Perustettu msn yhteisö vanhemmille joiden lapsi/lapset asuvat sijaiskodissa tms. Mukaan suunniteltu ottaa myös sijaislapset sekä heidän "sijoittamattomat" sisarukset. Jos vain keskustelut, eivät käy liian rankoiksi. Tukeahan hekin kaipaavat ja saisivat toisista saman kokeneista. Valvojina kaksi äippää joista molempien lapset "poissa". Yhteisö pidetään ns. valvottuna, jotta häiriöiltä vältyttäisiin mahdollisimman hyvin ja että mahdollisimman moni samassa tilanteessa oleva uskaltautuisi mukaan. Varsinaista yhteisön osoitetta en vielä kerro tässä. Kirjoitelkaa mielenkiinnostanne yhteisöä kohtaan. Voimia kaikille !
MSN yhteisö
12
975
Vastaukset
- Mukaan
tulen ilman muuta. Tukea ja ajatusten vaihtoa tässä kaipaakin sellaisten ihmisten kanssa, jotka ymmärtävät mille tuntuu mm. ero lapsesta tai viranomaisten aiheuttamat päänsäryt. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin likikään kaikilla paikkakunnilla ei ole tukiryhmiä bioille.
Ihanaa äipät että perustitte!
Kaikki vain joukolla mukaan!- minkäänlaista tukiryhmää
ole missäänpäin suomea vielä.Ovat niin rankkoja,ja kipeitä asioita,ettei ulkopuolinen voi käsittää.Vihdoinkin.Voi myös kertoa mitä kaikkea kieroutta sisältyy sanaan "lastensuojelu"
- minäkin mukaan
Juu mukaan liityn jo on aikakin päästä puhumaan Biovanhemmus juttuja
- asiasta kiinnostunut
Olen vain muuten kiinnostunut ko asioista, pääseekö mukaan.
- äityli
http://groups.msn.com/PIENIJAPOISSAKOTOA
Tässä yhteisön osoite. Idea yhteisöstä on hautunut jo jonkun aikaa ja nyt ollaan sitten se perustettu. Alkutekijöissä vielä ollaan, mutta siitähän se lähtee.- yli 2 vuotta
kuulunut yhteen toiseen MSN:n foorumiin ja nähty on, miten viestien tulo välillä hidastelee omaan sähköpostiin. Siis kun siellä saa valita, miten haluaa lukea omaan yhteisöön tulleet viestit, olen valinnut sen 'haluan ilmoituksen heti' -kohdan. Joskus 'heti' kestää toista vuorokauttakin.
Kävin jo kurkkailemassa, mutta jäsenyyttäni ei ole vielä hyväksytty, mutta toivossa on hyvä elää... - äityli
yli 2 vuotta kirjoitti:
kuulunut yhteen toiseen MSN:n foorumiin ja nähty on, miten viestien tulo välillä hidastelee omaan sähköpostiin. Siis kun siellä saa valita, miten haluaa lukea omaan yhteisöön tulleet viestit, olen valinnut sen 'haluan ilmoituksen heti' -kohdan. Joskus 'heti' kestää toista vuorokauttakin.
Kävin jo kurkkailemassa, mutta jäsenyyttäni ei ole vielä hyväksytty, mutta toivossa on hyvä elää...Nyt se on hyväksytty. Se on totta, että omaan postilootaan viestin tulo kestää, mutta viestejä pääsee nopeammin lukemaan yhteisön sivuilta.
Pääseekö mukaan myös mummit ja papat, joiden lapsen lapsi/lapset on sijoitettu. Asiaa olisi ovat ne pienet kuitenkin tärkeitä.
- Äityli
sevase kirjoitti:
Pääseekö mukaan myös mummit ja papat, joiden lapsen lapsi/lapset on sijoitettu. Asiaa olisi ovat ne pienet kuitenkin tärkeitä.
Kyllä pääsee. Tervetuloa mukaan !
- ellu
Voisihan sitä liittyäkin tuollaiseen keskustelujutskaan.
- Äityli
Ellu mukaan !
- Raven/valvoja
Äityli kirjoitti:
Ellu mukaan !
Mukavasti on ryhmämme käyntiin lähtenyt... Myös isät olisivat tervetulleita keskusteluun mukaan! Eihän suru huostaanototasta ole pelkästään äidin asia... Itse tunnen isän jolta lähti 3 lasta huostaan kun ei jaksanut yksin. Ei kun mukaan!
msn yhteisöt ja yhteisömme osoite on http://groups.msn.com/PIENIJAPOISSAKOTOA eli jos asia koskettaa sinua, laita jäsen hakemus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117