ICSI Kuinka moni on tullut raskaaksi?

Dana

Aikaisimmista keskusteluista käy ilmi että moni on epäonnistunut tulemaan raskaaksi vaikka on käynyt ICSI hoidot läpi. Kuinka moni on onnistunut ICSI hoidoilla tulemaan raskaaksi?

7

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diudi

      Meille tehtiin ensimmäinen ICSI-hoitomme lokakuussa, saimme vain kaksi alkiota omista soluistamme ja molemmat siirrettiin ja toinen lähtikin kehittymään ihan hyvin..mieheltäni vain ei jostain käsittämästtömästä syystä löytynyt eläviä soluja, nämäkin jouduttiin ottamaan kiveksistä. Loput alkiomme pakasteessa ovat luovutetuilla soluilla. Hoitomuotona tämä oli meille ainoa keino ja välillä stressaava, mutta hyvin on mennyt, nyt jo rv 20.. lopputulos on kuitenkin yrittämisen arvoinen, suosittelen 8) Ensimmäinenkin hoito voi ihan hyvin onnistua..

      • ****

        Ensimmäinen ICSI tehty, tänään päättyi "piinaviikot". Raskaustesti näytti nimittäin PLUSSAA!!

        Taustalla on endometrioosi ja miehellä alentuneet arvot siemennesteessä. Minulta saatiin 21 munasolua, joista ainoastaan 5 saatiin pakkaseen (olivat kyllä parasta mahdollista luokkaa)..Ja siis ensimmäisellä alkionsiirrolla tärppäsi:)

        Tsemppiä hoitoihin..ne on osittain rankkoja, mutta kyllä tämä "plussatulos" jo kuittaa kaikki menneiden vkojen touhut..


      • **** kirjoitti:

        Ensimmäinen ICSI tehty, tänään päättyi "piinaviikot". Raskaustesti näytti nimittäin PLUSSAA!!

        Taustalla on endometrioosi ja miehellä alentuneet arvot siemennesteessä. Minulta saatiin 21 munasolua, joista ainoastaan 5 saatiin pakkaseen (olivat kyllä parasta mahdollista luokkaa)..Ja siis ensimmäisellä alkionsiirrolla tärppäsi:)

        Tsemppiä hoitoihin..ne on osittain rankkoja, mutta kyllä tämä "plussatulos" jo kuittaa kaikki menneiden vkojen touhut..

        ONNEA ONNEA!!!!!HIENOA,ETTÄ "NAPPAS",ONNAS HETI EKALLA!!!:):):)


      • PALJON ONNEA TEILLE!!!!Nautinnollista raskausaikaa!!!!:):):)


    • ----

      Meille tehty 3 ICSI:ä. Toisella kerralla tuli tulosta, mutta sain keskenmenon. Kolmannella kerralla onnisti: nyt viikko 15 menossa. ICSI on varmaankin kaikkein tehokkain hoitomuoto. Kannattaa yrittää. Onnea!!!!

    • neljäs ICSI tuotti tulosta!Kun siihen saimme lahjamunasoluja!!!!!Hyvää jatkoa sulle!:):):)

    • kaisa81

      TULIN RASKAAKSI EKASTA ICSI HOIDOSTA.EN VAAN OIS USKONU ET NIIN KÄVISI MUTTA ONNEKSI NÄIN KOSKA JÄI PAKKANEN TYHJÄKSI,KU KAIKKI MUUT SOLUT OLI HUONOJA,VAIN TÄMÄ YKSI SIIRRETTY JAKSOI JAKAUTUA NELISOLUISEKSI.TOSIN NYT SIIS MENOSSA VASTA VIIKKO 5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe