Hei :> Mun pitäisi tehdä kuvitus joka kiinnostaa vähän vanhempaa ikäryhmää kuin minä olen(17v.) Ja minun on melko vaikea päätellä millainen kuvitus miellyttää Teitä. Olisi kiva jos kertoisitte jotain ominaisuuksia joita teitä kiehtoo kuvissa. (Esimerkiksi mustavalkoisuus? Mitkä värit? Sarjakuvamaisuus? Maalaukset?) Kiitos vastauksista.
Kuvitus
10
574
Vastaukset
- M75*
Kun teet niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu, niin silloin se tuntuu hyvältä muistakin, niin nuorista kuin vanhemmistakin. Hyvässä kuvituksessa, olipa se sarjakuvaa tai mitä kuvitusta hyvänsä, kiinnostaa juuri tekijän näkökulma. Kas vain, ajattelee katsoja, tekijä käsittää asian näin, mielenkiintoista. Mielenkiintoinen on vain oma näkemyksesi. Sitä ei kannata muilta kysellä.
M75 osasi ilmaista asian täsmällisesti ja ystävällisesti, noudata sitä ja tee itsesi näköistä valitsetpa minkä tahansa mainitsemistasi ilmaisutavoista. Niille kaikille löytyy omat kannattajansa ikäryhmästä riippumatta.
- tittakaisa
optimisti-orvokki kirjoitti:
M75 osasi ilmaista asian täsmällisesti ja ystävällisesti, noudata sitä ja tee itsesi näköistä valitsetpa minkä tahansa mainitsemistasi ilmaisutavoista. Niille kaikille löytyy omat kannattajansa ikäryhmästä riippumatta.
Tee kuvitus ihan omalla käsialallasi, sillä joka on itsellesi läheisin ja miten kuvattavan asian mielessäsi hahmotat. Aitous tässäkin on parasta. Meitä katsojiakin kun on moneksi, jokaiselle tyylilajille löytyy kannattajansa, ei sitä ikäkään ratkaise. Itse innostun hyvinkin moderneista ratkaisuista, vaikka kuori rapistuu ei sielu vanhene näköjään ikinä.
- hyvää jatkoa!
tämäkään palsta minulle!
- Pääsky64
kiinnostavaa.Kuvaavaa vanhoja aikoja vanhoista valokuvista.
Maisema ja meri kuvat.Perhekuvat ja kukkaasetelmat.
Minä pidän meritauluista myrskyistä ja auringon kimalluksesta.Kauniista taivaan maalauksisita.
Isoista vanhoista puista.
Tunturi tauluista,avarasta maisemasta.
Vanhat maalaistalojen pihat.
Siinä aluksi.
Olen aina pyytänyt tytäreltäni maisema tai meri tai kukka asetelmaa.Aina se vain tekee asbraktia taidetta.
Viimeksi järjestin tyttärelleni vapaata että maalaisi minulle toivoman taulun.Tulikin Madonna lapsi sylissä. - M75*
Apua tarvitseva nuori esitti mielenkiintoisen kysymyksen. Millaisia kuvia haluaisimme nähdä? Se on hyvin syvällinen filosofinen kysymys. Emme haluaisi nähdä niitä kuvia, jotka esittävät todellisuutta. Todellisuus on kauhea. Haluaisin nähdä toisenlaisen todellisuuden. Mutta onko sellaista?
- Pääsky64
silti taiteilijat näkivät kaunista.Taide syntyy unelmista.
Sosialistien taide on ja oli kovaa.Se oli todelisuutta niitten mielestä.Nyrkin kuvia ja teräaseita.
Mitä jos vuosisadan alun taiteilijat eivät olisi nähnyt sitä kaunista mikä oli ihmisen saapuvilla .Luonto.Rakkaus.
Koko ajan on kauheus ja paha läsnä.Niin on hyväkin.Siksi jaksamme elää.
Kauneus ravitsee,kauheus vie voimaa.Siksi maalaa tyttö kaunista. Älä välitä ympäristöstä.Anna fantasioille valta ja mieti jotain suloiselta tuntuvaa.
Sen tunteen saat tauluihin oli ne sitten maisema tai kukka tai ihminen.
Seuraavat sukupolvet saavat nauttia taiteestasi. - M75*
Pääsky64 kirjoitti:
silti taiteilijat näkivät kaunista.Taide syntyy unelmista.
Sosialistien taide on ja oli kovaa.Se oli todelisuutta niitten mielestä.Nyrkin kuvia ja teräaseita.
Mitä jos vuosisadan alun taiteilijat eivät olisi nähnyt sitä kaunista mikä oli ihmisen saapuvilla .Luonto.Rakkaus.
Koko ajan on kauheus ja paha läsnä.Niin on hyväkin.Siksi jaksamme elää.
Kauneus ravitsee,kauheus vie voimaa.Siksi maalaa tyttö kaunista. Älä välitä ympäristöstä.Anna fantasioille valta ja mieti jotain suloiselta tuntuvaa.
Sen tunteen saat tauluihin oli ne sitten maisema tai kukka tai ihminen.
Seuraavat sukupolvet saavat nauttia taiteestasi.Hyvin pääsky ilmaisit olevaisen idean. Kuinka tuon nuoren avaus siivittääkään ajatuksiamme? Minusta tuntuu, että parhaat näillä palstoilla ymmärtävät olevaisen, olennaisen, mitä tämä on, kun on tänne asti saapunut.
Espanjaksi taide on "Bellas artes" - kauniit taidot (tuo arte on laajempimerkityksinen kuin suomen taide). Siis taidosta kyse! Pensseliroiske kankaalla ei liene ahtaasti ottaen "taidolla tehty" savolaiset sanoisivat "juosten kustu".
Tee kaunista - rumaa näemme ympärillämme riittävästi (katse peiliin). Abstraktiot aukenevat niin harvoille, että sitä ei yleisesti ottaen kannata vanhemmalle ikäluokalle tehdä. Tee kuvia, joita voisit itse katsella sänkysi päällä vuosikymmenen!
- mummeliini2
siitäkin, millaiseen julkaisuun teet kuvitusta. Jos sen tietäisi, voisi paremmin sanoa,
millaista kuvasarjaa haluaisimme tai pitäisikö sanoa haluaisin katsella.
Olisi tietysti mukava, jos kuvat toisivat katsojalleen hyvin sen tunnelman, mitä halutaan tuoda esille ja että ne esittäisivät todellisia tuntoja ja tilanteita. Kauniita maisemia ja mukavia eläinkuvia on aina mukava katsella, lasten kuvatkaan eivät ole pois suljettuja.
Näin ajattelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1307162Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142519Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2631204- 1001009
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161937En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137890Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih69879Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79764Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13723Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711