Onko kivat nimet veljeksille? Toisia nimiä?
Nemo ja Nooa
8
770
Vastaukset
- Minnihiiri
Nemo < ei sovi nimeksi ,sarjishahmo MUN mielipide,MUTTA JOS TEILE SE käyniin OK
Nooa < joohos no tämä sopii,"rimaa hipoen"
Nooa Kasper , Nooa Nikolas, Nooa Jasper. - sointuvia
ja pehmeitä. Rauhallisia.
- ihanat
siinähän se jo tulikin
- tarja2
Nemon Ninoon,eli Nino Patrik ja Nooa Sebastian
- täti
Nemo Juhani ja Nooa Jalmari
Nemo Santeri ja Nooa Elmeri
Nemo Samuel ja Nooa Matias
Nemo Aleksi ja Nooa Oleksi
- haluan sanoa
että se on latinaa ja tarkoittaa 'ei kukaan', niin kuin vaikka nobody englannissa.
- mitä väliä
Tuskin tulee kärsimään nimestä Nemo, jos se latinaksi jotain tarkoittaakin. Aika moni nimi tarkoittaa joksikin kieleksi jotain. Hei, me ollaan kuitenkin Suomessa,ja ajatellaan, mitä nimi Suomeksi tarkottaa. Nemo on ihan jees nimi.
tuosta nemo nimestä mieleen Nw:n biisi.Tuohan tarkoittaa ei kukaan suomeksi.Kyllähän se tietysti aika erikoinen on ja kauniilta kuulostaa!Se on teidän asianne minkä nimen lapsellenne annatte.Itse en ehkä tuota antaisi.Toivottavasti pappi suostuu hyväksymään tuon.Nooa on ihan mukava nimi.
Tässä olisi vielä muutamia ehdotuksia jos haluatte vielä jotain nimiä listaanne:
1.Niko
2.Leo
3.Samu
4.Saku
5.Jani
6.Joni
7.Kapro
8.Valto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845277Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283508Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402864Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin252065Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581840Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861616- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71155