Tuestanne ikuisesti kiitollinen

sanat eivät riitä kertomaan

Vihdoinkin se onnistui! Kaiken sen itkun ja odotuksen ja turhan toivon ja pettymysten jälkeen meille tulee vauva!! Luomuvauva kaikkien hoitojen välissä!! Vihdoinkin! Olemme onnesta soikeana! Raskausviikko on seitsemäs ja niin kovin pelkään, että jotain menee vikaan, vaikka samalla uskon, että jo on meitä tällä alueella koeteltu aivan tarpeeksi.

Tänä aikana olette te palstan ihmiset tukeneet, jaksaneet vastailla typeriin kysymyksiimme, tukeneet lisää ja antaneet toivoa! Toivon antaminen on sitä, mitä me tarvitsemme toisiltamme. Ehkä tämä on omituista kuultavaa, mutta silti te kasvottomat ja nimettömät ihmiset olette omilla onnistumisillanne, epäonnistumisten jakamisella ja eläytymällä meidän tilanteeseemme olleet enemmän avuksi henkisellä puolella kuin yksikään lääkäreistä tai ystävistä, jotka eivät elä samaa tilannetta läpi. Katkera en ole, kiitollinen maailmalle juuri nyt.

Kaikesta kiittäen, onnea toivottaen, jaksamista ja Jumalan siunausta teille kaikille! Vielä on ihmeen aika teilläkin!

6

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitiliini1980

Onnea sinulle,miehellesi ja vaaville olette sen taatusti ansainneet.Minä luulen että tämä kertoo meille kaikille sen että ei saa luovuttaa.

• vain!

Onnea kovasti sinulle! Näitä onnistumis kertomuksiakin niin mielellään lukee. Se antaa toivoa. Olen niin onnellinen puolestasi!!

• ONNITTELUHALIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)

• annette

Onnea! Kiitetään Jumalaa, hän on hyvä.

Ihmeitä tapahtuu oikeasti. Juuri eräs tuttuni sai kuulla olevansa ties kuinka pitkällä raskaana, vaikka hänelle sanottiin, että mahdollisuudet tulla raskaaksi ovat nollassa.

• Vauvakuumeinen

Huisin paljon onnea matkaan! Ihania uutisia teillä, olen puolestanne tosi iloinen!

Nimim. Tänään ekaan inssiin, jännittää

• Rosa

Olen samaa mieltä kanssasi. Tämä palsta on ollut paras apuni koko lapsettomuutemme ajan. Parempi kuin kukaan ystävä. Kiitos kaikille minunkin puolestani ja pidän kaikki peukut ylhäällä että loppuraskaus sujuu hienosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1173
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      779
    Aihe