Kasvattaja Punkalaitumelta?

Eppu-rottis

Tietääkö kukaan mikä kennel sijaitsee punkalaitumella?
Olen tässä yrittänyt etsiä tuloksetta...

5

2153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.rottweiler.fi löytyy kenneleiden kotisivuja,niin jospa sieltä löytyisi Punkalaitumenkin kennelin kotisivut..=)

• hömppä

moikka itse olen ostanut rotikan punkalaitumelta. se ei ollut kenneli, mutta siellä oli kyllä oaljon koiranpentuja ja isompiakin koiria. rotikkaa, labbista, kultastanoutajaa...jne.. paikka sijaitsee punkalaitumen keskustan tuntumassa

• ihmetellen

Punkalaitumella ei ole rottweiler kenneliä, siellä on pentuTEHDAS, josta saat rekisteröimättömän koiran, hinta tosin on melkein sama kuin rekisteröidyllä.
      Tällaisista paikoista ei pitäisi pentuja ostaa ja siten tukea rekisteröimättömien koirien kauppaa.
      Vanhemmistakaan kun ei ole ihan tarkkaa tietoa, sisäsiittoisiakin voivat olla ja se ei tiedä hyvää koiran terveyden kannalta

• Eppu-rottis

Nyt siellä on tod. näk. käynyt eläinlääkäri tarkastamassa asian. Toivottavasti sieltä otetaan koirat pois kokonaan. Siellä kuulemma saa koirat hyppiä toisten selässä että sekarotusiakin löytyy. Ja ihmiset maksavat "puhdas"rotuisesta koirasta 900e, vaikka ne on kaikki sekarotusia mitä sieltä tulee.
        Toivottavasti ihmiset tajuaisivat ettei osta paperitonta koiraa...

• Rottelo

Puhutaanko taas asioista niinkuin ne oikeasti ovat eikä vedetä hätäisiä johtopäätöksiä. Minä en tiedä asiasta enempää, mutta oma rotteloni on kotoisin Punkalaitumelta ja voitko kuvitella, sillä on ihan oikeat paperit ja terveet vanhemmat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2096
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2002
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1409
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1403
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      455
      1248
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      986
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      759
    Aihe