Hei!
onko kellään kokemuksia reikihoidoista? onko ollut apua lapsettomuuteen?
toivotaan
4
616
Vastaukset
- minä8
mutta omaan mielialaan vaikuttaa piristävästi ja kuukautis/endo kipuihin. Kokeile ihmeessä
- Skeptinen
Enpä ole kuullutkaan. Olen kyllä seuraillut tätä palstaa, onko siitä ollut keskustelua aiemmin?
hoitaja pitää käsiä eri puolilla hoidettavan vartaloa!Käsistä välittyy lämpöä hoidettavalle!Hoidettava makaa ensin selällään ja kääntyy tietyssä vaiheessa mahalleen.Jokaisen on se mielestäni parasta itse kokeilla niin silloin sen parhaiten tietää.Itselläni se on tuonut seesteisyyttä raskaissa lapsettomuushoidoissa.Sanotaan,että Reiki-hoidon aikana sitä lämpöä/elinvoimaa/energiaa välittyy hoidettavalle juuri niihin kohtiin mihin hän sitä eniten tarvitsee!Hoitaja tuntee käsissään mikä kohta tarvitsee energiaa ja missä kohtaa olisi hyvä pitää käsiä kauemman aikaa.Reikin periaate on,että se aktivoittaa elimistön omaa toimintaa!Avoimin mielin vain kokeilemaan;kuten sanottu sitten sen tiedätte!Muistakaa kuitenkin aina,että meistä jokainen oma persoonansa ja tietysti jokainen kokee Reikinkin siten omalla tavallaan!Minä olen hoitanut(olen käynyt kurssin itse)itse itseäni sekä ystäviäni,tuttujani,sukulaisiani;eikä heistä kukaan ole moittinut sitä.Mutta jokainen kokenut omalla tavallaan!Kaikille VOIMIA JA TSEMPPIÄ RASKAISIIN LAPSETTOMUUSHOITOIHIN!!!!!!!!!!HALEJA!!!:):):) PS.Hoito muuten kestää yleensä siinä tunnin verran;vähän reilu.
- tepa
hei!
reikistä en oikeastaan tiedä,mutta minä kävin parantajalla,joka myös piti käsiä päälläni ja se tuntui hyvältä ja auttoi PMS:n kovasti.
kävin siellä juuri tuon PMS:n takia,mutta myös lapsettomuuden.
Tää kaveri sanoi,ettei hän hoida mitään,hän vain välittää hoitoa.
Rukoili ensin ja toivotti sitten lähtiessä Jumalan siunausta.
Minusta hyvin positiivinen kokemus ja tunsin saaneeni apua.
Lapsettomuuteen ei vielä ole toiminut,se parantaja kyllä sanoi,että on sieltä lapsikin tulossa.
Minusta kannattaa kokeilla kaikkea!;-))
Tepa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483