Testaa henkinen ikäsi

http://testit.mine.nu/TestaaMinut

mä sain henkiseks iäkseni 19v ja fyysistä ikää löytyy 32v. eli tuo testi tukee täysin sitä kun ex välistä paasas että mun pitäis kasvaa aikuiseks.

minkäslaisia tuloksia muut sai?

47

2230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

ja tää liittyi koiriin miten....????

• serop1

Tällä osastollahan sai puhua mistä halus. ei tarvi liittyä koiriin!

• vai etkö ymmärrä lukemaasi. Tämä on koira ihmisten pulina palsta.

• Tersi

tuli testin mukaan 31, fyysistä ikää on 22 vuotta. =)

• Jawwi

Jaa-a. Fyysistä ikää 28v ja henkistä näköjään 23v. Itseasiassa sitä on aika tyytyväinen kyseiseen tulokseen ja kun pitää mielestäni aika hyvin paikkaansa.

• Maya81

Mun henkinen ikä on sit 34 ja fyysistä löytyy 24 :D
      Heh..hmm..

• Riva

henkinen 46 ja fyysinen 46 eli ihan oikein.Eli olen vanha akka,pakko myöntyä:)

• Minä olin yksi plus tasan kaksi kertaa niin monta vuotta, kuin olen oikeasti.

• serop1

Henkinen ikä 46 ja oikea ikä 25 =)

• nimetön.. :B

henk.ikä oli 25 ja ikää on 14.. :D mut testi on suunattu yli 20v ja jos olisin 20 ni sit se olis 25 se henk.ikä ;)

• Kysymyksiä

Etten viitsinyt vastata.
      Olen nuorekas ja kypsä ihminen ja tiedän itseni ilman tuommoisia testejäkin.

Höh!!!esim.-Kuka on enemmän elossa?
      Voiko typerämpää tuhlausta olla,henkiselle puolelle.

• etkä ymmärtänyt testin henkeä. Eli taisit sada epäkypsän vastauksen

• mooz

Oli kumma juttu minä 34 ja poikani vanhempi,onhan toki jo huomauttanut, kumpi meistä on aikuinen,oikeessa on.

• tahmatassun

mut sithän se elämä vast alkaa??? Taitaa olla aika seesteinen vaihe menos... 60v. henkisesti oikeesti vast 33v. Apua mitäköhän täs pitäis tehdä, käydä ulkona muutenki, ku koirien kans???

• issu56

heh-heh...69vee. Mulle ei taida auttaa enää mikään ;=))) 20v tuli kertaheitolla ikään lisää...pitäiskö itkeä vai nauraa ;=)(

• asiaan jos olisi muutakin kuin perhe-elämä =)

• tahmatassun
        davalyan kirjoitti:

asiaan jos olisi muutakin kuin perhe-elämä =)

mut ei tähän hätään oo... taitaa olla elämät eletty, tai sit odotellaan sitä vauhdikasta eläkeikää...

• testi,viimeksi kun tein sen,olin 21,nyt 37 ja oikeasti about 31 =(
      Tyyyyyyyyyhmä testi =)

• FAU

rutise, toi hemmetin testi väitti, että mun henkinen ikäni on 49 :/ Oikeesti se on kuitenkin kai 32.

• FAU kirjoitti:

rutise, toi hemmetin testi väitti, että mun henkinen ikäni on 49 :/ Oikeesti se on kuitenkin kai 32.

parkoja =(

• FAU
        davalyan kirjoitti:

parkoja =(

Ei hyvin mee :(
        En edes haluu ajatella, että mitä toi testi sanoo sitte kun oon oikeesti sen 49, loppuu vissiin numerot kesken ;)

• FAU kirjoitti:

En edes haluu ajatella, että mitä toi testi sanoo sitte kun oon oikeesti sen 49, loppuu vissiin numerot kesken ;)

haudassa...tai sitten ollaan höperyyttämme niin nuorruttu ettei olla edes synnytty =)))

• tahmatassun
        FAU kirjoitti:

edelleen porukan seniori...

• tahmatassun kirjoitti:

edelleen porukan seniori...

mä oon sitten ilmeisesti porukan juniori?

• gilda10 kirjoitti:

mä oon sitten ilmeisesti porukan juniori?

onkin noin nuorien nukkumaanmeno aika =)

• davalyan kirjoitti:

onkin noin nuorien nukkumaanmeno aika =)

mä en millään haluais mennä nyt jo kun on eka oikea vapaapäivä kolmeen viikkoon. saanks valvoa yhteentoista, pleaseeeeeeeeeeeeeeee

• gilda10 kirjoitti:

mä en millään haluais mennä nyt jo kun on eka oikea vapaapäivä kolmeen viikkoon. saanks valvoa yhteentoista, pleaseeeeeeeeeeeeeeee

meillä lapset laitettiin jo puol 9 petiin,menes sinä kanssa =)

• Mapuccino

Hassu testi... :)
      Itse pidän ajatusmaailmaani melko lapsellisena, toisinaan jopa harrastan lapsellisuuksia mutta testin mukaan ajattelen kuin 46-vuotias! Huih!
      Oikeasti ikää 29v.

• semmu

Oikea ikä on 19 mutta henkiseksi laittoi 34! Kiitti vaan... Oon kyllä ennenki tehny tuon testin, mut aina siitä on tullu jotain 18 ja 27 väliä. Ehkä se on tää opiskelu ja omilleen muutto...

• ei tule yksinään,sanotaan =)

• kohilleen osu: henkinen ikä 29 ja fyysistä on kertyny 30:)

• Hömelö

henkinen ikä tuon mukaan 25 ja fyysinen 20...

• sudenkorento75

näin nopeesti 6v. lisää eli fyysinen ikä 31v henkinen tuon testin mukaan 37v.

• Henkinen ikä 40 vuotta. Oikeesti oon 16 O_O

• Sagafold

koskaan kasva aikuiseksi :)))
        Henkinen ikä 31 ...en olekaan vanha :) Jes!

• saku

tarviipa tosiaan kasvaa aikuiseksi!!

• Meri

Henkinen ikä 19, fyysinen ikä sama..Olenpas tylsä :]

• realist56

ikuiselle pikkupojalle tuli vielä 8 v lisää eli 57 v. Että se siittä pikkupojasta.

• hurtta-83

...25v.on tuo henkinen puoli

• PoliceGirl82

Siis vuosi sitten tein tuon testin ja olin kuulemma 16-vuotias. Nyt olen 27!!! Eli siis useamman vuoden vanhempi kuin oikeasti. Voiko tämä vasta alkanut toimistotyö vaikuttaa asiaan noin paljon? Vai se, ettei ole koiraa. SE sen täytyy olla, vanhenen vuosia etuajassa ilman koiraa. Hemmetti.

• realist56

miksi koiraihmiset ovat useimmin naisia. Toiset naiset mm. käyttävät monenmoisia ihovoiteita ja kasvonaamioita, toiset taas pitävät koiraa.
        Hommaahan pian se koira, ettet vanhene liikaa.

• votsku

Mun henkinen ikä oli 19 ja fyysinen on 20

• Anxiety

..Kun kaikki muutkin :) .. Eli olihan se pakko kokeilla, ja helei! henkinen ikäni oli kuin olikin 21, elikä ihan ajan tasalla :)

• Miwi

on mulle sanottu, et vaikutan ikäistäni vanhemmalta ja niin edelleen mut oikee ikäni on 23 ja henkinen 37..... kivaa....

• Tättä

henkiseksi iäksi sain 34v. Fyysinen ikäni on 22v =)

• tahmatassun

Viikonlopun koittaessa, nuorruin 20v. en oo enää ku 40v... koskakohan sitä pääsis lähelle omaansa????

• Pleura

Testin mukaan 23 vuotias..oikea ikä 21½...eli enpä vanhentunut tai nuortunut juurikaan..:)

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3774
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3169
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2375
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      1990
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1642
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1621
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe