Missä 2. muistipaikka HP:ssa?

HP Pavilion ZV5471

Löysin kannen alta vain yhden muistipaikan. Mistä toinen löytyy? Muistia pitäisi olla 2x256mb...

5

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HP Pavilion ZV5471

HP:n sivuilla on video-ohje muistin vaihtamiseksi, mutta siinäkään ei ole mitään puhetta toisesta kammasta. Sivusto: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en〈=fi&cc=fi&product=462597&dlc=fi&docname=c00293581

Kokeilin koneen toimivuutta ilman tuota muistikampaa ja hyvin toimi. Siis jostain pitäisi löytyä vielä toinenkin muistipaikka.

• 1stMacFinn

että tuossa HP:ssä on vain kaksi muistipaikkaa, joista vain toinen on käyttäjän saatavissa/vaihdettavissa. Eli toinen voi olla jopa emolevylle juotettuna.

• first_hp_finn

Nykypäivän HP:ssä on kaksi musitikampaa,joista yksi vaihdettava ja toinen juotettuna emolevyyn.
      Siitä olen lähes varma. Omaa konettaan en mennyt aukaisemaan... mulle riittää mainiosti HP:n tarjoama 512 muisti...

• HP Pavilion ZV5471

Voisiko toinen muistipaikka olla näppäimistön alla? Löysin tällaisen sivun: http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?threadId=991692
        , jossa on juttua tehojen saamisesta koneeseen. Lainaus:

- "HP Pavilion zv5000 - How do I increase processing speed?"

- " http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c00212209/c00212209.pdf
        Above is a link to the Service Manual. There are 2 memory slots. One underneath the chassis and one under the keyboard (see page 118 and page 144). If you have 512 of memory you likely have a 256 meg module in each slot. It would be just a bit cheaper to buy 2 512 chips and replace the existing chips, but only a few dollars more to buy one 1 gigabyte module and put it in the bottom slot for a total of 1.25 gig..."

• Omassa HP:ssa on kaksi paikkaa.
      Ostaessa siinä oli toisessa 256MB ja toiseen paikkaa ostin toisen 256MB kamman. Eli molemmat voi tarvittaessa vaihtaa 512MB kampoihin.

Uusissa ilmeisesti sitten on integroituna toinen jos ei kerran löydy kuin yksi paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe