nöffi
bernhardilainen
leonberger
mä ainakin tykkään
tykkääkö porukat näistä roduista
11
809
Vastaukset
- Basenjikas
... kysyä näin:
Pitävätkö ihmiset näistä roduista?
Anteeksi vain, mutta kieliopillisesti ontuvat, liian tuttavalliset puhekieliviestit saavat minut mielenhäiriöön.
Toivottavasti tätä viestiä ei poisteta. Jos poistetaan, basenji-koirani suuttuu ;)
Hyvää perjantaita!- tahmatassun
mut kiäliopillisesti en kirjota, ku ei oo nii kovi viralline palsta!
Rodut on muute kaikki vallan iiiihaaaniii, ottasin kaikki!!!
Mukavata viikonloppuu sinnekkii!!!
Kaikki kolme on suloisia nallukoita,mutta kyllä se noista suosikkini on bernhardilainen..:)
- Kaksi labbaria
Jos noista olisi valittava se oisi Snöffi.Nalle karhu tietenkin.
- hky
joo ne on ihanii saksarit ja villakoiratki on ihanii
- blackmagictiger
kyllä
- Leo
Leonburgeri, se se on jotakin ;) Ihana mussukka, loputtoman kärsivällinen, halinkipeä nalle. Kotona kolme enkä koskaan enää vaihda, ikiomalta rodulta tuntuu :)
- blackmagictiger
bernhardilaisesta.nöffistä ja leonbergeristä.Vois olla ihanaa olla kaikkien kolmen omistaja
- Hmmm***
Ihania ovat, mutta eivät minun rotuja ja näin ollen en ottais =)
- blackmagictiger
sekä berhis.nöffi.leonberger
- blackmagictiger
NÖFFI.BERHIS.LEONBERGER
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826