Mistä saisi ladattua mangoja/manhwoja
Legal Drug, Alichino, Model, Les Bijoux, Shutterbox, Under the Class Moon?
Olen yrittänyt etsiskellä - tuloksetta. T-T
Sekä torrentit että direct downloadid käy - mitä vaan jos löytyy näitä!
Arigatougozaimasu *bow*
Tasukete....! Mistä...?
2
311
Vastaukset
Kehottaisin kyselemään ensin sarjakuviin erikoistuneesta liikkeestä. Manga ja manhwa ovat nimittäin sarjakuvia, ja niitä en ainakaan minä kehtaa lukea ruudulta :) Kuitenkin varmaan tarkoitit Animéa? Siihen löytyy linkkejä muualta tältä keskustelualueelta.
- Mikazuki
No niin, et tiennyt sitä vielä, mutta en ole niitä "kuin-sieniä-sateella-ilmaantuneita-wannabe"-otakuja, eli tiedän ihan hyvin mitä tarkoitan puhuessani juuri mangasta ja manhwasta. Ja tiedän myös, mitä tarkoitan puhuessani LATAAMISESTA, torrenteista ja directeistä. Eli, en ole etsimässä animea (tai varsinkaan Animéa..... -.-*).
Niin että kiitos, en ole aivan niitä lain mukana tarpovia - ei sillä, käytän kuitenkin joka kuu suunnilleen 50e mangaan ja manhwaan, mutta ei estä etsimästä sitä myös netistä.
Ja, btw, mistä ajattelit löytää osan noista sarjoista animena? Kaikista noista nimittäin EI ole tehty animea. Enkä minä näe mitään huonoa siinä että lukee mangaa ruudulta, kiitos kysymästä. Ihan sama kuin lukisi pokkaria ylikirkkaassa valossa, paitsi että on huriseva lämmin kone sylissä.
Enkä muista nähneeni hirveästi viitteitä noiden sarjojen latauslinkkeihin päin, ja son syynä että edes kysyin.
Kiitus vain -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788