Kuka on kunnon kansalainen?

optimisti-orvokki

Oletko sinä?
Testin voit tehdä osoitteessa:
www.realcitizen.info

12

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ii-li

      Tein sen "testin". En tiedä, mikä oikein on hyvä tai huono tulos, mutta minä olin siinä keskellä. Mahtaneeko tarkoittaa lälläriä?

      • Luultavasti sinä osaat tarkastella asioita useammasta näkökulmasta - niin minä tulkitsisin.

        Testi ja sivut on syntynyt kolmen museon yhteistyönä ja Suomen opetusministeriön tuella. Museot olivat Helsingin kaupunginmuseo, Musée d´histoire de la Ville de Luxembourg ja Deutsche Arbeitsschutzausstellung (Dasa).

        Mielestäni testi tarjosi hauskalla tavalla informaatiota ja virikkeitä ajatteluun.

        Aurinkoista viikonloppua.


      • ei mistään kotoisin!

        Minä en edes pääse koko testiin. Miksi Googleni vaan ilmoittaa, ettei ole koko osoitetta olemassa ja vaatii tarkistamaan kirjoitusasun!
        Pääsin kyllä museon Sofian-lehteen, mutta sielläkin neuvotaan osoite, jossa testi on.
        Ei meikä ole siis kelvollinen edes testattavaksi.
        Synkistyn!!


      • ei mistään kotoisin! kirjoitti:

        Minä en edes pääse koko testiin. Miksi Googleni vaan ilmoittaa, ettei ole koko osoitetta olemassa ja vaatii tarkistamaan kirjoitusasun!
        Pääsin kyllä museon Sofian-lehteen, mutta sielläkin neuvotaan osoite, jossa testi on.
        Ei meikä ole siis kelvollinen edes testattavaksi.
        Synkistyn!!

        Voisit vielä kokeilla kopioida osoitteen aloitustekstistä. Minulla on kokemusta siitä, ettei yhtäkkiä näe omaa kirjoitusvirhettä vaikka kokeilisi useampaan kertaan. Monet kerrat on tullut turhaan manailluksi konetta, kun kyseessä on ollut oma näppihäiriö. ;)


      • ii-li
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        Voisit vielä kokeilla kopioida osoitteen aloitustekstistä. Minulla on kokemusta siitä, ettei yhtäkkiä näe omaa kirjoitusvirhettä vaikka kokeilisi useampaan kertaan. Monet kerrat on tullut turhaan manailluksi konetta, kun kyseessä on ollut oma näppihäiriö. ;)

        ...vaikka osoite on ihan oikein?

        http://www.realcitizen.info/

        Nyt keksin: Ilmeisesti automaattisen linkin muodostamiseen tarvitaan tuo http:// eteen.

        Onkohan tässä jotakin vaihtelua eri sivujen kesken?


      • ii-li kirjoitti:

        ...vaikka osoite on ihan oikein?

        http://www.realcitizen.info/

        Nyt keksin: Ilmeisesti automaattisen linkin muodostamiseen tarvitaan tuo http:// eteen.

        Onkohan tässä jotakin vaihtelua eri sivujen kesken?

        Jos WINkäyttis on 2000 tai XP ja uusin versio IE:stä, aukenevat myös linkit ilman http://'tä.
        minulle vanhemman tekniikan käyttäjälle on jo tullut tutuksi tuo leikepöydän läpi vieminen, kun nykyään enemmän sääntönä kuin poikkeuksena jää osoitteesta pois tuo alku.
        Ilmeisesti Linuxit myös osaavat suoraan????


    • Helena04 ejk.

      Kiitos linkistä, Optimisti-Orvokki!
      Mielenkiintoinen. Kolmion keskeltä, hiukan alapuolelta, löysin itseni.
      Aurinkoista lauantaita täältäkin kaikille!
      Helena

    • suomenkieliseen

      http://www.realcitizen.info/fi/index.php

      leikkaa ja liimaa: Maalaa hiirellä ylläoleva rivi (ja vain se)
      paina nappi alas ja näpäytä kirjain C-näppylää (Ctrl-C)
      Klikkaa selaimen osoiteruutu siniseksi ja näppää Ctrl-V

      tai jos viestin osoite näkyy selaimessasi sinisenä, kaksoisnapauta sitä.

      Kun laitatte osoitteita linkkiin, muistakaa tuo KOKO osoite, ei vain www.... vaan http://www...
      koska vanhemmat IE-selaimet ja jotkut kevyet selaimet eivät saa suoraan auki, ellei ole http://-alkuinen

      • Asetuin hieman keskiukosta vasemmalle. siis hajuton, mauton, väritön - niikuin kiltin kansalaisen tuleekin olla ;-)


    • Tyynentyttö

      Siellä seisoa tökötin suht koht keskellä ylöspäin.Siinä olikin miettimistä onko kunnon kansalainen vai ei.Sitähän ei kerrottu.

    • linkittämään
    • osaa mm.

      linkittää oikein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe