Muita suomalaisia rituaalimurhia

kuin Hyvinkään

paloittelusurma. Joskus 80-luvulla oli jóku tapaus joka kulki rituaalimurhan nimellä. Muistaako kukaan?

10

4643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gramex elää sun rahoilla

      Joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla oli rituaalimurhana lehtien otsikoissa käsitelty Oulussa tai Kemissä myös tälläinen tapaus.

      Tampereella 90-luvun lopussa(?) oli taas paloittelusurma, ei siis kait mikään rituaalimurha, ja yhden tekijän nimikin muistuu; Butt, joku hormoninappeja syönyt nainen - yksinhuoltaja. Mitenköhän on ko. asunnon jälleenmyyntihinta laskenut? ;-)

      Eikös Hyvinkään Ancient -fanit ole jo vapaalla?
      Heidän väitettiin kuunneelleen tauotta loopissa
      Ancientin albumia The Cainian Chronicle.

      • "Eikös Hyvinkään Ancient -fanit ole jo vapaalla?"

        Siis päätekijä eli Jarno Elg sai elinkautisen ja terhi tervashonka eli toinen päätekijä luokiteltiin tekohetkellä täyttäymmärrystä vailla olevaksi joten hän selvisi vankilasta 8,5 vuodella ja on kuulemma vapautunut jo.Mika r:n katsottiin syyllistyneen törkeään pahoinpitelyyn sekä hautarauhan rikkomiseen.Hänelle langetettiin 2vuoden ja ja 8 kuukauden vankeusrangaistus.


      • Samaelin: Blood ritual-biisin

        innoittaneen herrat tekoon. Ois voinu kiljukännissä kolistakkin on siksi synkät sanat. Sitä tyttöö näin Spinefeastissa joku vuosi sitten. Mietin että miksi niin tutun näköinen. Sitten näin kuvan alibin kannessa ja välähti että tää se onkin. Turha sitä Black metallin piikkiin on laittaa niitä murhia. Valmiiksi pimeisiin lyhtyihin voinut kyllä katalyyttinä toimia muttei normaalin mielenterveyden omaaviin . Itsekin sen musiikkityylin ystävä enkä sen pimeempi kuin muutkaan kaduntallaajat. Viikot käyn töissä ja verot maksan.


      • Yllytti..
        Samaelin: Blood ritual-biisin kirjoitti:

        innoittaneen herrat tekoon. Ois voinu kiljukännissä kolistakkin on siksi synkät sanat. Sitä tyttöö näin Spinefeastissa joku vuosi sitten. Mietin että miksi niin tutun näköinen. Sitten näin kuvan alibin kannessa ja välähti että tää se onkin. Turha sitä Black metallin piikkiin on laittaa niitä murhia. Valmiiksi pimeisiin lyhtyihin voinut kyllä katalyyttinä toimia muttei normaalin mielenterveyden omaaviin . Itsekin sen musiikkityylin ystävä enkä sen pimeempi kuin muutkaan kaduntallaajat. Viikot käyn töissä ja verot maksan.

        ..ELG, siis teko ei oikeastaan ole mikään rituaalimurha vaan tavallinen humalaisten suorittama Elg'in tahdissa sekoaminen.

        Elg on ollut päihdeongelmainen jo lapsesta lähtien!


      • Gramex elää sunkin rahoilla
        Yllytti.. kirjoitti:

        ..ELG, siis teko ei oikeastaan ole mikään rituaalimurha vaan tavallinen humalaisten suorittama Elg'in tahdissa sekoaminen.

        Elg on ollut päihdeongelmainen jo lapsesta lähtien!

        Niin, mäkin olen tuon käsittänyt että joillain oli aivoissa ollut vajaatoimintaa syntymästä saakka. Tosin lehdissä (IltaXX lehdet) muistan olleen artikkelin jossa noita Hyvinkään tyyppejä leimattiin mukamas oikein haastattelun voimalla saatanan palvojiksi - no tämä on sitä millä saadaan lehtien myyntiä lisättyä. Ancientinkin lyriikoista löytyy samaa sanomaa kuin oli esim. viimeperjantain Talouselämä -lehden viikottaisen Pelin Henki pakinan sisältnä, esitystapa on vain eri.
        Tässä linkki tuohon viimekertaiseen pakinaan
        http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=845795


        Mutta onkos kukaan huomannut Tampereen tapauksesta mitään lisäinfoa viimeaikoina? Tai vaikka sitten tästä Hyvinkään jutusta? Lähinnä kiinnostaa että miten tosiaan tälläisen tapahtuman näyttämönä olleita asuntoja myydään eteenpäin, onnistuuko se?


