http://testit.mine.nu/TestaaMinut
mä sain henkiseks iäkseni 19v ja fyysistä ikää löytyy 32v. eli tuo testi tukee täysin sitä kun ex välistä paasas että mun pitäis kasvaa aikuiseks.
minkäslaisia tuloksia muut sai?
Testaa henkinen ikäsi
47
2230
Vastaukset
- ..........
ja tää liittyi koiriin miten....????
- serop1
Tällä osastollahan sai puhua mistä halus. ei tarvi liittyä koiriin!
- Tersi
tuli testin mukaan 31, fyysistä ikää on 22 vuotta. =)
- Jawwi
Jaa-a. Fyysistä ikää 28v ja henkistä näköjään 23v. Itseasiassa sitä on aika tyytyväinen kyseiseen tulokseen ja kun pitää mielestäni aika hyvin paikkaansa.
- Maya81
Mun henkinen ikä on sit 34 ja fyysistä löytyy 24 :D
Heh..hmm.. - Riva
henkinen 46 ja fyysinen 46 eli ihan oikein.Eli olen vanha akka,pakko myöntyä:)
- serop1
Henkinen ikä 46 ja oikea ikä 25 =)
- nimetön.. :B
henk.ikä oli 25 ja ikää on 14.. :D mut testi on suunattu yli 20v ja jos olisin 20 ni sit se olis 25 se henk.ikä ;)
- Kysymyksiä
Etten viitsinyt vastata.
Olen nuorekas ja kypsä ihminen ja tiedän itseni ilman tuommoisia testejäkin.
Höh!!!esim.-Kuka on enemmän elossa?
Voiko typerämpää tuhlausta olla,henkiselle puolelle.- mooz
Oli kumma juttu minä 34 ja poikani vanhempi,onhan toki jo huomauttanut, kumpi meistä on aikuinen,oikeessa on.
- tahmatassun
mut sithän se elämä vast alkaa??? Taitaa olla aika seesteinen vaihe menos... 60v. henkisesti oikeesti vast 33v. Apua mitäköhän täs pitäis tehdä, käydä ulkona muutenki, ku koirien kans???
- issu56
heh-heh...69vee. Mulle ei taida auttaa enää mikään ;=))) 20v tuli kertaheitolla ikään lisää...pitäiskö itkeä vai nauraa ;=)(
- tahmatassun
davalyan kirjoitti:
asiaan jos olisi muutakin kuin perhe-elämä =)
mut ei tähän hätään oo... taitaa olla elämät eletty, tai sit odotellaan sitä vauhdikasta eläkeikää...
testi,viimeksi kun tein sen,olin 21,nyt 37 ja oikeasti about 31 =(
Tyyyyyyyyyhmä testi =)- FAU
rutise, toi hemmetin testi väitti, että mun henkinen ikäni on 49 :/ Oikeesti se on kuitenkin kai 32.
FAU kirjoitti:
rutise, toi hemmetin testi väitti, että mun henkinen ikäni on 49 :/ Oikeesti se on kuitenkin kai 32.
parkoja =(
- FAU
davalyan kirjoitti:
parkoja =(
Ei hyvin mee :(
En edes haluu ajatella, että mitä toi testi sanoo sitte kun oon oikeesti sen 49, loppuu vissiin numerot kesken ;) FAU kirjoitti:
En edes haluu ajatella, että mitä toi testi sanoo sitte kun oon oikeesti sen 49, loppuu vissiin numerot kesken ;)haudassa...tai sitten ollaan höperyyttämme niin nuorruttu ettei olla edes synnytty =)))
- tahmatassun
FAU kirjoitti:
En edes haluu ajatella, että mitä toi testi sanoo sitte kun oon oikeesti sen 49, loppuu vissiin numerot kesken ;)edelleen porukan seniori...
gilda10 kirjoitti:
mä oon sitten ilmeisesti porukan juniori?
onkin noin nuorien nukkumaanmeno aika =)
davalyan kirjoitti:
onkin noin nuorien nukkumaanmeno aika =)
mä en millään haluais mennä nyt jo kun on eka oikea vapaapäivä kolmeen viikkoon. saanks valvoa yhteentoista, pleaseeeeeeeeeeeeeeee
gilda10 kirjoitti:
mä en millään haluais mennä nyt jo kun on eka oikea vapaapäivä kolmeen viikkoon. saanks valvoa yhteentoista, pleaseeeeeeeeeeeeeeee
meillä lapset laitettiin jo puol 9 petiin,menes sinä kanssa =)
- Mapuccino
Hassu testi... :)
Itse pidän ajatusmaailmaani melko lapsellisena, toisinaan jopa harrastan lapsellisuuksia mutta testin mukaan ajattelen kuin 46-vuotias! Huih!
Oikeasti ikää 29v. - semmu
Oikea ikä on 19 mutta henkiseksi laittoi 34! Kiitti vaan... Oon kyllä ennenki tehny tuon testin, mut aina siitä on tullu jotain 18 ja 27 väliä. Ehkä se on tää opiskelu ja omilleen muutto...
kohilleen osu: henkinen ikä 29 ja fyysistä on kertyny 30:)
- Hömelö
henkinen ikä tuon mukaan 25 ja fyysinen 20...
- sudenkorento75
näin nopeesti 6v. lisää eli fyysinen ikä 31v henkinen tuon testin mukaan 37v.
Henkinen ikä 40 vuotta. Oikeesti oon 16 O_O
- Sagafold
koskaan kasva aikuiseksi :)))
Henkinen ikä 31 ...en olekaan vanha :) Jes!
- saku
tarviipa tosiaan kasvaa aikuiseksi!!
- Meri
Henkinen ikä 19, fyysinen ikä sama..Olenpas tylsä :]
- realist56
ikuiselle pikkupojalle tuli vielä 8 v lisää eli 57 v. Että se siittä pikkupojasta.
- hurtta-83
...25v.on tuo henkinen puoli
- PoliceGirl82
Siis vuosi sitten tein tuon testin ja olin kuulemma 16-vuotias. Nyt olen 27!!! Eli siis useamman vuoden vanhempi kuin oikeasti. Voiko tämä vasta alkanut toimistotyö vaikuttaa asiaan noin paljon? Vai se, ettei ole koiraa. SE sen täytyy olla, vanhenen vuosia etuajassa ilman koiraa. Hemmetti.
- realist56
miksi koiraihmiset ovat useimmin naisia. Toiset naiset mm. käyttävät monenmoisia ihovoiteita ja kasvonaamioita, toiset taas pitävät koiraa.
Hommaahan pian se koira, ettet vanhene liikaa.
- votsku
Mun henkinen ikä oli 19 ja fyysinen on 20
- Anxiety
..Kun kaikki muutkin :) .. Eli olihan se pakko kokeilla, ja helei! henkinen ikäni oli kuin olikin 21, elikä ihan ajan tasalla :)
- Miwi
on mulle sanottu, et vaikutan ikäistäni vanhemmalta ja niin edelleen mut oikee ikäni on 23 ja henkinen 37..... kivaa....
- Tättä
henkiseksi iäksi sain 34v. Fyysinen ikäni on 22v =)
- tahmatassun
Viikonlopun koittaessa, nuorruin 20v. en oo enää ku 40v... koskakohan sitä pääsis lähelle omaansa????
- Pleura
Testin mukaan 23 vuotias..oikea ikä 21½...eli enpä vanhentunut tai nuortunut juurikaan..:)
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424