Haluaisin luovuttaa munasolun mutta olen 165 cm pitkä ja painan 105 kg joten ylipainoa on, Olen kuullut että ylipainoinen ei voisi luovuttaa pitääkö paikkansa?
Munasolun luovutus
2 lapsen äiti
2
531
Vastaukset
- mutta arvaan
Että voi! Itsellänikin on aika reilusti ylipainoa eikä lääkäri ole sanonut siitä mitään vaikka olemme käyneet läpi viisi koeputkihedelmöityshoitoa.
Munasolun luovuttajat ovat todella arvokkaita, joten saat varmasti asiallista ja ystävällistä palvelua, jos vielä soitat jollekin klinikalle ja kysyt asiasta!
Kiitos minun puolestani kauniista ajatuksesta! Teet jonkun pariskunnan ikionnellisiksi :) Kysy klinikoilta!!!!SINUNLAISIA IHANIA TARVITAAN!KIITOS!Mekin saimme elämän lahjoittajalta!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483