paloittelusurma. Joskus 80-luvulla oli jóku tapaus joka kulki rituaalimurhan nimellä. Muistaako kukaan?
Muita suomalaisia rituaalimurhia
10
4643
Vastaukset
- Gramex elää sun rahoilla
Joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla oli rituaalimurhana lehtien otsikoissa käsitelty Oulussa tai Kemissä myös tälläinen tapaus.
Tampereella 90-luvun lopussa(?) oli taas paloittelusurma, ei siis kait mikään rituaalimurha, ja yhden tekijän nimikin muistuu; Butt, joku hormoninappeja syönyt nainen - yksinhuoltaja. Mitenköhän on ko. asunnon jälleenmyyntihinta laskenut? ;-)
Eikös Hyvinkään Ancient -fanit ole jo vapaalla?
Heidän väitettiin kuunneelleen tauotta loopissa
Ancientin albumia The Cainian Chronicle."Eikös Hyvinkään Ancient -fanit ole jo vapaalla?"
Siis päätekijä eli Jarno Elg sai elinkautisen ja terhi tervashonka eli toinen päätekijä luokiteltiin tekohetkellä täyttäymmärrystä vailla olevaksi joten hän selvisi vankilasta 8,5 vuodella ja on kuulemma vapautunut jo.Mika r:n katsottiin syyllistyneen törkeään pahoinpitelyyn sekä hautarauhan rikkomiseen.Hänelle langetettiin 2vuoden ja ja 8 kuukauden vankeusrangaistus.- Samaelin: Blood ritual-biisin
innoittaneen herrat tekoon. Ois voinu kiljukännissä kolistakkin on siksi synkät sanat. Sitä tyttöö näin Spinefeastissa joku vuosi sitten. Mietin että miksi niin tutun näköinen. Sitten näin kuvan alibin kannessa ja välähti että tää se onkin. Turha sitä Black metallin piikkiin on laittaa niitä murhia. Valmiiksi pimeisiin lyhtyihin voinut kyllä katalyyttinä toimia muttei normaalin mielenterveyden omaaviin . Itsekin sen musiikkityylin ystävä enkä sen pimeempi kuin muutkaan kaduntallaajat. Viikot käyn töissä ja verot maksan.
- Yllytti..
Samaelin: Blood ritual-biisin kirjoitti:
innoittaneen herrat tekoon. Ois voinu kiljukännissä kolistakkin on siksi synkät sanat. Sitä tyttöö näin Spinefeastissa joku vuosi sitten. Mietin että miksi niin tutun näköinen. Sitten näin kuvan alibin kannessa ja välähti että tää se onkin. Turha sitä Black metallin piikkiin on laittaa niitä murhia. Valmiiksi pimeisiin lyhtyihin voinut kyllä katalyyttinä toimia muttei normaalin mielenterveyden omaaviin . Itsekin sen musiikkityylin ystävä enkä sen pimeempi kuin muutkaan kaduntallaajat. Viikot käyn töissä ja verot maksan.
..ELG, siis teko ei oikeastaan ole mikään rituaalimurha vaan tavallinen humalaisten suorittama Elg'in tahdissa sekoaminen.
Elg on ollut päihdeongelmainen jo lapsesta lähtien! - Gramex elää sunkin rahoilla
Yllytti.. kirjoitti:
..ELG, siis teko ei oikeastaan ole mikään rituaalimurha vaan tavallinen humalaisten suorittama Elg'in tahdissa sekoaminen.
Elg on ollut päihdeongelmainen jo lapsesta lähtien!Niin, mäkin olen tuon käsittänyt että joillain oli aivoissa ollut vajaatoimintaa syntymästä saakka. Tosin lehdissä (IltaXX lehdet) muistan olleen artikkelin jossa noita Hyvinkään tyyppejä leimattiin mukamas oikein haastattelun voimalla saatanan palvojiksi - no tämä on sitä millä saadaan lehtien myyntiä lisättyä. Ancientinkin lyriikoista löytyy samaa sanomaa kuin oli esim. viimeperjantain Talouselämä -lehden viikottaisen Pelin Henki pakinan sisältnä, esitystapa on vain eri.
Tässä linkki tuohon viimekertaiseen pakinaan
http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=845795
Mutta onkos kukaan huomannut Tampereen tapauksesta mitään lisäinfoa viimeaikoina? Tai vaikka sitten tästä Hyvinkään jutusta? Lähinnä kiinnostaa että miten tosiaan tälläisen tapahtuman näyttämönä olleita asuntoja myydään eteenpäin, onnistuuko se? - kuin mustalaisia
Gramex elää sunkin rahoilla kirjoitti:
Niin, mäkin olen tuon käsittänyt että joillain oli aivoissa ollut vajaatoimintaa syntymästä saakka. Tosin lehdissä (IltaXX lehdet) muistan olleen artikkelin jossa noita Hyvinkään tyyppejä leimattiin mukamas oikein haastattelun voimalla saatanan palvojiksi - no tämä on sitä millä saadaan lehtien myyntiä lisättyä. Ancientinkin lyriikoista löytyy samaa sanomaa kuin oli esim. viimeperjantain Talouselämä -lehden viikottaisen Pelin Henki pakinan sisältnä, esitystapa on vain eri.
Tässä linkki tuohon viimekertaiseen pakinaan
http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=845795
Mutta onkos kukaan huomannut Tampereen tapauksesta mitään lisäinfoa viimeaikoina? Tai vaikka sitten tästä Hyvinkään jutusta? Lähinnä kiinnostaa että miten tosiaan tälläisen tapahtuman näyttämönä olleita asuntoja myydään eteenpäin, onnistuuko se?ne on niin taikauskosta sakkia. Mun yläkerras tapettiin muija . Sit kun sen tappajan kamat oli tyhjennetty sieltä niin mannet tuli kattoo sitä kämppää. Voi vittu ,oisitte nähny millä vauhdilla ne tuli alas sieltä kun kuulivat kenen ex-kämppä se on. Kun ihminen on kuollu ja kuopattu niin ei sinne mitään henkii jää pyörii . Joku vitun friiki vois olla ylpeekin asiasta.
- kirjoitusvirheitä
kuin mustalaisia kirjoitti:
ne on niin taikauskosta sakkia. Mun yläkerras tapettiin muija . Sit kun sen tappajan kamat oli tyhjennetty sieltä niin mannet tuli kattoo sitä kämppää. Voi vittu ,oisitte nähny millä vauhdilla ne tuli alas sieltä kun kuulivat kenen ex-kämppä se on. Kun ihminen on kuollu ja kuopattu niin ei sinne mitään henkii jää pyörii . Joku vitun friiki vois olla ylpeekin asiasta.
vaikka oonkin kieliopillisesti täys puusilmä ,niin tuo oli pohjanoteeraus jo minultakin.
Gramex elää sunkin rahoilla kirjoitti:
Niin, mäkin olen tuon käsittänyt että joillain oli aivoissa ollut vajaatoimintaa syntymästä saakka. Tosin lehdissä (IltaXX lehdet) muistan olleen artikkelin jossa noita Hyvinkään tyyppejä leimattiin mukamas oikein haastattelun voimalla saatanan palvojiksi - no tämä on sitä millä saadaan lehtien myyntiä lisättyä. Ancientinkin lyriikoista löytyy samaa sanomaa kuin oli esim. viimeperjantain Talouselämä -lehden viikottaisen Pelin Henki pakinan sisältnä, esitystapa on vain eri.
Tässä linkki tuohon viimekertaiseen pakinaan
http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=845795
Mutta onkos kukaan huomannut Tampereen tapauksesta mitään lisäinfoa viimeaikoina? Tai vaikka sitten tästä Hyvinkään jutusta? Lähinnä kiinnostaa että miten tosiaan tälläisen tapahtuman näyttämönä olleita asuntoja myydään eteenpäin, onnistuuko se?"Mutta onkos kukaan huomannut Tampereen tapauksesta mitään lisäinfoa viimeaikoina? Tai vaikka sitten tästä Hyvinkään jutusta? Lähinnä kiinnostaa että miten tosiaan tälläisen tapahtuman näyttämönä olleita asuntoja myydään eteenpäin, onnistuuko se?"
Tampereen käräjäoikeus antoi tekijöille elinkautiset vankeusrangaistukset.Butt ja hyvönen kuitenkin valittivat turunhovioikeuteen mutta oikeus ei muuttanut tuomioita vaan niistä tuli lainvoimaisia joten pitkään istuvat.Asunnoista en tiedä yhtään mitään..kysy sitä joltain joka asuntoja myy!
- mieenmuistmittää
Jos pitää täällä aiheita kysellä.
- öööö
Noihin aikoihin pari veijaria teki teon josta mainittiin rituaalimurha.70-80 luvun loppu-alkupuolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519