Muistelin, että siitä saisi jotain muutakin kuin rahaa kun osallistuu niihin "teräsmies"-kisoihin ja voittaa, mutta ei tullut ainakaan mitään ilmoitusta mistään erikoisesta. Voitin sieltä majakalta lähtevän ja sen missä pyörätuoli laiturilla.. onko vielä jossain? ja voittaako siitä mitään muuta kuin rahaa?
Mitä saa siitä kukon päihittämisestä SA:ssa
4
483
Vastaukset
- typy00000000000000000000000
oon käyny majakalla ja siellä ei näy yhtään mitään teräsmiestä voisitko tarkentaa mitä puut mäkin haluun kuulla mikä teräsmies siinä gta:ssa mmuaka on
se o gta san andreas eikä mikää kukko takka teräsmies peli uuno...- spriteZ
Luulisin, että joka tietää asiasta, myös ymmärtää mitä tarkoitin kysymyksessäni...
kysessä on trialon (tai sinne päin kirjoiteetu) kisat joita sanotaan myös teräsmieskisoiksi
kisassa uidaan,juostaan ja ajetaan pitkät matkat todella ärsyttävät kisat
- spriteZ
tainnut mitään muuta voittaa kuin rahaa. Jostain vaan muistelin lukeneeni, että sitten olisi sen ruokapaikan saanut tienaamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974