Takana viime syksynä kolme icsiä, joista jokaisessa päästiin tuoresiirtoon. Viimeisestä hoidosta saatiin muutama alkio pakkaseen ja nyt tammikuussa tehtiin eka PAS. Siitäkin tuli negaa :(
Olo on niin surullinen ja voimaton. Miten tästä taas löytää taistelutahtoa ja voimia jatkaa eteenpäin?
Taas negaa :(
5
963
Vastaukset
että mitkään sanat eivät nyt auta,mutta muista,että sinulla on ihmisiä,jotka ovat hengessä mukana kanssasi!!!!Saman läpikäyneenä tiedän kyllä tunteesi!Olo on kuin suossa rämpisi!Koeta vielä jaksaa!!!!!Lämpimät voimahalit sulle!!!!!!:)
- minä8
pieleen menneen ivf jälkeen. Sulle on tehty tosi nopeassa tahdissa hoidot ja varmasti olet vielä hormonejen vankina eli yritä kestää kuukausi eteenpäin ja sitten alkaa vähän hellittää. Päivä kerrallaan. Todella iso voimahali! Eipä voi kun sanoa et on huonoa tuuria teillä.. Itellä icsin piikit menoillaan ja kauhulla mietin miten taas selvitään tästä rumbasta
- toivotaan
Hei!
Voi että kun olen miettinyt tänään samoja asioita kuin sinä eilen, mistä voimia jaksaa eteenpäin pettymys.Minulle tehtiin myös tammikuussa pas ja tänään selvisi jotta ei tulosta. Itku on ollut pinnassa. Nyt odottelen vuotoa ja sitten mahdollisesti heti alkaa valmistautuminen uuteen passiin, en ole jaksanut tänään tehdä asiassa mitään päätöstä joko heti jaksaa uutta yritystä. Mutta elämä jatkuu! itku täytyy itkeä ja suru surra ja sitten täytyy nousta ja katsoa kuinka kevät tekee tuloaan ja aurinko alkaa lämmittää ja tuo hymyn elämään! Voimia! - Onnellinen
Tuttu juttu. Takana 5 ICS:tä, pakastetut alkiot kuolivat sulatuksessa.Nyt viimeisestä raskaana !, alkoi seitsemäs viikko. Meinasin jo luovuttaa, kun kaksi positiivista tulosta keskeytyi melkein heti. Ajattelin, ettei tää juttu kyllä voi toimia. Nyt positiivinen fiilis. Mutta kyllä on ottanut koville viimeiset 1,5 vuotta. Tsemppiä, kyllä se vielä !!!
- minä vaan
minä kävin smanlaista kamppailua tunteiden kanssa kuusi vuotta ja meinasin monesti luovuttaa.mutta aina löysin jostain pienen toivon kipinän ja se kannatti.nyt viimein raskaana,joten kyllä se yritys jossain vaiheessa palkitaan.tsemppiä vaikka välillä ei jaksisi millään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483