Formatointi paketti-koneessa

Nanazu

Onkelmana on pakettikoneen c-aseman formatointi. Käyttiksenä Windows XP home edition.

Käyttis ja koneen omat ajurit on ahdettu samalle cd:lle ja siinä ei ole samaa toimintoa alussa, (se sininen ruutu), joka pro versiossa on...eli ei pysty asennus-cd:n alussa määrittelemään haluamaansa osioita, ei formatoimaan kovalevyä tai mitään muutakaan.

Eikö formatointia voi suorittaa siis mitään?? pitääkö asentaa vaan tuo valmis cd hässäkkä entisen päälle, jolloin koneen tilttailu ei ainakaan parane, kun vanhat sonnat ei tyhjenny.

Kone on fujitsun paketti-vehje, jossa ei ole korppuasemaa, eli buuttilevyäkää ei voi tehdä..
Neuvoja thänks...

7

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nanazu

Tuota win2000 asennus levyn laittoakin kokeilin..mutta XP valittaa että "käytössäsi on uudempi versio, cd:n asennustoiminnat estetään" ja buuttaamalla kone ei ala asentaa levyltä, vaikka käynnistys cd-asemalta on bios:ssa ensimmäisenä...

• ellei sitä ole kopioitu imageksi esim. Alcohol 120% ohjelmalla ja sen jälkeen poltettu imgelta levylle. Eli jos kopio on tehty Nerolla tyyliin kopioi levy niin tästä kopiosta ei tule boottaavaa.

• ei varmaan ole ihan noin
        Rakentelija kirjoitti:

ellei sitä ole kopioitu imageksi esim. Alcohol 120% ohjelmalla ja sen jälkeen poltettu imgelta levylle. Eli jos kopio on tehty Nerolla tyyliin kopioi levy niin tästä kopiosta ei tule boottaavaa.

"Eli jos kopio on tehty Nerolla tyyliin kopioi levy niin tästä kopiosta ei tule boottaavaa."

Itse olen tehnyt win2000 Pro levystä kopion
        mökkikonettani varten ihan Nero Expressillä
        ja kyllä se vaan boottaa kauniisti...

• Hande

jonkinlainen Restore-softa, joka asentaa koko paketin uudestaan, eli vanhoista softista ei jää mitään. Eli jos temppuilee, niin vika muuaalla...

• Nanazu

Varmaan on restore...
        Eli tyhjentääkö se levyn ennen uudelleen asentamista??

• Hande
        Nanazu kirjoitti:

Varmaan on restore...
        Eli tyhjentääkö se levyn ennen uudelleen asentamista??

Kokemuksia on vain Compaqin tuotteesta, mutta sama homma lienee kaikilla suurimmilla valmistajilla.

• Jii
        Hande kirjoitti:

Kokemuksia on vain Compaqin tuotteesta, mutta sama homma lienee kaikilla suurimmilla valmistajilla.

Pavilionilla voit valita joko täydellisen tyhjennyksen ja uudelleenasennuksen tai sitten vaihtoehdon, jossa kaikki alkuperäiset ohjelmat käyttis asennetaan uudelleen, mutta omat tiedostot säilyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe