vailla nimeä joten EHDOTA jotakin kivaa
NETTA PEPPIROOSAn pikkuveli
14
891
Vastaukset
- eve
Jesse Miro Kasperi
Eemil Niko Joonas- täti
Niilo, Nikke, Nemo, Niklas...
- lllll=)
tai Veeti Valtteri =)
- pike
Niklas Miro Oliver
Niko Joni Krister - Lottis*
Nikke Samuel, Oiva Mikael, Onni Konstantin, Toivo Daniel, Roope Salomon, Atte Pietari, Ilari Jeremias, Aaro Leo Severi....
- minä vaan
????
- nimeksi
netto pappipelle, siltä siskonsakin kuulostaa.
- ehkä paree
nytti peppurolle...
- Liisa-Maria
Minusta toisen nimen pitää olla joku harvinainen. Toinen ehdotus: Nestor Kotivalo.
- sisiliskosisko
suomessa ei ole yhtäkään Peppiroosaa. Ihan hyvä yritys. ;)
- aada
Atte Kasperi?
Niko
Leo- ehdotella
jos yhden lapsen olette jo kastaneet sellaiseksi nimihirviöksi kuin NETTA ja toinen nimi vielä PEPPIROOSA, niin jotakin kammottavaa tulee kyllä veljestäkin.
kasvakaa ihmiset. outo nimi ei ole synonyymi erikoiselle tai harvinaiselle. yleensä erikoista ja harvinaista nimeä tavoittelevat päätyvät johonkin todella outoon ratkaisuun joka kuulostaa parhaimmillaan huvittavalta ja pahimmillaan kammottavalta.- tytti-tyrmyliina
RAUHOITU SINÄKIN ja harjoittele luetun ymmärtämistä.
Johan tuossa aikoja sitten on sanottu, ettei Suomessa ole yhtään Peppiroosa-nimistä ihmistä, joten nämä ovat taas niitä mielikuvituslapsia.
On siis turha ehdotella nimiä, mutta vain sen takia, ettei ole olemassakaan lasta, jolle tässä ketjussa nimeä haetaan.
Muutenkin provoilijat heittelevät tänne kaikenlaisia nimiä, joita muka ovat antaneet lapsilleen (tai joita on heidän sukulaisillaan tai joita ovat tavanneet, lukeneet lehdistä, kuulleet tuttavalta jne). Ja niitä juttuja vielä uskotaan, vaikka on ihan helppoa tarkistaa, onko Suomessa ainoatakaan ko. nimistä ihmistä (useimmiten ei ole).
Näiden provojen takia monilla on se käsitys, että Suomessa annettaisiin lapsille nykyään aivan kummallisia nimiä. Paremman käsityksen nykyisistä nimistä saa esim. seurakuntien kastettuja-palstoilta, niissä esiintyy suorastaan harmittavan harvoin tavanomaisesta linjasta poikkeavia nimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519