Kuinka moni??

caara

Kuinka moni on lukenut 6 kirjan enkuks? Oliko se parempi kuin muut?

12

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bungie

Olen lukenut. Se oli erilaisempi kuin aiemmat jollain lailla ja oli se kyllä hyvä kirja. Sanotaan että parempi kuin osa kirjoista on, mutta ei paras kuitenkaan.

• Olen lukenut, mutta en osaa sanoa, että oliko se parempi vai ei. Aikalailla samaa rataa mennään.. sangen erilainen entä edelliset.

• ricky

oon kyllä lukenut sen mut en pitänyt kirjasta niin paljon kun edellisistä.....jotenki tuntu et siitä puuttuu jotain.....

• <zazu>

Niin siltä tosiaan tuntui että siitä puuttui se jokin mutta mikä? Se voi kylläjohtua siitä että siinä jäi niin paljon asioita arvoituksiksi. Onko kukaan samaa mieltä?

• Claudine
        <zazu> kirjoitti:

Niin siltä tosiaan tuntui että siitä puuttui se jokin mutta mikä? Se voi kylläjohtua siitä että siinä jäi niin paljon asioita arvoituksiksi. Onko kukaan samaa mieltä?

Eka Potter enkuksi, ja täytyy sanoa että englanti on parempi kieli tunnelman kannalta. Suomeen verrattuna.

Hyvä teos taas, totta kai, niin kuin kaikki muutkin sarjassa. Mutta ei ohita LP:tä, joka on paras tähän mennessä. Ei viimeinenkään voi ohittaa tuota.

Keskittyminen syhteisiin oli juuri kivaa, kun odotin koko ajan milloin Ron-ja-Hermione etenisi paremmin eteenpäin :)

• Pat_Bateman

Olen lukenut, ja omasta mielestäni se oli sarjan pohjanoteeraus.

• <<><>>

Kalkaros tappoi Dumbledoren.
      Kalkaros on Puoliverinen Prinssi.
      Uusi taikaministeri on Rufus Rymistyir.

• Winky

Minkä takia ei voi vaivaantua laittamaan SPOIl merkkiä, Ärsyttävää tuollainen >:/

• drengist

Loistava kirja. Monilla tavoin edellisiä parempi, mutta oli siinä huonoja ja ärsyttäviäkin asioita.

• kopsu27

Olen lukenut kerran ja toista kertaa en ole vielä pystynyt.. Yrittänyt olen mutta ei pysty... Muut kirjan lukeneet saattavat tietää miksi..

• jyrki viertola

kykenemättömyys siitä että kalkaros tappoi dumbledoren?

• Josette

Oon lukenu, sain sen joululahjaksi. Tosi hyvä kirja mut loppu oli kauheen surullinen!
      Ei musta sarjan paras kirja, mut ei missään tapauksessa huono. Musta joko Liekehtivä pikari tai Feeniksin kilta on paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8259
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2244
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2122
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1667
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1427
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe