Millälailla teidän koirat suhtautuu omistajiensa tunteiden ilmaisuun ja muutoksiin.
Meillä koiralla heiluu häntä jos kaikki nauraa ja on hauskaa. Sitten taas kun itketään niin koira tulee lohduttamaan. Kun lapsi itkee koira tulee kärsimättömäksi. Vinkuu ja liikkuu rauhattomasti.
Onko muilla tällaisia tapauksia ollut? Onkohan koskaan tutkittu paljonko koirat ihmisten tunteita ymmärtää?!
Ihmisen tunteet ja koira..
4
840
Vastaukset
- Mimm.u
että "lohduttaako" koirat toisia surullisia kanssasisariaan. Mistä tietää kun koira itkee?
osaa lukea ihmistä,meillä noi chowit on ainakin heti oppineet että jos olen huonolla tuulella vaikka olisin ihan hiljaa niin menevät kauemmas,mutta normaalisti ovat jaloissa :)
- nelli.a
koira lohduttaa. Tulee luokse ja alkaa nuolla kasvoja ym.. Itsekin olen ajatellut tätä asiaa,ja luulen että se on ihan tavallista laumakäyttäytymistä. Oman lauman jäsenet ovat koiralle tosi tärkeitä. Meillä tuo uros koira on muutenkin sellainen että jos kylään tulee pieni lapsi niin ei tuo tiedä miten päin olisi kun se kulkisi vaan koko ajan perässä ja hoitaisi.. ja saati sitten jos lapsi alkaa itkeä, sitten se on jo itsekin ihan hätää kärsimässä..
Meillä ainakin kun itse olen surullinen,niin koira "tökkii",pitää päästä emännän kainaloon ja painaa se pää syliin. Ja lenkille kun mennään ja oon surullinen,niin koiruus keksii vaikka mitä huvittavaa,niin eihän sieltä lenkiltä voi pois tulla muuten kun iloisena ja nauravaisena..=)
Jos on hauskaa ja naurattaa,niin yleensä koiruus sitten "kokovartaloheiluntaa" ja murisee( juttelua..)..=)
Viime vuoden alussa jouduin päästämään koiranpentuni enkelikoiraksi,ja kun tultiin itku silmässä kotia,niin tää vanhempi koirani ei tullu tervehtimään tavallisesti,vaan makaili paikallaan.. Ehkä se tiesi mitä on tapahtunut,kun ei tullutkaan koiranpentu takaisin..=(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881