      • kuin mustalaisia
        Gramex elää sunkin rahoilla kirjoitti:

        Niin, mäkin olen tuon käsittänyt että joillain oli aivoissa ollut vajaatoimintaa syntymästä saakka. Tosin lehdissä (IltaXX lehdet) muistan olleen artikkelin jossa noita Hyvinkään tyyppejä leimattiin mukamas oikein haastattelun voimalla saatanan palvojiksi - no tämä on sitä millä saadaan lehtien myyntiä lisättyä. Ancientinkin lyriikoista löytyy samaa sanomaa kuin oli esim. viimeperjantain Talouselämä -lehden viikottaisen Pelin Henki pakinan sisältnä, esitystapa on vain eri.
        Tässä linkki tuohon viimekertaiseen pakinaan
        http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=845795


        Mutta onkos kukaan huomannut Tampereen tapauksesta mitään lisäinfoa viimeaikoina? Tai vaikka sitten tästä Hyvinkään jutusta? Lähinnä kiinnostaa että miten tosiaan tälläisen tapahtuman näyttämönä olleita asuntoja myydään eteenpäin, onnistuuko se?

        ne on niin taikauskosta sakkia. Mun yläkerras tapettiin muija . Sit kun sen tappajan kamat oli tyhjennetty sieltä niin mannet tuli kattoo sitä kämppää. Voi vittu ,oisitte nähny millä vauhdilla ne tuli alas sieltä kun kuulivat kenen ex-kämppä se on. Kun ihminen on kuollu ja kuopattu niin ei sinne mitään henkii jää pyörii . Joku vitun friiki vois olla ylpeekin asiasta.


      • kirjoitusvirheitä
        kuin mustalaisia kirjoitti:

        ne on niin taikauskosta sakkia. Mun yläkerras tapettiin muija . Sit kun sen tappajan kamat oli tyhjennetty sieltä niin mannet tuli kattoo sitä kämppää. Voi vittu ,oisitte nähny millä vauhdilla ne tuli alas sieltä kun kuulivat kenen ex-kämppä se on. Kun ihminen on kuollu ja kuopattu niin ei sinne mitään henkii jää pyörii . Joku vitun friiki vois olla ylpeekin asiasta.

        vaikka oonkin kieliopillisesti täys puusilmä ,niin tuo oli pohjanoteeraus jo minultakin.


      • Gramex elää sunkin rahoilla kirjoitti:

        Niin, mäkin olen tuon käsittänyt että joillain oli aivoissa ollut vajaatoimintaa syntymästä saakka. Tosin lehdissä (IltaXX lehdet) muistan olleen artikkelin jossa noita Hyvinkään tyyppejä leimattiin mukamas oikein haastattelun voimalla saatanan palvojiksi - no tämä on sitä millä saadaan lehtien myyntiä lisättyä. Ancientinkin lyriikoista löytyy samaa sanomaa kuin oli esim. viimeperjantain Talouselämä -lehden viikottaisen Pelin Henki pakinan sisältnä, esitystapa on vain eri.
        Tässä linkki tuohon viimekertaiseen pakinaan
        http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=845795


        Mutta onkos kukaan huomannut Tampereen tapauksesta mitään lisäinfoa viimeaikoina? Tai vaikka sitten tästä Hyvinkään jutusta? Lähinnä kiinnostaa että miten tosiaan tälläisen tapahtuman näyttämönä olleita asuntoja myydään eteenpäin, onnistuuko se?

        "Mutta onkos kukaan huomannut Tampereen tapauksesta mitään lisäinfoa viimeaikoina? Tai vaikka sitten tästä Hyvinkään jutusta? Lähinnä kiinnostaa että miten tosiaan tälläisen tapahtuman näyttämönä olleita asuntoja myydään eteenpäin, onnistuuko se?"

        Tampereen käräjäoikeus antoi tekijöille elinkautiset vankeusrangaistukset.Butt ja hyvönen kuitenkin valittivat turunhovioikeuteen mutta oikeus ei muuttanut tuomioita vaan niistä tuli lainvoimaisia joten pitkään istuvat.Asunnoista en tiedä yhtään mitään..kysy sitä joltain joka asuntoja myy!


    • mieenmuistmittää

      Jos pitää täällä aiheita kysellä.

    • öööö

      Noihin aikoihin pari veijaria teki teon josta mainittiin rituaalimurha.70-80 luvun loppu-alkupuolella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe