Tähtitorni miittiä Tampereelle?

Haisku86

Oon pitkään halunnut käydä Tampereen tähtitornissa, mutta ei ole tullut yksinään lähettyä.. Siksipä kysynkin, että olisiko ihmisillä kiinnostusta lähtee katsomaan tähtiä..?

Ajatuksia ajasta ja sun muusta saa laittaa..

7

1741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mananen
    • Muisku79

      Hmm... voisihan sitä harkita mutta tosiaan toi että jos on enemmän pakkasta niin morjens... sinne jäätyy ulos... ainakin esitteessä käsketään varautua samaan kuin 30asteen pakkaseen ettei jääy pystyyn... 4euroa ei tosin ole paha hinta...

      Olishan toi aika lähellä himaakin... mut ehkä mieluummin kesällä lähtisin kun ei tarvis miettiä vaatetusta...

      Ripsiväriä ei suositella hmm...

      Mut palataan astialle... aina sitä voi harkita...
      Kiinnostusta kyl olis.

    • Onko tampereella tähtitorni?en ole tiennytkään...vaikka tampereella asunkin!(nolostuttaa)

      • Toinen tietämätön

        Asunut Tampereella jo monta vuotta,mutta en ole kuullut,että täällä olisi tähtitorni!Näsinneulan tiedän,Pyynikin näkötornin ja Kangasalla on kuulemma torni,siellä harjulla,missä voi bongailla lintuja keväällä,mutta missä on tähtitorni?

        Jos sellainen jossain on,olisi kiva jos joku infoaisi,että missä? Olisi perheen kanssa kiva vaikka joskus pistäytyä siellä.


    • Haisku86

      http://www.tampereenursa.fi/torni.shtml

      Eli tuossa on suora linkki Kauoin Tähtitornille.. :D

      Suora lainaus:"Tampereen Ursan tähtitorni sijaitsee Kaupin uudemman vesisäiliön huipulla pohjois-Tampereella"

      Sinne vaan sitten piipahtaan.. :D

    • Huomio !!!

      Tähtitorniin ei pääse kuin Ursalaiset. Toim. huom.

      • Haisku86

        Sunnuntai-illan yleisönäytökset

        Yleisönäytäntöjä järjestetään Tähtitornilla sunnuntaisin klo 19-21 lokakuun alusta joulukuun puoliväliin ja tammikuun alusta maaliskuun loppuun. Sunnuntai-illan yleisönäytöksiin kannattaa saapua paikalle hyvissä ajoin ennen illan päätöstä. Tähtinäytöksissä katsellaan yhdistyksen kaukoputkilla kulloinkin näkyvissä olevia tähtitaivaan kohteita ja tutustutaan avaruuden ilmiöihin planetaario-ohjelmistojen avulla.

        Tähtinäytösmaksut

        Tähtitornilla järjestetään tähtinäytöksiä yleisölle. Näistä peritään osallistumismaksu, joka riippuu ryhmän tyypistä. Osallistumismaksuilla rahoitetaan laitteiston ylläpitoa ja kerätään varoja 50-luvulta peräisin olevan tähtitornin uudistamiseen. Yhdistyksen jäsenillä on vapaa pääsy kaikkiin tilaisuuksiin.

        Yleisönäytökset
        Aikuiset 4 €
        Lapset 1 €
        Tamperelaisten tähtiharrastusyhdistysten jäsenet ilmaiseksi!

        ja nämä olivat suoria lainauksia sivulta www.tampereenursa.fi..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe