tää on ihan p:stä..
3
299
Vastaukset
- piip
kirjoititko varmasti kaiken oikein? mulla kävi meinaan kerran niin, että jäi se boxi sinne yläreunaan enkä meinannut saada sitä mitenkään pois kun oli yks kirjain mennyt vikaan..
sen pitäis saada pois kirjoittamalla exit..mutta korjatkaa muut jos olen väärässä. :)Moikka!
Itse en koskaan jaksa kirjoittaa tuota "exit" siihen koodiboxiin. Minulla häviää se kun painan Esc -näppäintä. En sitten tiedä toimiiko muilla!
Toivottavasti löydät koodien helppouden!
- melliex
Osa koodeista pitääkin tehdä naapurustossa. :)
Elikkä mene johonkin naapurustoon ja tee koodilaatikko painamalla näitä näppäimiä:
Chift Ctrl ja C
Nyt näytön yläkulmaan ilmestyneeseen harmaaseen koodilaatikkoon kirjoita esimerkiksi tämä koodi:
boolprop testingcheatsenabled true
ja paina enter, jos koodilaatikko ja koodi hävisivät, teit koodin oikein. Mene sitten haluamaasi simperheeseen. Nyt voit ilman mitään muita kommervenkkejä vedellä simien tarpeet, ystävyyssuhteet, kiinnostuksen kohteet, taitopisteet, luonnepalkit jne miten haluat. Mutta tarpeita ja ystävyyssuhteita parannellessa tai huonontaessa pitää sillä nuolella vetää just oikeesta kohtaa, eli siitä punaisen ja vihreen keskeltä, että se nuoli lähtisi vetämään sitä palkkia. Saattaa olla hieman hankalaa aluksi. :)
Mutta jos tuon kirjoittamani koodin jälkeen, kun olet edelleen jossain simperheessä, painat shift näppäimen pohjaan ja klikkaat simiä, postilaatikkoa tai mitä tahansa muuta esinettä, tulee sinulle paljon toimintoja englanninkielisenä tosin. Niistä sitten valitset minkä haluat. :) Muista, että Force error poistaa valitun kohteen, esim jos painoit shiftiä pohjassa ja klikkasit vaikka postilaatikko ja valitset tulleista toiminnoista tuon force errorin, poistuu postilaatikko.
mm tuolla koodilla saat vaihettua simisi tavoitetta ja voit laittaa simisi seuraavaan ikävuoteen. Ja saada simistäsi alienin tai tappaa sen kärpäsparveen, satelliittiin jne. Ja paljon muita juttuja, joita en jaksa alkaa luettelemaan. :D
Sitten muutama tavallisin koodi, joitka voit tehdä simperheessä siihen koodilaatikkoon:
move_objects on/off
-Viut poistaa ja liikutella mitä tahansa esineitä ja laittaa ne mihin tahansa, esim pensaan uima-altaaseen. ;)
agin on/off
-Pysäyttää kaikkien sen perheen simien iän.
Ja ne rahakoodit tiesitkin. Ja tätä palstaa selailemalla löytyy kyllä kaikki loputkin koodit sims2:n. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701