Niin siis. Mulla tuo TET-viikko (TyöElämäänTutustuminen) on 13vk, ja nyt olisi paikka hakusessa.
Poliisilaitosta olen miettinyt, vaikka ei varsinaisesti koiriin tms. eläimiin liity.
Eli siis, jos te viisaat keksisitte/tietäisitte jotain koiriin, tai ehkäpä muihinkin eläimiin liittyviä TET-paikkoja niin olisin kiitollinen.
Pääni olen puhki miettinyt mutta en keksi.
Ja eihän tämä nyt tänne kuulu varmaankaan, mutta liittyhän tämä koiriin.... :D
Ps. 4H yhdistystä ei ole lähellä, joten sinne ei ole mahdollisuutta :/
Koiriin liittyviä TET-paikkoja?
3
1429
Vastaukset
- ....
Mites ois Tulli, Rajavartiolaitos, joku koirahoitola, trimmauspaikka, koulutuskeskus, koirahieroja? Miltä tällaiset kuullostais? Et yhtään vinkannut mistä oppilaitoksesta olet menossa harjoitteluun?
Joo niin tosiaan. Ihan peruskoulusta vaan.
Muuten olis tosi hyviä paikkoja, mutta ei täällä pikku kaupungissa tollatsii ole :)
Kiitos vinkeistä.
Eikun joo. Onhan täällä jonkinlainen SEY:n eläinkoti. Mietitään :)
Kiitos.
mä olin aikoinani Tampereen eläinlääkäriasemalla. Rohkeesti vaan kysyyn esim. paikallisesta trimmaamosta, koirahoitolasta, eläinlääkäristä, eläinkaupasta...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 193677
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232861En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322215- 882035
- 191956
- 261622
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui381522- 321492
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111374