Pirteä kolmas tyttäremme tulla tupsahti tammikuussa ja pohdimme nimeä,mutta mietintämyssymme kaipaa ideoittamme.Nimen tulee olla vähän "tyttömäinen" kaunis ja viisi kirjaiminen ,joten tuumasta toimeen ja nimiehdotuksia keksimään asiallisin vastauksin.
Isommat "flikkamme" 7v Iida Marikki ja 6v Juuli Annika
Kolmas "flikka"
10
659
Vastaukset
- tarja2
Sini Päivikki
Enja Henriikka
Emmi Veronika- tarja2
lukemista,ei tullut nyt yhtään viisikirjaimista...
- täti
tarja2 kirjoitti:
lukemista,ei tullut nyt yhtään viisikirjaimista...
Veera, Nella, Venla, Vilma, Nenna, Nanna, Sofia, Jasmi, Julia, Netta, Alisa, Ilona, Elena, Alina, Sinja, Malla, Saana, Vella, Kirke...
- eve
emmi sofia
sini tuulia
anni pauliina
lotta susanna - hyrai
Leeni Helena
Seela Päivikki
Siina Aliisa
Tiina Katriina
Viivi Orvokki
Meeri Erika
Miila Mirjami
Liina Matilda - Liisa-Maria
Silja, Lilja, Milka, Tekla?
- sisiliskosisko
Miina, Aava, Fiina tai Neela
- amandella
tuplavokaalilla:
Aava, Eevi, Jasmi, Liisa, Moona, Miila, Neela, Oona, Roosa, Saana, Saara, Viivi
muita sopivia:
Aino, Ella, Helmi, Inka, Jonna, Kaisa, Lilli, Milja, Minja, Nella, Outi, Pihla, Siru, Taru, Venla
Miltäs kuulostaa? - Lottaleena
Suvi Tuulikki, Lilja Mirella, Pihla Petronella, Viola Kirsikka, Siiri Malviina, Salla Matleena, Meeri Sinikka, Maiju Hannele...
Elena
Helena
Aurora
Larissa
Marissa
Julia
Lilja
Irina
Katariina
Erin(ei löydy suomalaisesta kalenterista koska se on katolilainen nimi joten suomalainen versio tästä on Eerin)
Ella
Milla
Miia
Marika
Adele
Lumi
Lucia
Linnea
Liina
Liisa
Luna
Lahja
Aamu
kevät
veera
vilma
Alisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519