vaimo

kaverina

Onko mahdollista, että vaimo toimisi, myös kaverina? Vai onko se vaan vaimo?

14

1250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan vaimo?

jos olet mies, toivottavasti sinulla ei ole vaimoa.

• Miksi olet vielä avioliitossa. Vaimon kuuluisi olla kaveri, jonka kanssa asutaan samaa huushollia. Ellei näin ole - sääli!

• kaverina

Tosi kaverille voi puhua mokiaan. "Haukkua", vaikka vaimoaan. Ei koskaan kaveri tuo asiaa silmille.
        Vaimot tahtoo mokista asettua syyttäjän rooliin. Niin sinä tumpelo tietysti taas...
        Parempi olla kaikkia vaimoille kertomatta.

• Pääsky64
        kaverina kirjoitti:

Tosi kaverille voi puhua mokiaan. "Haukkua", vaikka vaimoaan. Ei koskaan kaveri tuo asiaa silmille.
        Vaimot tahtoo mokista asettua syyttäjän rooliin. Niin sinä tumpelo tietysti taas...
        Parempi olla kaikkia vaimoille kertomatta.

puolet kertomattakin,kaverille kun leuhkitaan ja lisätään puolella.
        Nykyään on hyvä kun ei tarvitse enää teitiellä,ja ovat miehetkin oppineet puhumaan asioistaan.Vaimolle jos yrität valehella se näkee sen.

• Pääsky64

kysymys.Mihin hommaan sinä sitä kaveriksi,halkojako tekemään.
      Keskustelu kaveriksikko vai paijaamaan.Kyllä vaimo on kaikessa kaverina, en sano että pitää vaan omasta halusta.
      Kerro hänelle kuinka sinä tykkäisit että olisitte kavareita.

• löytyy myöskin

HUUHAA- palsta Suomi24 valikoimista, olkaatte hyvät ja kokeilkaa sielläkin.

• Pääsky64
        löytyy myöskin kirjoitti:

HUUHAA- palsta Suomi24 valikoimista, olkaatte hyvät ja kokeilkaa sielläkin.

olet jo monella palstalla ehdotellut.Huuhaile itsesi minne ei tyhmät puheet yllä.

• Minusta ihanteellisimmillaan parisuhteessa oltaisiin sekä toistensa parhaita kavereita että rakastettuja. Sellaista on vaikea ylittää ja sellaista kumppania voi olla vaikea löytää. Sellaisen kokemuksen jälkeen voi myös olla vaikeata tyytyä vähempään.

Voin olla hieman jäävi, koska olen usein ollut enemmän kiinnostunut miehisistä kuin perinteisesti naisellisista harrastuksista tai roolimalliin kuuluvista tehtävistä. Miesten maailmassakin on ihan kiva elää - erityisesti naisena. ;))

Tiedän, että monilla on erilainen käsitys rooleista ja siksi he näkevät asian eri tavoin. Jokainen on oman elämänsä asiantuntija.

Kysypä vaimoltasi, miten hän asian kokee.

• kaveriko

niin ymmärrät että se vaimo on maailman paras kaveri. Ei "se" ole vaan vaimo, vaan se on myös kaveri , puolin ja toisin. yhdessä sitä kaikkea tehdään. Eletään ja harrastellaan kaikkea mahdollista.

Sinkkuna oli kavereita, mutta nyt niiden lisäksi on se vaimo joka on yhtä hyvä, kun sen asian vaan kumpikin ymmärtää. Kaverit ja menot , kun ne vaan sopii perheen menoihin niin ok.

Perhe aina etusijalla kummallakin. Sitten kun tulee lapsia niin lapset ensin ja perhe sitten ja viimeksi kaverit, niin yksinkertaista se on kun vaan kaikille kerrotaan se asia niin kuin se on. Oman itsensä tehostaminen ja sooloilu on sitten se asia joka rikkoo nämä asiat.

Nyt näin vanhana miehenä sanoisin että sitä ei tajua , mikä ihanuus on lapset ja kun se ensimmäinen lasten lapsi syntyy niin siinä on sitä jotakin.

Itse olen "saanut" hoitaa pikku kullanmurua ja tämä reilu vuosi on ollut elämäni parasta aikaa. Nyt minä olen osannut nauttia siitä ja olen harmitellut että tulikohan sitä omille lapsille oltua niin aktiivinen.

Vaimon kaveruus on ollut ehkä se kaikkein tärkein tekijä. Me yhdessä on tehty tämä kaikki ja vieläkin se yhteispeli sujuu. Kerrotaan aina kaikki toisilleen ja on se mukava kallistua kyljelleen kun tietää että se maailman paras kaveri ja mukavin nainen on siinä vieressä.

• Ja kaveria ei jätetä!
        Ajatuksisaan saa tehä konkeloitakin, mut totuudella aina kaksi puolta! Hyvä ja huono. Kuuluvat yhteen niinkuin se vaimo ja sen mies!!!

• Olen todella onnellinen puolestasi. Minä menetin vaimoni 49 aviovuoden jälkeen. Kyllä hän oli se paras kaveri aina, mutta paljon, paljon muuta. Saimme yhdessä aikaan viisi lasta ja nyt on niitä ihanaia lapsenlapsiakin jo kahdeksan. eihän minulla olisi niitäkään, ellei olisi ollut sitä vaimoa ja kaveria. Kosketelkaa toisianne.

• Helena04 ejk.

tekstisi minäkin ja nostan hattuani Sinulle sen johdosta. Elämäntovereita ovat. Kavereita, kun se parasta on. -

• celine3

kaveri.
      Tosin ensisijaisesti rakastajatar ja lasten äiti, mutta kaveri, tottakai.
      Itse olen mieheni kalakaveri. Purjehtiessa mukana.(haitta kyllä enemmän)
      Olen kaveri hiihtolenkeillä, koiranäyttelyssä ja mökillä otamme kaljaa kuin kaverukset.
      Niinpä siis kaverikin voi olla..mutta se toinen puoli suhteessa menee kaveruuden ohi tullen mennnen.

• Eihän vaimo ole mikään vaan. Olkaa miehet ihmeessä onnellisia kenellä on vielä vaimo. Vaimo on kaveri, mutta se on paljon, paljon muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      87
      5946
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3547
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      160
      2079
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      231
      2002
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1751
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      1513
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1031
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1021
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1000
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      110
      946
    Aihe