Onkelmana on pakettikoneen c-aseman formatointi. Käyttiksenä Windows XP home edition.
Käyttis ja koneen omat ajurit on ahdettu samalle cd:lle ja siinä ei ole samaa toimintoa alussa, (se sininen ruutu), joka pro versiossa on...eli ei pysty asennus-cd:n alussa määrittelemään haluamaansa osioita, ei formatoimaan kovalevyä tai mitään muutakaan.
Eikö formatointia voi suorittaa siis mitään?? pitääkö asentaa vaan tuo valmis cd hässäkkä entisen päälle, jolloin koneen tilttailu ei ainakaan parane, kun vanhat sonnat ei tyhjenny.
Kone on fujitsun paketti-vehje, jossa ei ole korppuasemaa, eli buuttilevyäkää ei voi tehdä..
Neuvoja thänks...
Formatointi paketti-koneessa
7
1053
Vastaukset
- Nanazu
Tuota win2000 asennus levyn laittoakin kokeilin..mutta XP valittaa että "käytössäsi on uudempi versio, cd:n asennustoiminnat estetään" ja buuttaamalla kone ei ala asentaa levyltä, vaikka käynnistys cd-asemalta on bios:ssa ensimmäisenä...
ellei sitä ole kopioitu imageksi esim. Alcohol 120% ohjelmalla ja sen jälkeen poltettu imgelta levylle. Eli jos kopio on tehty Nerolla tyyliin kopioi levy niin tästä kopiosta ei tule boottaavaa.
- ei varmaan ole ihan noin
Rakentelija kirjoitti:
ellei sitä ole kopioitu imageksi esim. Alcohol 120% ohjelmalla ja sen jälkeen poltettu imgelta levylle. Eli jos kopio on tehty Nerolla tyyliin kopioi levy niin tästä kopiosta ei tule boottaavaa.
"Eli jos kopio on tehty Nerolla tyyliin kopioi levy niin tästä kopiosta ei tule boottaavaa."
Itse olen tehnyt win2000 Pro levystä kopion
mökkikonettani varten ihan Nero Expressillä
ja kyllä se vaan boottaa kauniisti...
- Hande
jonkinlainen Restore-softa, joka asentaa koko paketin uudestaan, eli vanhoista softista ei jää mitään. Eli jos temppuilee, niin vika muuaalla...
- Nanazu
Varmaan on restore...
Eli tyhjentääkö se levyn ennen uudelleen asentamista?? - Hande
Nanazu kirjoitti:
Varmaan on restore...
Eli tyhjentääkö se levyn ennen uudelleen asentamista??Kokemuksia on vain Compaqin tuotteesta, mutta sama homma lienee kaikilla suurimmilla valmistajilla.
- Jii
Hande kirjoitti:
Kokemuksia on vain Compaqin tuotteesta, mutta sama homma lienee kaikilla suurimmilla valmistajilla.
Pavilionilla voit valita joko täydellisen tyhjennyksen ja uudelleenasennuksen tai sitten vaihtoehdon, jossa kaikki alkuperäiset ohjelmat käyttis asennetaan uudelleen, mutta omat tiedostot säilyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602