FF elokuvat

Nekka

Mä oon sitä mieltä et ku nyt on tehty ne FF: The spirit withing ja Advent children elokuvat niin mielummin vois vaikka tehä jostakin noista peleistä elokuvaversion. Mieluiten ehkä FF9 tai FF8:sta. Siin olis kyl hommaa saada se elokuvamuotoon ja järkeväksi, mutta mua ainakin kiinnostais enemmän pelejen elokuvaversiot =) Mitäs muut on tästä mieltä?

11

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-ja-gekkofani

maistuis kympin elokuvaversio!! ^_____^

• mihku

Minusta ois kans tosi siistiä jos tehtäs leffa jostaki:D Itellä kyllä haluttas nähä ysi tai kymppi elokuvana^-^

• arkkimeedes
        mihku kirjoitti:

Minusta ois kans tosi siistiä jos tehtäs leffa jostaki:D Itellä kyllä haluttas nähä ysi tai kymppi elokuvana^-^

sen pitäisi olla ff8 ja toisena tarinat on sen verran pitkiä ettei siitä kovin kummoista elokuvaa tulisi

• zack
        arkkimeedes kirjoitti:

sen pitäisi olla ff8 ja toisena tarinat on sen verran pitkiä ettei siitä kovin kummoista elokuvaa tulisi

jos vaikka tekis ff9 elokuvan niin siittähän voisi tehdä kolmiosainen
        ja yksi elokuva kestäisi jotain 3 tuntii niin kyllä yhdeksän tunnin pituisella pitäisi saada aika hyvä leffa

• shan

Johan se on nähty ettei FF toimi elokuvana. Miksi tehdä vanhasta pelistä elokuva, kun samalla vaivalla ja rahalla (öh...luulisin?) voisi saada aikaan uuden ja mielenkiintoisen pelin?

• Nekka

Nehän on vaan tehny jonkun ff nimeä kantavan elokuvan ja jatko-osan seiskaan et mun mielestä kannattas tehä jostakin niist peleistä elokuvaversio se meinaa vois olla paljon suositumpi kuin tommoset jatko-osat ja muut mitkä ei ollenkaa enää ole ff:n tasolla...

Et et... tehääs Square Enixille pikkunen pyyntö ;D

• shan
        Nekka kirjoitti:

Nehän on vaan tehny jonkun ff nimeä kantavan elokuvan ja jatko-osan seiskaan et mun mielestä kannattas tehä jostakin niist peleistä elokuvaversio se meinaa vois olla paljon suositumpi kuin tommoset jatko-osat ja muut mitkä ei ollenkaa enää ole ff:n tasolla...

Et et... tehääs Square Enixille pikkunen pyyntö ;D

Katsos kun peli on niin eri asia kuin elokuva, ettei niitä kahta kannata risteyttää...kaikki nykyisetkin pelielokuvat ovat olleet huonoja elokuvina.

Sanoihan Square-Enix AC:n jälkeen kyllä harkitsevansa uusien elokuvien tekoa (noin yleensä) mutta minä toivoisin, että pitäisivät tästä lähtien FF:n pelinä. Hyvä peli > hyvä elokuva, eikös?

• Nekka
        shan kirjoitti:

Katsos kun peli on niin eri asia kuin elokuva, ettei niitä kahta kannata risteyttää...kaikki nykyisetkin pelielokuvat ovat olleet huonoja elokuvina.

Sanoihan Square-Enix AC:n jälkeen kyllä harkitsevansa uusien elokuvien tekoa (noin yleensä) mutta minä toivoisin, että pitäisivät tästä lähtien FF:n pelinä. Hyvä peli > hyvä elokuva, eikös?

Jaah...pitää kai sit vaan tyytä peleihin vaik ei siinä ole valittamista =)

• Kyllä se Advent Childeren on vaan niin hiton hyvä. Ne sai sen onnistumaan, vaikka kuvittelin, että se olisi ihan huono. Jos saisi valita niin ysistä(9) voise tehdä elokuvan, koska siinä on omituinen, mutta hauska juoni.

• Cid_Highwind

Final Fantasy X pitäis tehdä elokuva. Jännitystä ja nyyhkyleffaa samassa paketissa!

• musume

Siis todellaki pitäis! Oon ajatellu ihan samaa. Siitä tulis todella ihana elokuvakokemus.. pitää lähettää tekijöille postia ja käskeä tehdä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      110
      4661
    2. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      249
      3799
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      155
      3535
    4. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3426
    5. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      236
      2816
    6. Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa

Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk
      Maailman menoa
      64
      2617
    7. "Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä

Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk
      Tv-sarjat
      28
      2452
    8. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      139
      2432
    9. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      56
      2246
    10. Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?

Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella
      Tv-sarjat
      11
      2126
    Aihe