Kuinka moni on lukenut 6 kirjan enkuks? Oliko se parempi kuin muut?
Kuinka moni??
12
716
Vastaukset
- bungie
Olen lukenut. Se oli erilaisempi kuin aiemmat jollain lailla ja oli se kyllä hyvä kirja. Sanotaan että parempi kuin osa kirjoista on, mutta ei paras kuitenkaan.
Olen lukenut, mutta en osaa sanoa, että oliko se parempi vai ei. Aikalailla samaa rataa mennään.. sangen erilainen entä edelliset.
- ricky
oon kyllä lukenut sen mut en pitänyt kirjasta niin paljon kun edellisistä.....jotenki tuntu et siitä puuttuu jotain.....
- <zazu>
Niin siltä tosiaan tuntui että siitä puuttui se jokin mutta mikä? Se voi kylläjohtua siitä että siinä jäi niin paljon asioita arvoituksiksi. Onko kukaan samaa mieltä?
- Claudine
<zazu> kirjoitti:
Niin siltä tosiaan tuntui että siitä puuttui se jokin mutta mikä? Se voi kylläjohtua siitä että siinä jäi niin paljon asioita arvoituksiksi. Onko kukaan samaa mieltä?
Eka Potter enkuksi, ja täytyy sanoa että englanti on parempi kieli tunnelman kannalta. Suomeen verrattuna.
Hyvä teos taas, totta kai, niin kuin kaikki muutkin sarjassa. Mutta ei ohita LP:tä, joka on paras tähän mennessä. Ei viimeinenkään voi ohittaa tuota.
Keskittyminen syhteisiin oli juuri kivaa, kun odotin koko ajan milloin Ron-ja-Hermione etenisi paremmin eteenpäin :)
Olen lukenut, ja omasta mielestäni se oli sarjan pohjanoteeraus.
- <<><>>
Kalkaros tappoi Dumbledoren.
Kalkaros on Puoliverinen Prinssi.
Uusi taikaministeri on Rufus Rymistyir.- Winky
Minkä takia ei voi vaivaantua laittamaan SPOIl merkkiä, Ärsyttävää tuollainen >:/
- drengist
Loistava kirja. Monilla tavoin edellisiä parempi, mutta oli siinä huonoja ja ärsyttäviäkin asioita.
- kopsu27
Olen lukenut kerran ja toista kertaa en ole vielä pystynyt.. Yrittänyt olen mutta ei pysty... Muut kirjan lukeneet saattavat tietää miksi..
- jyrki viertola
kykenemättömyys siitä että kalkaros tappoi dumbledoren?
- Josette
Oon lukenu, sain sen joululahjaksi. Tosi hyvä kirja mut loppu oli kauheen surullinen!
Ei musta sarjan paras kirja, mut ei missään tapauksessa huono. Musta joko Liekehtivä pikari tai Feeniksin kilta on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511